Upeita kuvia aidosti isoista naisista! Tästä mallia meille pullukoille :)
olisipa ihanaa, jos saisin itsestänikin noin kauniita otoksia! Olisi suorastaan voimauttavaa valokuvausta, jos meistä isommistakin naisista otettaisiin tuollaisia kauniita ja hempeän sensuelleja kuvia. En yhtään ihmettele, että osa miehistä tykkää juurikin isojen naisten pehmeydestä ja vartaloiden yllätyksellisyydestä :)
Kauneutta on niin monenlaista:
http://www.fullbeautyproject.com/
Kommentit (48)
Ja mallitkin hätkähdyttivät, tällaista ei usein näe, näin aseteltuna!
Sinänsä siis aivan mahtavia kuvia, kerrankin jotain aivan uutta, tänä päivänä ei usein törmää johonkin aivan uudenlaiseen, tuntuu että kaikki on tehty ja nähty jo sata kertaa.
Mallit ovat kyllä juu varmasti erittäin ylipainoisia, terveydelle vaarallisesti jo, mutta tarviiko nyt tällaista aina miettiä. Mä keskityin katsomaan vaan kuvia sellaisina kuin ne ovat.
monet noista kuvista oli kauniita sellaisella äiti maa -tavalla. Juu, ja olen alipainon rajoilla keikkuva ruipelo, joten oma lehmä ei ole ojassa. Mummini oli kyllä lähes tuota kokoluokkaa, enkä koskaan ole ajatellut häntä minään muuna kuin kauniina. Terveellisyys on tietenkin asia erikseen, mutta sehän ei ollutkaan ap:n pointti.
Huh. Olen sittenkin ihan tyytyväinen itseeni.
taitava valokuvaaja osaa ottaa hyvän kuvan vaikka koiranpaskaläjästä. Se ei tarkoita, että kuvassa oleva asia olisi kaunis.
KUKAAN voi päästää itsensä tuohon kuntoon??
Eihän tuossa vaiheessa pärjää enää ilman avustajaa. Hyi helvetti. Tuo ei todellakaan ole tervettä. Kauneus on mielipidekysymys mutta terveys ei. Hyi saatanan saatanan saatana missä kunnossa noiden ihmisten nivelienkin täytyy olla...
Ja EI, se ei ole jokaisen oma asia. Lihavat maksavat nimittäin yhteiskunnalle eli meille kaikille muille enemmän kuin laihat, sairauksineen nimittäin. Eli ei ole oma asia vaan kuuluu myös muille. Mun mielestä voitais määrätä se läskivero vihdoin.
aloin tuntea itseni hoikaksi. Kauniisti toteuttettuja kuvia kyllä. Silti ihmetyttää miten joku saa itsensä tuohon kuntoon, paljonko pitää syödä...?
Kummallista, ettei itselleni tullut mieleen sairaudet tai joku "vankina omassa kehossaan"-ajatus. Mielestäni nuo naiset kuvissa ovat ihania ja kauniita. Tekee hyvää nähdä välillä kuvia, joissa nainen ei ole piiloutunut tasaiseen nuoren pojan vartaloa muistuttavaan olemukseen, vaan kropassa on lihaisia laskoksia, kuoppia, pehmeyttä ja moniulotteisuutta.
Aika harvoin ihmettelen ihmisten kauneuskäsityksiä mutta nyt en voi itselleni mitään... edelleen olen sitä mieltä, että naisellisuus on kaunista. Näiden kuvien mallit eivät enää ole naisellisia, vaan valaita. Terveys kunniaan.
Oksettavia kuvia ja oksettavia vartaloita, todella.