Herättääkö sporttinen nainen sinussa kateutta?
Semmoinen terveen raikas, hoikka, mutta sopivan lihaksikas energinen pakkaus? Semmoinen, ja käy juoksemassa, salilla, joogaa ja pyöräilee? Pukeutuu sporttista kroppaansa korostaviin vaatteisiin?
Käykö kateeksi?
Kommentit (44)
Enkä edes erityisesti kiinnitä huomiota tuollaiseen.
Mä kiinnitän huomiota sellaiseen naiseen ja jopa ihailen sellaista, joka on sinut itsensä kanssa
ja josta näkee, että sillä ei ole itsetunto-ongelmia.
Tämä kyllä pätee miehiinkin.
Kun näen että joku pystyy oikeasti juoksemaan kunnolla, niin kadehdin kyllä vähän, koska tiedän miten mahtava fiilis siitä tulee. Mutta eiköhän se itseltäkin taas hetken päästä onnistu.
Olen itse sellainen :) Eikä mua tarvi kenenkään kadehtia, ilman urheilua olisin jossain lataamossa ja toisaalta mulla on ongelmallinen suhde ruokaan. Näytän piteältä ja hyvältä, mutta se ei ole aina totta.
kadehdin sitä kuntoa ja haluaisin sen itselleni.
En siis ihaile jotkin tyyppiä, harmittaa vaan, ettei mulla ole energiaa samalla lailla.
Olen jopa ihan onnellinen sen ihmisen puolesta, jos ei ole täys kusipää, kehun ja kannustan, en ole siinä mielessä kade.
Kadehdin.
Vaikuttavat energisiltä, pirteiltä ja iloisilta. Siis tuo mielikuva on se mitä haluaisin itsellenikin. Mutta aika kaukana ollaan vielä.
Ne naiset ovat yleensä vähän kuivakan näköisiä, hermostuneita ja kiireisiä. Pukeutuvat urheiluvaatteisiin tai muuten aika vaatimattomasti, piilottavat kroppaansa.
Katselen vähän pää kallellaan "mikä sen KUIVAN vaikutelman tekee"? Miksi tuo on noin kireä? Onkohan sillä nälkä? Osaakohan piilottaa hyvin vai huonosti inhonsa ylipainoisia tai normaalipainoisia kohtaan?
Katselen mitä laittaa ostoskärryynsä ja miten käyttäytyy lapsiaan kohtaan (ei lämpöä, ei halauksia, äkäinen, turhautunut) ja teen huvikseni profilointia kotielämästä, seksistä tai vaikka kynsienpureskelusta.
Sporttiset, energiset, urheiluvaatteisiin pukeutuvat ihmiset ovat ylemmyydessään ja neuroottisuudessaan jotenkin irvokkaallaa tavalla kiinnostavia marakatteja kuin Super-Marjo-
En kadehdi muuta kuin painokiloja ja sen kautta terveyttä. En mitään muuta heidän persoonassaan.
Jos kaikki tekeminen ja itsetunto riippuu siitä timmistä kropasta, niin silloin käy sääliksi.
Ne naiset ovat yleensä vähän kuivakan näköisiä, hermostuneita ja kiireisiä. Pukeutuvat urheiluvaatteisiin tai muuten aika vaatimattomasti, piilottavat kroppaansa.
Katselen vähän pää kallellaan "mikä sen KUIVAN vaikutelman tekee"? Miksi tuo on noin kireä? Onkohan sillä nälkä? Osaakohan piilottaa hyvin vai huonosti inhonsa ylipainoisia tai normaalipainoisia kohtaan?
Katselen mitä laittaa ostoskärryynsä ja miten käyttäytyy lapsiaan kohtaan (ei lämpöä, ei halauksia, äkäinen, turhautunut) ja teen huvikseni profilointia kotielämästä, seksistä tai vaikka kynsienpureskelusta.
Sporttiset, energiset, urheiluvaatteisiin pukeutuvat ihmiset ovat ylemmyydessään ja neuroottisuudessaan jotenkin irvokkaallaa tavalla kiinnostavia marakatteja kuin Super-Marjo-
En kadehdi muuta kuin painokiloja ja sen kautta terveyttä. En mitään muuta heidän persoonassaan.
Mä itse harrastan liikuntaa, mutten ole mitenkään erityisen sporttinen. Jos nyt ajattelen sporttisempia tuttujani, kukaan heistä ei ole tuollainen. Esim. kaikkein urheilullisin tuttuni on neljän lapsen äiti. Hän on yleensä hyväntuulinen, ystävällinen lapsilleen (jotka kyllä ovat aika kilttejä ja rauhallisia), lämmin, mukava ja erittäin rauhallinen ihminen. Tai sitten yksi ohjaaja, jonka jumpissa käyn: todella rento, hauska ja lämmin ihminen.
mulla on sporttisen näköinen kroppa luonnostaan, ei tarvii sen takia hikoilla. Ennemmin luen kotona kirjoja ja syön karkkia.
Hauska aina järkyttää ihmisiä, kun ne kuvittelee että mä olen muka himourheilija. Kaikkea muuta.
sporttaan itse mutta en ole tyyliltäni sporttinen. Minulla on myös tuttuina tällaisia, ovat ok tyyppejä. Joidenkin kanssa koen jakavani samat arvot: on ilo olla terve, hyvässä kunnossa, iloinen, voida hyvin.
Näin vuosia sitten Helsingin keskustassa nuoren naisen, jolla oli todella kaunis vartalo tiukassa mekossa. Harmittaa vieläkin, etten käynyt sanomassa hänelle, kuinka upealta hän näytti.
Näin vuosia sitten Helsingin keskustassa nuoren naisen, jolla oli todella kaunis vartalo tiukassa mekossa. Harmittaa vieläkin, etten käynyt sanomassa hänelle, kuinka upealta hän näytti.
Ensinnäkin siksi, että olen todella hyvässä kunnossa ja timmi itsekin, eli siis tällainen "sporttinen nainen".
Toiseksi pidän tätä hyvin typeränä asiana olla kateellinen, koska treenaaminen on kaikille mahdollista.
Kolmanneksi haluan vain huomauttaa, että on tosi tyhmää ajatella, että omat tekemiset aiheuttaisi kateutta muissa, sillä suurinta osaa ne ei kiinnosta yhtään. Vielä tyhmempää se on, kun asia on sellainen, jota jokainen tosiaan voi tehdä. Aivan eri asia olisi ylpeillä vaikka jollakin tietellisen läpimurron tekemisellä, laadukkaan romaanin kirjoittamisella tms., mihin jokainen ei kykene.
Mua oikein kuvottaa sellaiset "sporttiset naiset" jotka kuvittelevat olevansa jotain erinomaista siksi, että treenaavat.
mulla on sporttisen näköinen kroppa luonnostaan, ei tarvii sen takia hikoilla. Ennemmin luen kotona kirjoja ja syön karkkia.
Hauska aina järkyttää ihmisiä, kun ne kuvittelee että mä olen muka himourheilija. Kaikkea muuta.
Sinulla on selkeästi erottuvat lihakset, hyvä ryhti, leveät hartiat ja pyöreät olkapäät, terhekka takamus, kapea vyötärö ja timmit käsivarret, siis esimerkiksi?
Voisin aika isosta summasta löydä vetoa, että sinua ei pidä sporttisen näköisenä kukaan muu kuin sellainen ihminen, joka ei itse treenaa. Sellaisten mielestähän laiha ihminen näyttää sporttiselta... Jokainen yhtään enemmän itse treenaava erottaa hyvin helposti näkyykö kropassa liikunta vai ei :)
kuka nainen haluaa leveät hartiat?
Itse olen norm.painoinen, hoikka vyötäröinen nainen ja käyn joka ilta kävelylenkillä. Naisellinen hoikka vartalo on mielestäni sievä.
Herättääkö sporttinen nainen sinussa kateutta?
Totta kai se herättää naisissa kateutta samoin kuin rikkaat, lihaksikkaat ja/tai mustat miehet aiheuttavat miehissä kateutta.
Vastakkaisen sukupuolen silmissä erityisen haluttavaksi koettu kilpailija koetaan tietenkin uhkaksi, koska moisen valio- tai eksoottisen yksilön läsnäolo heikentää omaa menekkiä. Usein kateuden ja jopa vihamielisyyden ilmaukset ovat tiedostamattomia.
Vastauksena kysymykseen: miehenä sporttinen nainen ei herätä minussa kateutta.
mulla on niin paha vamma selässä, että itse en pysty ja kyllä tosiaan käy kateeksi kaikki, jotka pystyvät harrastamaan vähän vaivaista kävelyä enemmän liikuntaa. Salille ei niinkään te emieli, vaan ulos luontoon ja retkeilemään.
ja pirusti käykin. Itsekin liikun, mutta syön sitten nekin vähäiset lihakset läskin peittoon. Kropan esittely sinänsä on kyllä aika säälittävää touhua, mutta esim. salilla näkee todella hyväkroppaisia nuoria naisia.
Ai niin, av-vastaus. Ei tietenkään, koska itse olen täydellinen, liikun 12 kertaa viikossa ja syön vain ituja sekä luomukananmunia.
pinkeä pakkaus ja kieltämättä vähän kadehdin, kun hän lähtee tiukat trikoot jalassa ja ponnari heiluen juoksemaan kahdeksalta illalla, kun itse lösähdän sohvalle tuijottamaan telkkua. Ap