Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlaista väkeä Artun perhe on?

Vierailija
21.12.2012 |

Onkohan tavallinen rehti Suomalaisperhe?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joutuu viettämään iltapäivät kylillä ja kaverien nurkissa notkuen...:( surullinen fiilis.

Vierailija
2/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös, että aika monella alalla tehdään tällä viikolla ympäripyöreitä työpäiviä, jotta te saatte sen joulunne.

joka joutuu viettämään iltapäivät kylillä ja kaverien nurkissa notkuen...:( surullinen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiluokkaista omakotitaloasujaimistoa. Äiti kertoi että ARtulla on harrastuksia ja paljon ystäviä (taisi olla iltalehdessä kun kertoi). Eli tavallinen suomalainen keskiluokkainen perha on mun veikkaukseni. Ihmisparat, sydän särkyy, kun ajattelee heidän hätäänsä

Vierailija
5/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lopetatte. Kyseessä on sukulaisperheeni, ihan käsittämätöntä lukea tällaista vatvomista täältä.

Ja kyllä, erittäin normaaleita ovat. Ns. voisi sattua ihan kenelle tahansa teistä täydellisistä av-mammoista.

Oksetatte minua.

Vierailija
6/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lopetatte. Kyseessä on sukulaisperheeni, ihan käsittämätöntä lukea tällaista vatvomista täältä.

Ja kyllä, erittäin normaaleita ovat. Ns. voisi sattua ihan kenelle tahansa teistä täydellisistä av-mammoista.

Oksetatte minua.

jos oksettaa. Jokainen tuntee jonkun. JOkaisella sinunkin retostelemallasi skandaalilla j aonnettomuudella on joku, joka tuntee kohteen läheisesti. SE tuskin saa sua lopettamaan spekulointia? Eikä t arvitsekaan. On normaali reaktio puida järkkyttävää tapausta. Mene itse tekopyhä haaska muualle moralisoimaan

Vierailija
7/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt tietenkään ei sano, että olisi uusperheen lapsi. Voi olla avopari vanhemmat tai äiti pitänyt sukunimensä tai yh.

Vierailija
8/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät olleet lapsen kanssa joulujuhlassa.

Vierailija
9/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksetatte minua.

Vaikken perhettä edes tunne :( Pahaa tekee ajatella, kuinka täällä vatvotaan mimmoisia ihmisiä vanhemmat on ja samaan aikaan pojan vanhemmilla on kauhea hätä missä poika on :(

Vierailija
10/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt tietenkään ei sano, että olisi uusperheen lapsi. Voi olla avopari vanhemmat tai äiti pitänyt sukunimensä tai yh.

Vierailija
11/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse tekopyhä haaska muualle moralisoimaan

Vierailija
12/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sen sortin perhe, että ikävöi nyt poikaansa yli kaiken ja rukoilevat, että saavat hänet vielä takaisin.

Vierailija
13/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi sattua ihan kenelle tahansa teistä täydellisistä av-mammoista.

Oksetatte minua.

Vierailija
14/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaan ennen Joulujuhlaa?

Jos eivät olleet, ei anna hirveän fiksua kuvaa vanhemmista,ikävä kyllä.

Työt ei ole syynä. vaikka ois presidentti, voi soittaa lapselleen ja varmistaa päivän kulkua.

Vierailija
15/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi sattua ihan kenelle tahansa teistä täydellisistä av-mammoista.

Oksetatte minua.

Niin mikä? että lapsi kaapataan? karkaa kotoa? noilla on vissi ero!

kumpi tässä on kyseessä? Mä muuten karkasin kerran kotoa, en sen takia, että mulla olisi ollut huonot olot kotoa, vaan se oli eräänlainen leikki. Vanhempani olivat tietenkin tosi huolissaan.

Vierailija
16/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt ei ole syynä. vaikka ois presidentti, voi soittaa lapselleen ja varmistaa päivän kulkua.

ei sen vertaa tiennyt luokkalaistensa asioista, että olisi voinut heti varmaksi sanoa, oliko arttu kuusijuhlassa vai ei. Vanhempien tietämättömyyden ymmärrän paremmin: jos on sovittu jotain ja on vaikka töitä ym. menoa ja ennenkin vastaavat tilanteet sujuneet hyvin, ei voi aina vainoharhaisesti ajatella että entäpä jos nyt ei sujukaan ja varmaistanpa vamistamisen päällekin. Lapsi laitetaan kouluun toisten vanhempien eli opettajien valvontaan. Missä se Artun opettaja luurasi, kun ei ilmeisestikään ole voinut mitään varmaa sanoa siitä, oilko tosiaan kuusijuhlassa vai ei

Vierailija
17/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on myös 8 v. ja tiedän yleensä aina n. 15-30 minuutin tarkkuudella, missä poikani milloinkin on. Meillä jopa mies soittaa heti kun on hakenut pojan tai tämä on mennyt kaverille tms.

Vierailija
19/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme kyllä ihan ydinperhe ja naimisissa. Pidin oman nimeni, lapset ovat miehen nimellä. Mitä ihmeen omituista tässä on? Todella moni nainen pitää oman nimensa mennessään naimisiin.

Vierailija
20/55 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ulkoistanut" vanhemman pojan, kun pariskunta viettää aikaa perheenä yhteisen lapsensa kanssa. Poika viettää meillä aikaa koko päivän ilman että kukaan koskaan kyselee perään. Vasta kehoituksestani lähtee vastentahtoisesti kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi