Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vieläkö animaatioelokuvissa on Disneyn ja Dreamworksin osalta sitä,
19.12.2012 |
että ne tekee ihan samoista aiheista samaan aikaan leffat? Muistan varhaishistoriasta (viidentoista-viiden vuoden takaa) ainakin Ötökän elämää & Ants, Keisarin uudet kuviot & Tie El Doradoon, Monsterit Oy & Shrek, Nemoa etsimässä & Hain tarina, Aivan Villit ja Madagaskar, Rottatouille ja Virran viemää... Oliko muita? Up -kohti korkeuksia oli Disneyn mutta Rio ei tainnut olla Dreamworksin?
Kommentit (2)
on myös jonkun piirretyn kanssa samanlainen.
Mutta olen itsekin huomannut tuon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
eipä ole tullut edes ajateltua..