jos olisit kuuluisa,
niin mitä salaisuuksia Seiska-lehti ym. hyeenat voisi sinusta saada selville, koko elämäsi ajalta? Eli mitä sinulla on " kaapissa" ?
Minulla on vaikka mitä. Hyvästä summasta joku koulukaveri varmaan kertoisi että olin hiljainen hissukka ja yläasteen alussa pissasin kerran housuun kun en uskaltanut mennä vessaan. Tai että olen ollut rakastunut lesboon (tosin en kiinn. seksuaalisesti, ja en (myönnä) olevani edes bi). Hän voisi kertoa aika kivoja tarinoita. Tai joku ystävällinen sielu varmasti kertoisi että vanhempani ajavat Ladalla (NOLOO!).
Voi, näitä olisi vaikka kuinka paljon! Onneksi en ole kuuluisa ja kukaan ei varta vasten kaivele menneisyyttäni!
Kommentit (2)
up, ettei foorumi täyty Idolsseista (=ketä kiinnostaa?)
Niitä mitenkään kauhea määrä ole, 13 kpl. Sillä varmaan retosteltaisiin, että tapailin erästä miestä jonkin aikaa pelkän seksin merkeissä ja että se loppui vain pari päivää ennen kuin miehen luo muutti hänen naisystävänsä asumaan.
Mun sairastamat syövät eivät ole mikään salaisuus, mutta kyllä niistä juttua revittäisiin. Seiskan kaltaiset lehdet tykkäävät retostella sairauksista kaiken maailman kauhujuttuja.