Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa leski "saa" alkaa seurustella

Vierailija
18.12.2012 |

Eli mikä on teidän mielipiteenne? Tai oletteko törmänneet tilanteisiin joissa lähipiiri on tuominnut lesken seurustelun?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksityisasia. Kun leskestä itsestään tuntuu oikealta, voi huoletta aloittaa seurustelemisen. Se ei kuulu ulkopuolisille.

Kyllä se vähän ainakin alaikäisille lapsille kuuluu ja näkyy.

Jos löytää hyvän kumppanin josta lapsetkin tykkää niin eihän se ole kuin eduksi. Mitä niuhotat? Pitääkö kodin olla hiljainen kalmankehto pari vuotta vanhemman kuoleman jälkeen?

Nimenomaan. Lapsillekin tekee hyvä nähdä, että elämä jatkuu ja siitä voi iloita. Ei ole kenellekään eduksi elää synkkyydessä ja jumittua siihen tunnetilaan pitkäksi aikaa.

Vierailija
22/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksityisasia. Kun leskestä itsestään tuntuu oikealta, voi huoletta aloittaa seurustelemisen. Se ei kuulu ulkopuolisille.

Kysytkö siis ensin lapsiltasi luvan seurusteluun?

Ei mun tarvitse kysyä. Osaan käyttäytyä korrektisti ilmankin.

Mutta haluat kuitenkin määritellä muille, mikä on korrektia ja mikä ei. Eiköhän muutkin tiedä, mikä on heidän perheelleen siinä tilanteessa parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappani alkoi seurustella perhetutun kanssa aika pian mummon kuoleman jälkeen, eikä sitä monikaan suvussa katsonut kovin hyvällä.

Vierailija
24/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän menee yleensä aikaa, että löytyy sopiva ihminen. Itse leskeydyin nuorena. Kyllä minusta aika piankin voi alkaa etsiä kumppania, jos kokee olevansa siihen valmis. Jokainen osaa itse parhaiten yleensä arvioida oman tilanteensa.

Vierailija
25/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän menee yleensä aikaa, että löytyy sopiva ihminen. Itse leskeydyin nuorena. Kyllä minusta aika piankin voi alkaa etsiä kumppania, jos kokee olevansa siihen valmis. Jokainen osaa itse parhaiten yleensä arvioida oman tilanteensa.

Osa on löytänyt nopeasti uuden kumppanin esimerkiksi sururyhmästä. Kaksi leskeä ymmärtävät monesti toisiaan hyvin ja näistä on muodostunut hyviä liittoja. En näe tässä mitään pahaa.

Vierailija
26/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappani alkoi seurustella perhetutun kanssa aika pian mummon kuoleman jälkeen, eikä sitä monikaan suvussa katsonut kovin hyvällä.

Ikäviä sukulaisia papalla. Miksi halusivat kieltää papalta onnen elämän ehtoopäivinä? Moni ihminen kärsii yksinäisyydestä ja tarvitsee toista ihmistä tuekseen ja lähelleen. Miksi muiden pitää tuomita joku yksinäisyyteen vain sen takia, että puoliso sattuu kuolemaan?

Vierailija
27/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekään ei kuulu sinulle eikä muille ulkopuolisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi