Miten pitää suhtautua kun ystävä ei enää pidä yhteyttä?
Ystävyys ei taidakaan olla tälle ystävälleni yhtä tärkeää kuin minulle. Olin kuvitellut jotain ihan muuta kuin totuus lopulta onkaan. Tiedän, että hän nykyisin viettää aikaansa aivan eri ihmisten kanssa, minä olen jäänyt taka-alalle.
Surettaa, ihan kuin olisin jyrän alle jäänyt.
Kommentit (5)
Itsellä ollut myös pari kertaa samanlainen tilanne. Eli oli kausi, kun oltiin jatkuvasti yhteydessä ja nähtiin usein, mutta sitten yhtäkkiä jostain kumman syystä kaikki kuivui... JA kyllä minä ainakin yritin pitää yhteyttä, kysellä kuulumisia jne., mutta kun ei saanut enää mitään vastakaikua, niin mitä suotta enää jatkaa ja kun nämä ystävät kuitenkin viettivät aikaa muiden samassa kaveripiirissä olevien ihmisten kanssa, mutta jostain syystä ei sitten minun... Nykyisin molemmilla ihan omat kuviot.
muuttuvat, tarpeet ja ihmiset muuttuvat. Olen itsekin joskus lopettant yhteydenpidon kokonaan joihinkin kavereihin, kun tuntui, että vain minä pidän yhteyttä.
Olemme kuitenkin myöhemmin "löytäneet" toisemme uudelleen ja nyt olen ymmärtänyt, että elimme eri vaiheita elämässämme ja siksi kaikki eivät kaivanneet tai halunneet silloin niin kiinteää yhteyttä.
Nykyisin tapaamme silloin tällöin (kun se meille kaikille sopii) ja aina on hauskaa.
Teilläkin voi olla kyse tästä. Emme voi olettaa, että ystävyys säilyy aina samanlaisena - se elää ja hengittää niin kuin elämä muutenkin.
Tsemppiä elämääsi ja muista, että olet varmasti aina ystäviesi rakastama!
Ehkä hänellä on vain ollut kiirettä tms.