Kaduttaa, että etenimme niin nopeasti sänkyyn miesystäväni kanssa
Olen ollut aina todella tunteellinen ja tunnollinen seksiin liittyen, en ole koskaan ennen mennyt sänkyyn miehen kanssa ennenkuin olemme sopineet seurustelevamme. Nykyisen miesystäväni kanssa menin kuitenkin jo kolmansilla treffeillä sänkyyn ja jotenkin se söi itsekunniotustani. Olemme seurustelleet pian vuoden ja edelleen asia vaivaa minua, tunnen itseni jotenkin liian helpoksi ja likaiseksi. Miten päästä tästä tunteesta?
Kommentit (10)
no eikö se sitten häirinnyt sinua itse tilanteessa?
Mikä sai katumaan?
että tällä kertaa olit jo vanhempi ja varmempi ja tiesit mitä halusit. Etkä odottanut vain odottamisen takia. Et sinä ollut "helppo" sen kummemmin kuin mieskään, olit vahva ja moderni nainen :)
Itse menin aikoinaan nykyiaen aviomieheni ja lasteni isän kanssa sänkyyn 4 tunnin tuttavuuden jälkeen. Aamulla en muistanut edes tyypin nimeä. Yhtään ei ole näinä yhteisinä vuosina kaduttanut :) Suosittelen terapiaa.
Niin seksuaaliterapeutti voisi olla oikea osoite.
En käsitä tuollaista seksin mystifiointia.
...antaa ammattimaisen pätevän kommentin...
Hyvähän se on äijä testata, ennenkuin tietää kannattaako aloittaa oikea seurustelu ;-)
Muutenhan se on kuin ostaisi munan säkissä! ;-)
...joo, älä ota vakavasti (minua tai muuta elämää) ;-)
kannattaisi ruveta vaikkapa vuodeksi selibaattiin ;)
Itse menin aikoinaan nykyiaen aviomieheni ja lasteni isän kanssa sänkyyn 4 tunnin tuttavuuden jälkeen. Aamulla en muistanut edes tyypin nimeä. Yhtään ei ole näinä yhteisinä vuosina kaduttanut :) Suosittelen terapiaa.
ja omalla avioliitolla myös samanlainen alku, eikä ole ikinä pätkääkään kaduttanut.
Ei ole kyllä ihan normaalia vatvoa ties kuinka kauan tuollaista asiaa, ei vaikka olisikin sitten ollut vähän omien periaatteiden vastaista ap:lle. Tehty mikä tehty eikä mitään vahinkoa ole tapahtunut, ainoat ongelmat on ap:n omassa päässään pyörittelemät ajatukset likaisuudesta sun muusta. Niistä voisi päästä eroon vaikka terapian avulla, jos ei omin avuin.
Pyydä Jeesukselta syntejäsi anteeksi. Hän on luvannut antaa kaikki syntisi anteeksi.
Pyydä Jeesukselta syntejäsi anteeksi. Hän on luvannut antaa kaikki syntisi anteeksi.
Ja hän on kuollut seksuaalisten syntienkin tähden.
tai muun juttusille. Ei nuo tuntemukset ihan normaaleilta kuulosta.