Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääkö sporttinen nainen sinussa kateutta?

Vierailija
16.12.2012 |

Semmoinen terveen raikas, hoikka, mutta sopivan lihaksikas energinen pakkaus? Semmoinen, ja käy juoksemassa, salilla, joogaa ja pyöräilee? Pukeutuu sporttista kroppaansa korostaviin vaatteisiin?

Käykö kateeksi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sporttisen näköinen kroppa luonnostaan, ei tarvii sen takia hikoilla. Ennemmin luen kotona kirjoja ja syön karkkia.

Hauska aina järkyttää ihmisiä, kun ne kuvittelee että mä olen muka himourheilija. Kaikkea muuta.

Sinulla on selkeästi erottuvat lihakset, hyvä ryhti, leveät hartiat ja pyöreät olkapäät, terhekka takamus, kapea vyötärö ja timmit käsivarret, siis esimerkiksi?

Voisin aika isosta summasta löydä vetoa, että sinua ei pidä sporttisen näköisenä kukaan muu kuin sellainen ihminen, joka ei itse treenaa. Sellaisten mielestähän laiha ihminen näyttää sporttiselta... Jokainen yhtään enemmän itse treenaava erottaa hyvin helposti näkyykö kropassa liikunta vai ei :)

joka on sporttisen näköinen ja ei kamalan paljon tee sen eteen töitä eikä vahdi syömisiään. Ja juuri noilla sun kriteereillä.

Vierailija
22/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena ja nuorena harrastin monipuolisesti liikuntaa, tykkäsin kovasti ja voin hyvin.

Sitten n parikymmpisenä loukkasin selkäni, joka kipuili kaikkineen kymmenisen vuotta ja kuntoni on surkea tämän myötä, sairastuin sittemin myös masennukseen, joka onkin tyypillistä kroonista kipua kärsivälle.

Harmikseni olen nyt tajunnut, että adiiktoidun helposti joihinkin asioihin, mikä ei tosiaan ole hyvä asia, mutta eipä nyt liikoja haittais, jos urheilusta tulisi uusi addiktio näiden huonojen tilalle.

Ja mä sentään näen näitä sporttisia mimmejä pilvin pimein viikottain :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sporttisen näköinen kroppa luonnostaan, ei tarvii sen takia hikoilla. Ennemmin luen kotona kirjoja ja syön karkkia.

Hauska aina järkyttää ihmisiä, kun ne kuvittelee että mä olen muka himourheilija. Kaikkea muuta.

Sinulla on selkeästi erottuvat lihakset, hyvä ryhti, leveät hartiat ja pyöreät olkapäät, terhekka takamus, kapea vyötärö ja timmit käsivarret, siis esimerkiksi?

Voisin aika isosta summasta löydä vetoa, että sinua ei pidä sporttisen näköisenä kukaan muu kuin sellainen ihminen, joka ei itse treenaa. Sellaisten mielestähän laiha ihminen näyttää sporttiselta... Jokainen yhtään enemmän itse treenaava erottaa hyvin helposti näkyykö kropassa liikunta vai ei :)

joka on sporttisen näköinen ja ei kamalan paljon tee sen eteen töitä eikä vahdi syömisiään. Ja juuri noilla sun kriteereillä.

hän näyttää siltä :)

Paljon treenaava ei erehdy pitämään ei ollenkaan treevaavaa sporttisena, mutta voihan sitä kuvitella jokainen mitä tahtoo :)

Ei minustakaan ei-treenaava näe, miten kovassa kunnossa olen. Siihen vaaditaan asiaa tunteva silmä. Muut luulevat vain, että "taitaa se jotain liikuntaa vähän harrastaa".

Sama jos kertoo aikoja, joita juoksee tai painoja, joita nostaa, niin ei asiaa tunteva niistä mitään tajua.

Vierailija
24/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nainen haluaa leveät hartiat?

haluaa sporttisen kropan. Leveä yläselkä, kapea vyötärö ja kaartuva peppu on juuri se X-muoto, jota tavoitellaan. Kun muokataan kroppaa kohti ideaalia, lisätään massaa lähes joka ikisessä tapauksessa nimenomaan yläselän, rinnan, hartioiden ja olkapäiden alueelle. Silloin vartalosta tulee tasapainoisempi ja se myös optisesti kaventaa alavartaloa.

Kyse on nimenomaan siitä halutusta naisellisesta vartalomallista, joka sinunkin silmääsi miellyttää, mutta luulet, että se on synnynäistä...

Vierailija
25/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantio? ei kai tuo ole kenellekään se ideaali?

Esim.pepun muoto on jossain määrin geeneistä kii. Itselläni on pyöreä ns.latinopeppu, ollut aina. Toisella voi olla lättänämpi peppu ihan luonnostaan vaikka treenais?

Vierailija
26/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen terveen raikas, hoikka, mutta sopivan lihaksikas energinen pakkaus? Semmoinen, ja käy juoksemassa, salilla, joogaa ja pyöräilee? Pukeutuu sporttista kroppaansa korostaviin vaatteisiin?

Käykö kateeksi?

Vaihtoehdot ovat:

1. En arvosta urheilua enkä kropan ulkonäköä => en ole kateellinen

2. Itsekin urheilen samalla tavalla ja minulla on kroppa, jota tykkään esitellä => en ole kateellinen

3. En haluaisi mitään muuta kuin tehdä samaa, mutta minulla ei ole aikaa => olen surullinen, ja koska tunnistan suruni, en ole kateellinen

4. En haluaisi mitään muuta kuin tehdä samaa, mutta en saa itseäni niskasta kiinni => olen kateellinen

Vierailija
27/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailemaa tyyppiä. En ole mikään himoliikkuja, mutta yritän pitää itsestäni huolta ja nautin liikunnasta. Olen ihan normaalipainoinen ja muodokas, en mikään kuivakka kireilijä.

Mun tekee ihan pahaa katsoa nuoria ihmisiä, jotka ovat ihan lösähtäneitä. Istuvat varmaan tietokoneella koko ajan, eivätkä edes kävele mihinkään. Ihminen on kumminkin luotu liikkumaan. Eikä sen liikunnan tarvitse kaikille olla arkiliikuntaa kummempaa.

Vierailija
28/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tuhlata energiaani kadehtimiseen,

aina joku on rikkaampi/menestyneempi, pitempi/lyhyempi,

muodokkaampi/lihaksikkaampi yms.jne. kaikkea ja paljon.

Minä olen erittäin hyvä ellen täydellinen minä!

Voin tosin ihastella kauniita ihmisiä kuin taideteosta ilman seksiä ja himoa, oli sitten minun silmääni kaunis ihminen vauva, taapero, mies, nainen, nuori tai vanha!

Vierailija
29/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Jos sporttinen ulkonäkö olisi minulle tärkeä, varmaan treenaisin enemmän ja tarkkailisin syömisiäni. Minua kuitenkin kiinnostavat elämässä vähän syvällisemmät asiat.

Vierailija
30/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Jos sporttinen ulkonäkö olisi minulle tärkeä, varmaan treenaisin enemmän ja tarkkailisin syömisiäni. Minua kuitenkin kiinnostavat elämässä vähän syvällisemmät asiat.

Se että treenaa paljon ja käy lenkeillä ei ole pois "syvällisemmiltä" asioilta. Ihme stereotypia, että kauniit ja itsestään hlta pitävät olisivat muka automaattisesti pinnallisia. Tunnen paljon liikunallisia naisia, joilla on oikeasti paljon annettavaa myös henkisesti.

Mitä muuten ovat nämä sinun mainitsemat syvällisemmät asiat?

Vierailija
31/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut sellainen hoikka, mutta kurvikas noin 15-20 vuotta sitten.

Mutta sporttiset naiset ovat usein (ei aina) vähän kuivakoita, rinnattomia ja muodottomia.

siinä mielessä ei käy.

Vierailija
32/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut sellainen hoikka, mutta kurvikas noin 15-20 vuotta sitten. Mutta sporttiset naiset ovat usein (ei aina) vähän kuivakoita, rinnattomia ja muodottomia. siinä mielessä ei käy.

kaikki se aika, minkä sporttinen nainen käyttää oman kroppansa muokkaamiseen, on poissa perheellisellä hänen perheeltään. Sori vaan.

Eri asia on jos on lapseton tai lapset ovat tyyliin lukiossa tms.

Paljon sporttailevat ovat myös hieman narsistisia. Liika on aina liikaa, mitä tulee seksiin, urheiluun, syömiseen juomiseen pelaamiseen siivoamiseen...

Vierailija
33/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa elämää olisi minulle sellainen.

Vierailija
34/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki se aika, minkä sporttinen nainen käyttää oman kroppansa muokkaamiseen, on poissa perheellisellä hänen perheeltään. Sori vaan.

Paljon sporttailevat ovat myös hieman narsistisia.

että me kaikki emme liiku muokataksemme kroppaamme?

Miksi "paljon sporttaaminen" olisi automaattisesti narsistista? Sehän on terveyden ylläpitoa ja tavoitteisiin (kyllä, muihin kuin ulkonäkö-) pyrkimistä. Ihan samalla tavalla mikä tahansa harrastus on narsistista. Esim. jos joku tykkää lukea ja lukee, hirveä narsisti selvästi!

Ja SORI VAAN, sun telkkarin katselu tai netissä roikkuminen on poissa sun perheeltäsi. Etkä edes opeta esimerkilläsi lapsillesi mitään hyödyllistä, toisin kuin se liikkuva nainen.

Sitä paitsi me liikumme paljon yhdessä koko perhe. Ja tunnen monta sporttista äitiä, joka toimii niin. Iso osa treenistä on perheen yhteistä aikaa. Katsos kun liikuntaa on paljon muutakin ja lajeja muita kuin salilla käyminen. Liikuntaa voi myös harrastaa silloin kun lapset ovat omissa treeneissään tai vaikka silloin kun he vielä/jo nukkuvat, tai ihan kotona siinä kun lapset katsovat lastenohjelmia, tekevät läksyjään, askartelevat tms.

Mutta selittele rauhassa itsellesi, niin et aivan tikahdu kateuteesi :)

Vierailija
35/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa elämää olisi minulle sellainen.

noin 5 tuntia viikossa. Saisi mennä enemmänkin, on se niin kivaa, mutta ei kaikkeen riitä aikaa. 5 tuntia on aivan tarpeeksi tosi nättiin kroppaan, muun hyvinvoinnin edestä toivoisin voivani liikkua enemmän. Syömisiähän ei treenaavan tarvitse rajoittaa, ja sosiaalisia suhteita tulee hoidettua treenatessa. Samalla tutustuu uusiin ihmisiin ja virtaa riittää myös käydä erilaisissa tapahtumissa ja harrastaa kulttuuria.

En kyllä pysty edes kuvittelemaan, miten ankeaa elämää olisi pelkkä työssäkäynti, kotona siivoilu ja lasten hoito ja tv:n edessä kyhjöttäminen. Se vasta on ankeaa elämää. Johan se tuntuisikin hirveän huonolta olla kropassa, jota ei liikuta.

Vierailija
36/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut siis leveät hartiat ja kapea lantio? ei kai tuo ole kenellekään se ideaali?

Esim.pepun muoto on jossain määrin geeneistä kii. Itselläni on pyöreä ns.latinopeppu, ollut aina. Toisella voi olla lättänämpi peppu ihan luonnostaan vaikka treenais?

Mutta jos ideaalia tavoittelee, niin silloin se muokkaus on tarpeen, koska ideaali on se treenattu kroppa.

Monelle ideaali on nimenomaan leveät hartiat ja kapea peppu, myös monille naisille. Mutta jos nyt sitä, minkä lähes joka ikinen yleensä haluaa, ja jota pidetään objektiivisesti kauneimpana, on se X muoto. Siihen eivät vain pullohartiat istu.

Jos et ymmärrä terminologiaa, niin käypä katsomassa vaikka kuvahausta. Leveät hartiat eivät tarkoita sitä, että ei mahdu ovista sisään, vaan sitä, että ne ovat muodokkaiksi treenatut ja yleensä hiukan lantiota leveämmät.

Vierailija
37/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihailen. Tekee mieli itsekin lähteä treenaamaan.

Vierailija
38/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itsekin kova liikkumaan ollut aina ja olen vartaloltani ja tyyliltäni erittäin sporttinen. Mieheni kehuu vartaloani, mutta itse löydän paljonkin paranneltavaa..

Mm jumpissa, pumpissa ja spinningissä näkee todella todella kauniita urheilullisia naisvartaloita. Ei vain laihoja tai hoikkia, vaan sopivan lihaksikkaita ja vähärasvaisia kurvikaunottaria! Vartalo voi olla hyvin kaunis ja gasellimainen ilman isoja rintojakin. Vaikka täällä moni haukkuukin pienirintaisia pojan näköisiksi.

Sellainen joka ei harrasta liikuntaa, eikä käy koskaan paikoissa joissa on sporttisia naisia pienissä urheiluvaatteissa, ei voi ymmärtää sitä että urheilullinen, kaunis ja kurvikas naisvartalo muodostuu hyvin kehittyneistä lihaksista ja vähäisestä läskin määrästä. Sillä kauneinkaan lihaksisto ei pääse oikeuksiinsa liiallisen rasvan alta.

Vierailija
39/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ainoastaan sitä, että jotkut todella tykkäävät liikunnasta ja sen tuomasta hyvästä olosta. Olisi ihana lähteä lenkille siksi, että oikeasti haluaa. Minä en saa mitään nautintoa liikunnasta. Pahus.

Vierailija
40/44 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nainen haluaa leveät hartiat?

haluaa sporttisen kropan. Leveä yläselkä, kapea vyötärö ja kaartuva peppu on juuri se X-muoto, jota tavoitellaan. Kun muokataan kroppaa kohti ideaalia, lisätään massaa lähes joka ikisessä tapauksessa nimenomaan yläselän, rinnan, hartioiden ja olkapäiden alueelle. Silloin vartalosta tulee tasapainoisempi ja se myös optisesti kaventaa alavartaloa.

Kyse on nimenomaan siitä halutusta naisellisesta vartalomallista, joka sinunkin silmääsi miellyttää, mutta luulet, että se on synnynäistä...

Eli ei herätä kateutta. Mä olen löysä ja laiska mutta tiimalasin muotoinen, ja enemmän kuin selluliittia mä inhoan yläselkääni, joka näyttää leveältä vyötärön takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan