Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Menen myyjäisiin ja aion ostaa jotakin itsetehtyä lahjaksi!
06.12.2012 |
Esim jotkut ihanat villasukat tai kranssin, olen kyllästynyt markettien ja ketjuliikkeiden tarjontaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
myyjäiset ovat hieno homma.
Kun itsestä tuntuu, että villasukkia tulee ovista ja ikkunoista. Miksei kukaan tee lapasia? - teinit tykkäis käyttää, ne on kuulemma siistit.
kransseja on kaverit tyrkyttäneet pitkin syksyä, mutta mulla on vakiotoimittaja.