Lue keskustelun säännöt.
Mari tässä terve,olen hankala ja kateellinen ihminen.
17.12.2012 |
Mua ei tarvitse auttaa eikä ymmärtää.Haukun selän takana nuoruudesta saakka tuntemani ihmiset enkä tajua että ne tietää!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta kun sä nävit nykyisiäkin tuttuja ja säädät selä takana. Oikeasti, lopeta. Alat vituttamaan enemmän päivä päivältä. Ai joo ja kun tässä keskustellaan, niin emme halunnneet keskustella raskaudestasi viimeiset 8kk, se ei ole sairaus. Me emmem ole raskaana, emme halua jauhaa sitä päivästä päivään. Kiitos.