Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki eivät osaa paketoida kauniisti. Sama asia kuin käsialan kanssa - joillakin se on rumaa

Vierailija
20.12.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla kesti tämä huomata? Onko jotain muuta, jonka haluat jakaa kanssamme?

Vierailija
2/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asiasta jatkuvasti täällä valitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla kesti tämä huomata? Onko jotain muuta, jonka haluat jakaa kanssamme?

Vierailija
4/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain 100 lahjaa paketoitavana ja arvaapa vaan jaksoinko viimeistellä jokaista? Hahaa. Sutaisin sinne paperin sisään miten nopeiten sain.

Vierailija
5/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis käsiala (no onpas!), mutta paketointijälki on vuodesta toiseen ihan kauheeta. Oikein hävettää niitä lahjoja antaa, mutta onneksi sentäs läheiset tietävät jo "taitoni" (tai puutteeni). En ymmärrä miten se on niin vaikeaa, vaikka ois vahvaa paperia tuhlattavana, hyvää teippiä irtopaloina ja helpon muotoinen paketti, niin aina siitä tulee repsottava ja löysä. Ehkä ei enää sitten vittu kiinnosta edes opetella, joten yritän vain hoitaa mahdollisimman nopeasti alta pois.

Vierailija
6/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en enää paketoi ollenkaan kun nimettömänä sitten haukutaan mun paketteja vauva palstalla! Nyyyyh. On se varmaan kivempi saada lahja cittarin muovikassissa kun joku ruma paketti kauniilla paperilla.

Vierailija
7/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alan miettimään, niin ne tuttavat, joilla on selkeä ja kaunis käsiala, paketoivat aika skarpisti.

Sitten taas ne harakanvarpaita raapustelevat antavat ihan järkyttäviä paperi-teippi-kasoja (tai turvautuvat paketointipalveluun).

Oma käsialani on aika nättiä, mutta välillä vähän "taiteellista", mikä mätsää hyvin paketointitaitoihini - kun äkkiä katsoo, paketti on ihan siisti ja sievä, mutta likempi tarkastelu paljastaa hutaisuja paperin taittelussa ja teippaamisessa.

Mut kun on silti niin kivaa paketoida itte! Eikä mua kyllä haittaa rumakaan paketti, sehän on tavallaan ihan hellyttävää:)

Vierailija
8/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paketoin huonosti. Yritän kyllä, mutten osaa. No, ehkä muutaman paketin vuodessa käärin. Ei ehdi harjaantuakaan siihen hommaan.

Mies oon. Varmaan kukaan ei odotakaan siistiä pakettia meikäläiseltä.

Vierailija
9/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaan paketoida :)

Vierailija
10/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketitkaan silmiä hivele. Neliskanttisista tulee ihan kelvollisia, mutta kaikki muu on mitä sattuu.

Ehkä tän asian kanssa voi elää.

Vierailija
11/11 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis käsilala, osaan myös piirtää ja kudon kauniisti.

Myös paketointi sujuu ja pidän siitä. Mulle saa koko suku tuoda paketit paketoitavaksi :)