Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua, huulet tulehtuvat usein :(

Vierailija
17.12.2012 |

Hei! Mulla on tosi outo ongelma. Nimittäin että huuleni ikään kuin tulehtuvat muutaman viikon välein. Ne turpoavat ja ne kipeytyvät ja rohtuvat ulkoreunoiltaan ihan mahdottomiksi. Huulten keskiosa on pehmeä ja kosteutetun oloinen.

En ymmärrä mistä voi johtua. Huulet eivät tunnu koskaan erityisen kuivilta, ja usein sipaisen niille herkälle iholle sopivaa perusvoidetta. Mitä tää voi olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olen jollekin väriaineelle tms. allerginen:( Myös kaikki suolaiset sipsit ym. turvottaa ja rohduttaa huulia

Vierailija
2/3 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä tää jotain allergiaa varmaan on. Huulipunaa en käytä koskaan, enkä sellasia huulirasvojakaan tai kiiltoja joista tulisi jotain vastaavia aineita tai pöpöjä.

Ruokia varmaan lähdettävä käymään läpi. Osaatteko sanoa minkä ruokien poisjättöä voisi alkaa kokeilemaan? Niitä on niin miljoona että tosi vaikeelta tuntuu

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin tän viimesimmän räjähdyksen aikaan oon juonut paljon sitruunamehulla maustettua vettä. Mutta esim kesällä en varsinaisia sitrushedelmiä syönyt, joten pitää nyt alkaa välttelemään sellasia mehuja ja muita tuotteita joissa sitrushappoja on.