Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on muuttunut: av-palsta vai sinä (minä)?

Vierailija
28.12.2012 |

Tuntuu jotenkin siltä, että haluan pois palstalta. En jaksa tämmöisiä aiheita, haluan jotain jollakin tavoin parempaa. Mitä se sitten olisi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittichattiin enkä ole katunut. Olen vilkuillut tänne muutaman kerran joululomalla ja pari kertaa syksyllä, mutta meni kuukausia ennen kuin palasin edes vilkaisemaan.

Koin, että AV ja sitä ennen "suuri rakkauteni" online vain menivät niin myttyyn, samoine aiheineen ja katkerine ihmisineen ja ne valonpilkut, vähäisetkin tuntuivat katoavan melkein kokonaan. Ainoastaan katkeraa kettuilua kaikille muutaman elämäänsä pettyneen taholta. Ei kiitos.

En sano, että mikään paikka on täysi paratiisi, sen olen oppinut chattailemalla siellä muualla, mutta ollaan siellä sentäs aikuisia huomattavasti enemmän kuin tällä palstalla tai onlinella aikanaan. Ja sitä arvostan. Ei siellä kukaan nimittele ketään tai kenkää tulee, aikuiset ovat oikeasti aikuisia :) Noh, hieman ovat konservatiivisia verrattuna meitin palsta mammoihin, mutta hui hai, kaikkeen tottuu ja pärjään ilman nänni ja römpsäkuviakin ;)

Suositan siis aapeelle visiittiä toisaalle, ihan vaihteluna, aina voit tänne aaveelle palata, ei se mihinkään katoa, mutta uudet tuulet tuo itelleenkin uusia ajatuksia ja erilaista ajanvietettä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi