Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUH! Sain 100 euron arvoisen lahjan oppilaalta.

Vierailija
21.12.2012 |

Olen opettaja ja tulin juuri joulujuhlista. Sain konvehtirasioita, kukkia ja kynttilöitä ja jotain jouluisia pieniä koriste-esineitä. Yksi oppilas toi 100 euron arvoisen lahjan. En sano mikä, etten minä tai oppilas paljastuisi, mutta aikamoinen lahja!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ostamme usein jotain arvokasta, mut tosiasia on et ollaan ostettu se jo kesän alennusmyynneistä jostain -50 tai -70% koreista. Mut sehän on vain saajan onni että ollaan tehty löytöjä ja annetaan eteenpäåin :)!

Minä olen töissä isossa kotimaisessa, kodintuotteita (aterimia, astioita yms) valmistavassa yrityksessä. Meillä on kolme lasta ja lahjat opettajille hanki aina meille työntekijöille suunnatuista alennusmyynneistä. Saatan siis antaa 90 euron arvoisen vaasin, joka minulla on maksanut alle 15 euroa. Enpä ole koskaan ajatellut, että se saattaisi olla sopimatonta. Koskaan ei ole kukaan palauttanut mitään tai soittanut minulle lahjoihin liittyen.

Vierailija
62/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan "asiakkaalta". Raja menee yhden ravintolaillallisen hinnassa - ehkä 50-70 euroa on yläraja. Mitään lahjaesineitä en usko ottavani missään tilanteessa, ei ole kyllä tarjottukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se oli toki yhteinen kaikilta, jokainen maksoi 10€ lahjakorttiin ja kun koko luokka osallistuu, niin summa on ihan kiva. Ope on sen kuitenkin minusta ansainnut, koska on käyttänyt valtavasti omaa aikaansa luokan asioiden hoitamiseen. Hyvää joulua kaikille opettajille, olette lahjanne ja lomanne ansainneet! t: yksi äiti

..liikaa.

tv. yks ope

Vierailija
64/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin rikot lakia, toimit virkamiehenä sopimattomasti ja kaiken tämän lisäksi voit tehdä itsellesi asiasta todellisen ongelman. Älä koskaan, älä koskaan, riko lakia niin, että joku tietää ja sen päälle väännät niiden lasten kanssa päivät.

Tuo lapsi voi olla mukava, vanhemmat mukavia ja kohtuullisia jne. Mutta kuinka moni tietää tuosta lahjuksesta? Entäs jos näiden vanhempien kanssa menee sukset myöhemmin ristiin, koska olet myynyt heille itsesi siitä lahjasta? Sen verran varovaiseksi olen itse tullut vuosien saatossa, etten halua opettajana antaa mitään lyömäasetta lasten vanhemmille.

Eli suojele itseäsi, palauta se lahja!