Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko napakoru nolo keski-ikäisellä naisella?

Vierailija
19.12.2012 |

Onko kamalan näköistä jos keski-ikäisellä normaalivartaloisella naisella on napakoru? Jos siis näet tuollaisen esim. uimahallissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni siis oli nuorena napalävistys. En ole käyttänyt korua vuosiin. Nyt sitten neljänkympin kriisissäni pähkäilin, että viitsisikö palata korun käyttöön.

Ehkä se kuitenkin tuntuisi epätoivoiselta yritykseltä tarttua nuoruuteen.

Nuorena sillä lävistyksellä oli minulle iso merkitys. Olin "kiltti tyttö" ja tuo vaatteiden alla piilossa oleva itse hakaneulalla tehty lävistys oli suuri osoitus _itselleni_ että en ole mikään kynnysmatto ja pelkkä myötäilijä vaan minustakin löytyy pieni kapinallinen.

Tuon ajatuksen halusin ehkä taas saada näin keski-ikäisenä koululaisten äitinä joka työskentelee konservatiivisessa ammatissa. Olisi hauskaa töissä myhäillä itsekseen kun jakkupuvun alla killuisi napakoru, jota muut varmasti kauhistelisivat.

ap

Vierailija
22/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kroppa on niin kuosissa että koru näyttäisi hyvältä. oru meinaan näyttää kamalalta ihan minkä ikäisellä tahansa jos maha on röllykkä. Ihan parikymppisenkin naisen navassa on silloin ruma. Eli ihan jees vaikka kuusikymppisellä jos masu on timmi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän normaalisti kuljeta napa paljaana.

Vierailija
24/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läväreitään ja tatuointejaan ja skunkkihiuksiaan sillä, että omasta mielestä ne ovat kivan näköisiä. Syvälliset perustelut sen sijaan kuulostavat kaukaa haetuilta ja naurettavilta. Napakoru röllikkävatsassa tuo mieleen sketsihahmo Yosefiina "Jossu" Näädän ja tatuoinnit muuttuvat ennemmin tai myöhemmin töhryiksi. Sorry, mutta tämä on ihan vain minun mielipiteeni.

ulkonäköä kannata kauhean syvällisesti perustellakaan, sen sijaan voi miettiä, miksi toisten ulkonäkö herättää niin kovasti tuntemuksia ja miksi ylemmyydentunto tuntuu perustellulta.

Ihminenhän kuivahtaa joka tapauksessa lopuksi rusinaksi, jos vanhaksi elää, joten kannattaako mikään ulkonäölle tehtävä juttu kuitenkaan, jos näin ajattelee?

jos ihmisen pitää tatuoida ihoonsa lastensa/rakkaidensa kuvia ja nimiä? Eikö niitä muuten muista? Eikö heitä voi yhtä hyvin esitellä lompakon valokuvista, jotka voi sentään päivittääkin. Aivan yhtä merkityksellisiä perheenjäsenet ovat ei-tatuoiduillekin, mitä muuta tuollainen korostaminen on kuin itsetärkeyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan