Kannattaa ihan oikesti olla tarkkana kuparikierukan kanssa-nyt raskaana
Eli mulla on tai oli kuparikierukka. Kahet menkat tuli synnytyksen jälkeen, vauva nyt vuoden. Yhtäkkiä alkoi oksettamaan plus kaikki muut raskausoireet. Tein testin- positiivinen. Menin heti seuraavana päivänä neuvolaan ja siellä pomppi kaveri rv 9. Että semmosta.
Lähtevät kuulemma tosi helposti irti, voi tulla jonkun verihyytymän mukana pönttöön, se on hyvä nyt kertoa kun vahinko on jo tapahtunut. Oma moka tietysti, olis pitäny tarkistaa aina menkkojen jälkeen, mutta kun se ei oo mitään miellyttävää puuhaa ja jotenkin aattelis et sadan euron kierukka pysys ees jonkin aikaa, niin kahet menkat, voi vittu.
Ja kumpikaan ei jaksais enää näitä yövalvomisia, kun ei oo yhtään kunnon yötä nukuttu kohta3,5 vuoteen (meillä siis kaksi ennestään). Ja mulla tosi vaikeet raskaudet. Aborttiin en pysty vaikka mies sen haluis :(
Ja joo, tiedän että saa olla kiitollinen että on näin hedelmällinen,viestin tarkoitus on lähinnä nyt varoittaa näitä kierukan käyttäjiä.
Kierukkaa ei siis ole vielä löydetty, eli se joko on tuolla tai sitten on tullut pois, paikoillaan se ei ole.
Kommentit (44)
Kannattaa valita Gynefix-kierukka. Se ommellaan kiinni kohdun lihakseen (ei siis T-mallinen) eli ei irtoa eikä seikkaile kehon sisällä. Poistaminen silti yhtä helppoa kuin normaalin T-mallisen.
Kannattaa ihan oikesti olla tarkkana peniksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita Gynefix-kierukka. Se ommellaan kiinni kohdun lihakseen (ei siis T-mallinen) eli ei irtoa eikä seikkaile kehon sisällä. Poistaminen silti yhtä helppoa kuin normaalin T-mallisen.
Gynefix ei sovellu aivan kaikille. Muistaakseni 1/3 naisista on rakenteeltaan sellainen kohdunseinämä, että Gynefixiä ei pysty siihen kiinnittämään. Itselläni on ko. kierukka, olen ollut tyytyväinen.
Luulis sitä huomaavan, jos kierukka poistuu kuukautisten mukana. Ei se nyt kuitenkaan ihan mikroskooppisen pieni esine ole.
Hyvä kun muistutitte, mun pitäis lähiaikoina vaihdattaa kierukkani.