Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostelee tuolta Facebookin muksujen merkkituotekirppikseltä??

Vierailija
20.12.2012 |

Kaveri on liittynyt sellaiseen ja ihmettelen vaan, että ihan erikseen MERKKItuotekirppis? :D Millaiset mammat sieltä ostelee käytettynä Burberryt?

Huvittavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei meillä just Burberryä olekaan.

Sinne liittyy ihmiset jotka ymmärtävät että ruotsalaisella ketjuvaatteella on ketjuvaatteen hinnat ja samalla hinnalla ei saa merkkivaatetta edes käytettynä.

Tietyt merkit miellyttää silmää ja on laadukkaita plus sopii hoikille lapsilleni paremmin kuin peruskama marketista.

Vierailija
2/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko AP mikä siinä niin huvittavaa on??

Ei oikein aukene minulle.

Mielestäni ihan ok perustaa erikseen tuollainen merkkivaatekirpputori, koska sinne ei sitten eksy turhaan sellainen, joka haluaa ostaa edullisesti vaatetta lapselleen.

Ja jotkut nyt tykkäävät tietyistä merkeistä, ja valmiit maksamaan siitä. On Noa Noaa, Metsolaa, Pomp de Lux, baby Gant jne. Saavat sitten halvemmalla vähän käytetyn kivan vaatten, kuin ostaisivat uutena. Kuitenkin kun vaatteen käyttöikä on aika lyhyt alle kouluikäisillä, eikä siis siksi kulu miksikään, varsinaan tietyissä vaatemerkeissä laatu tosiaan hyvää, eikä monista pesuista huolimatta mene miksikään, joten ihan järkivalinta ostaa välillä laatua, varsinkin käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset ihmiset siellä pyörivät enimmäkseen, sellaiset jotka haluavat ostaa laadukkaita vaatteita. Markettivaatteille, HM, Lindex, KappAhl jne. vaatteille on myös omat myyntikanavansa. Minä ihmettelen paljon enemmän sitä, miksi joku haluaa ostaa niitä käytettynä, kun samoja vaatteita saa aletangosta uutena samaan hintaan. Ja kyllä, myyn vaatteita FB-kirppiksillä ja ostajia riittää!

Vierailija
4/4 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut sieltä paljonkin. Ja joo, ostan myös ihan H&M/Lindex/Kappahl- ja Prismakamaakin, jos löytyy kivan näköisiä. Tilailen myös paljon lastenvaatteita ulkomailta. Esim. UK:ssa lastenvaatteet ovat paljon halvempia, ja laatu on parempi kuin esim. H&M-vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi