Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua kahdenkeskistä aikaa......

Vierailija
16.12.2012 |

Tänään otin puheeksi, ehdotin tekemisiä ja mies sanoi ettei kiinnosta mun ehdotukset. Loukkaantuneena otin puheeksi kahdenkeskisen ajan tärkeyden ja sen, että minusta olisi kiva viettää kahdenkeskistä aikaa lapsen nukahdettua. Mies mielummin viettäisi aikaa koneella itsekseen, musiikkia kuunnellen jne. Kun otin asian puheeksi, mies raivostui ja väheksyi mua "aikuiset ihmiset, eikö nyt osaa asioita tehdä itsekseenkin". Puhuin miehelle siitä, että olen yksinäinen (en työelämässä kun vauva 4kk, ei muita ystäviä kuin työkaverit, että haluaisin aikuisseuraa), mies ilkkui mulle taas tota, että "anteeksi vain kun en osaa viihdyttää" "ja mitä me muka tehtäis??" ja uudelleen ilveili sitä, että "no huh huh, aikuinen ihminen". Sattu tosi paljon, että jos yritän puhua jostain asiasta ja mies dissaa tolleen. Tulee ittelle tunne, että on joku mielenvikainen tms...argh. Kiukkua täynnä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsaa puhelin ja fb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ed liitossa jätetty toisen takia ja halveksuu pettäjiä ja pettämistä. Lojaalius onkin varmaan ainoa piirre mitä hän minussa rakastaa.......-ap

Vierailija
4/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia pettäjiä usein ovat just ne jotka sitä muka niin kovasti halveksuvat

Vierailija
5/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä sanoisin, että miehesi ei kunnioita sinua pätkääkään . Noin vaan EI puhuta omalle puolisolle, oman lapsen äidille.

Sanot, että mies rakastaa sinua. Miten hän käyttäytymisellään sen osoittaa, jos ei kerran halua viettää kanssasi kahdenkeskistä aikaa?

Jos tietokone on omaa puolisoa tärkeämpi niin sanoisin, että parisuhdeterapia olisi oikea osoite. Toki, välillä saa koneellakin olla ja ymmärrän, että vauvan mentyä unille mieskin haluaa hetken olla omissa oloissaan, mutta toistuvaa ei tuollainen saa olla. Pienten lasten vanhemmat eroavat herkästi, kun ei pidetä siinä vauva-arjessa huolta parisuhteesta. Unohdetaan, että se puoliso on myöskin mies/nainen, ei vain isä/äiti.

Miehesi puheet kuulostavat erittäin loukkaavilt. Itse en sietäisi tuollaista ivailua omalta mieheltäni pätkän vertaa. Kunnon keskustelun paikka!

Vierailija
7/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostus sua kohtaan puuttuu. Näkyykö se muissa asioissa? Oletko varma, että ei toista naista?

Vierailija
8/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko aiot tuossa parisuhteessa olla?

Vierailija
9/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti haluaisit mieheltäsi?

Seksiä?