Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko käydä kaupassa ostamassa maitoa (ei muuta) ja jättää 4- ja 2-vuotiaat yksin?

Vierailija
19.12.2012 |

Siis meillä on kauppa tasan 100m päässä kotiovelta. Laitan lapset hetkeksi telkkarin ääreen, odotan että pieni nukahtaa, soitan kännykällä kotiin, jätän puhelimen 4-vuotiaan viereen auki, kännykän korvalle, ja juoksen kauppaan ostamaan sen maidon. Laitan oven lukkoon niin, ettei sitä saa sisältä tai ulkoa auki. Mitä mieltä? 4-vuotias on reipas ja harkitsevainen tapaus. Jos siis hänelle sopii.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla kotona korvat päässä ja kuulet, jos jotain tapahtuu. Miten sä sieltä matkan päästä kuulet tai näet yhtään mitään?

Vierailija
22/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelu olisi katkennut, olisin viivana juossut kotiin. Siinä ei olisi montaa sekuntia mennyt, vaikka en Usain Bolt olekaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ei oikein maistunut 3-vuotiaale vatsatautiselle ja kaikki muu juotava oli loppunut. Juovatko omat lapsesi oksennustaudissa pelkkää vettä?

se yh, joka jätti aikoinaan 3-v. sairaan lapsensa pariksi minuutiksi yksin

Vierailija
24/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella käyn hakemassa postin ulkoota ja 4v. jää yksin kotiin kattoo telkkaria. Vähän riipuu myös lapsesta. Hän ei lähde heti ensimmäiseksi tekewmään typeryyksiä kun selän kääntää. Joskus jää jotain herkkuja kaapin alahyllylle ja vaikka voisi käydä esim. suihkussa olo aikana nappaammassa, niin silti tulee kysymään lupaa.

Vierailija
25/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on todella "kiltti", ei pienempänäkään ole tehnyt mitään hulluuksia päin vastoin kuin pikkusisaruksensa esimerkiksi.

ap

Vierailija
26/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahentaa vatsatautia, jollet ole tiennyt. Mahapöpöt elää proteiineista. Ettei kannata juottaa maitoa mahatautiselle, toipuminen hitaampaa.

Vierailija
27/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan ollut vatsatautiselle maitoa hakemassakaan O_o?

Vierailija
28/28 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaasta pari kk sitten 3-v putosi rahilta. Löi päänsä lattialla olevaan leluun ja sai sellaisen haavan, että veri valui valtoimenaan. Ei riehunut ei mitään. Ihan vaan istui liian reunalla ja tipahti. Oispa ollu kiva olla kaupassa.

Pari viikkoa sitten 7-v jäi jumiin hissiin. Olen kieltänyt käyttämästä hissiä yksin. Selittänyt, että voi mennä rikki. Juu eihän ne koskaan mene... Ei mullakaannole kun yks kaveri, joka joskus on jäänyt hissiin jumiin ja oon sentään 40-v ja suht laaja tuttavapiiri. Ei sitten uskonut. Onneks olin kotona ja onneks saatiin ovi väännettyä auki, mutta melkoista paniikkihuutoa lapsi laski ilmoille kun huomasi, että ovi ei aukea.

Sähkölaitteetkaan ei juuri koskaan syty palamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan