Päästäisittekö miehenne Lapin reissulle?
Jokainen varmaan tietää, että niillä reissuilla ei paljon hiihdellä ;-) Oma anoppinikin on kertonut sen verran hurjia juttuja omista ystävistään, jotka vielä reilu viiskymmpisenä lähtevät naisten reissulle Leville eivätkä tansseista koskaan palaa yksin kämpille.
Nyt olis miehellä edessä omien kavereiden kanssa reissu pohjoiseen...pakkohan se on " päästää" mutta vähän hirvittää, pitääkö tänne tulla reissun jälkeen ruikuttamaan pettäjämiestään :(
Kommentit (81)
tulee varmaan miehelle mieleen, että oisko sittenkin kannattanut lähteä jo ekasta kerrasta. mitä ajattelit voittaa miehen sitomisella? ei sitä rakkautta osakseen pakottamalla saa...
Mies ei käy yksin baarissa siksi ettei mun tarvi miettiä että kestääköhän sen lupaukset tällä kertaa vai annoinko turhaan toisen mahdollisuuden. Toivon että joskus olen niin vahva että voin antaa tälläkin tapaa lopullisesti anteeksi.
T. 50, ahdistava pirttihirmu
Eli, enpä nyt sitä ihan tarkoittanut. Eihän kukaan toista vangita voi. Lähinnä kyselin sitä, mitä te tykkäisitte moisesta reissusta, kun Lapin reissuilla on se tietty maine.
Sori, kun en osannut kirjoittaa tarpeeksi selvästi ajatuksiani...
t.ap
Mun mies ei käy ikinä missään. Sen perhekin asuu kaukana, eli mies on aina kotona. Ei ole muita kavereita kuin työkaverit ja heitä ei voi vapaa-ajalla tavata.
Ai miten ihanaa olisi olla rauhassa kotona kokonainen viikko!
Eipä ole meidän isännällä ollut tarvetta retkahtaa vaikka niitä tyrkyllä olijoita on ollut jonoksi saakka.
Ei kuulema sellasta känniä tulekkaan,että olisi tarvetta pettää.
Kun on kotona kaikki asiat kondiksessa,niin ei tarvitse nussia vieraiden kanssa!!
Vierailija:
Olen vahvasti sitä mieltä, että jos olosuhteet ovat suotuisat (=paljon viinaa, hyvä meininki, flirttiä ja tanssia), niin siinä voi kunnollisempikin perheenisä (tai -äiti) retkahtaa.
Näinhän se menee. Tuon takia itse lopettaisin suhteen -en voisi unohtaa ja antaa anteeksi ikinä.
Vierailija:
Eipä ole meidän isännällä ollut tarvetta retkahtaa vaikka niitä tyrkyllä olijoita on ollut jonoksi saakka.
Ei kuulema sellasta känniä tulekkaan,että olisi tarvetta pettää.Kun on kotona kaikki asiat kondiksessa,niin ei tarvitse nussia vieraiden kanssa!!
Vierailija:
Olen vahvasti sitä mieltä, että jos olosuhteet ovat suotuisat (=paljon viinaa, hyvä meininki, flirttiä ja tanssia), niin siinä voi kunnollisempikin perheenisä (tai -äiti) retkahtaa.
Anteeksianto tapahtuu kuitenkin näin pikkuhiljaa, kun on aika isosta mokasta kyse. Myöskään luottamuksen ym suhteen on herännyt uusia tunteita, joten siksi meillä tämän baariinmenon johdosta ei haluta juuri nyt luoda uusia paineita. Miehestäkin tämä on ihan ymmärrettävää, joten hänkin haluaa keksittyä nyt meidän perheeseen eikä juhlintaan. Sanoin ehkä vähän väärin, sillä en minä ole pakottanut miestäni neljän seinän sisälle. Hän itse katuu tekoaan ja pyysi uutta mahdollisuutta ja anteeksi.
51
Jos sun ukkos juoksee huorissa ja et edes roskapussia luota sitä viemään,niin älä please yleistä sitä kaikkiin miehiin.
Mä tiedän tasan tarkkaan,että mun ukko on 100% uskollista laatua.
Miksi mä edes epäilisin?
Meillä pyyhkii loistavasti makuukammarissa,eli ei tarvitse hakea " pesää" muualta ja sit,kun työpäivän jälkeen kotona ei odota vanhaan mari yöpaitaan verhoutunut ränsistynyt ja pöhöttynyt akka,joka nalkuttaa lämpimikseen,niin eipä ole ukolla pienintäkään syytä etsiä sitä vihreämpää ruohoa.
Mutta siis mikäli en tykkäisi tuosta reissuajatuksesta, sanoisin sen kyllä miehelleni, eikä hän varmasti silloin lähtisi. Kiellä en, mutta mies kyllä osaa itse lukea kasvoiltani, että onko harmistumisaste 2 vai 10, ja sen perusteella lähtee/ei lähde.
Mikäs siinä olisi?Jos pettää haluaisi,niin kyllä se tapahtuisi tuossa kulmakuppilassa yhtä todennäköisesti,kuin siellä lapin maisemissakin.
Mutta,kun tuo ei lähde.Me käymme joka kesä lapissa reissaamassa perheen kanssa,joten siinä sitten saa lapin taikaa koko talven varalle.
Siellä ollaan seilattu kilpisjärvet,nuorgamit yms ristiin rastiin ja koskaan ei ole mies valittanut tylsästä reissusta.päinvastoin,on aina niin mielellään auton startannut ekana kesälomapäivänä.
Niin, voithan sä noin itsellesi uskotella...kaikilla pettäjillähän on ränsistyneet puolisot kotona...kukas se tässä yleistää??? Mietis vähän, miksi julkisuudessa olevat ihmiset pettävät aika usein tai heidän liittonsa kariutuu? Näkevät koko ajan, että ruoho ON vihreämpää aidan takana tai ainakin luulevat niin. Eli tilaisuuksia kun on paljon, joskus voi jopa tarttua niihin...ei se tarkoita, että oma puoliso ei kiinnosta. Kiinnostaa vaan vähän toisetkin ja sitähän se ihmisen luonto on. Taidat olla aika nuori etkä vielä kokenut elämän tosiasioita?
t.58
että luulee ulkonäön ja seksin voimalla pidettävän miehet aisoissa. Mikäs syy noilla kauniilla, rikkailla ja kuuluisilla, esim. filmitähdillä, on pettää puolisoaan?
Lapsia kielletään, ei aikuisia. Ei aikuiset voi toisiaan omistaa. Jos miehesi haluaa sinua pettää, tekee hän sen varmaan myös kotiseudullasi, ei vaan Lapissa.
Toinen asia on, että mieheni ei ikimaailmassa haluaisi lähteä ilman perhettään mihinkään tuollaisille reissuille. On niin perhekeskeinen mies.
kun ei se käy missään!!!
toki mua huolettaisi älyttömästi, mutta itsehän tietää mitä tekee ja mitä ei!
on muuten totta, että ei miehet ajattele pettämisestä samalla lailla kun naiset. Ei ole niiden mielestä niin kamalaa, senhän voi unohtaa ja antaa anteeksi, varsinkin jos se toinen oli nuori ja kaunis :/
eli samma på suomi. Me turistikylän asukkaat olemme sesonkina pääsääntöisesti työssä matkailun palveluksessa niin miehet kuin naisetkin. Kun te turistit juhlitte, me teitä palvelemme, teemme teille ruuat, siivoamme huoneenne/mökkinne teidän lähdettyä, kannamme teille ruokaa ja juomaa nokan eteen, olemme pitkää päivää/iltaa/yötä työssä, sillä tili tehdään keväällä. Emme ehdi tai jaksa enää juhlia yössä, sillä jos emme ole työssä, aamulla kello soi aikaisin pyhää arkea. Pääsääntöisesti lapin yössä juhlivat turistit, eli etelästähän he yleensä ovat. Asiakkaitamme on " moneen junaan" . On himohiihtäjiä, jotka hiihdon ja saunan jälkeen laittavat ajoissa nukkumaan että jaksavat hiihtää seuraavana päivänä 7 tunturia. Tai sitten niitä jotka hengailevat päivät rinteessä notkuen rinneravintolassa ja yöt juhlien kapakoissa ja yökerhoissa. Ja siltä väliltä. Tervetuloa tutustumaan !
ei käy edes baareissa kavereidensa kanssa
ohi ja over.