Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisittekö miehenne Lapin reissulle?

Vierailija
04.12.2005 |

Jokainen varmaan tietää, että niillä reissuilla ei paljon hiihdellä ;-) Oma anoppinikin on kertonut sen verran hurjia juttuja omista ystävistään, jotka vielä reilu viiskymmpisenä lähtevät naisten reissulle Leville eivätkä tansseista koskaan palaa yksin kämpille.

Nyt olis miehellä edessä omien kavereiden kanssa reissu pohjoiseen...pakkohan se on " päästää" mutta vähän hirvittää, pitääkö tänne tulla reissun jälkeen ruikuttamaan pettäjämiestään :(

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan, että miesten ja naisten reissut Lappiin ovat saaneet aikamoisen maineen. Perhereissut ovat tietenkin asia erikseen. Mutta arvatkaa, olinko pyörtyä, kun anoppi valitteli miehensä Lapin reissuja ja kertoi myös naisystäviensä reissuista...mietin silloin, että onneksi oma mies ei harrasta noita reissuja mutta nyt sitten tuli tämäkin eteen...

t.ap

Vierailija
22/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taa osunut. Mikä sitten on kaikkein vaarallisin viettelyksen tie, siis minne teidän mies ei ainakaan saa mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaan ketä vaan kunhan ei ole oma. Poikkeuksia löytyy mutta harvassa ovat.

Vierailija
24/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni en sitä kyllä tekisi, koska omin silmin olen nähnyt mitä nuo Lapin reissut ovat.. Ei savua ilman tulta.

Vierailija
25/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen mies, ja osaa tehdä omat päätösensä.jos pettää siellä, niin varmaan sitten täälläkin!

Vierailija
26/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa että jokainen etelän turisti joka tännekki tulee hiihtämään niin ei suksia näekkään.yhtä juhlimista on niillä ja vieraita naisia/miehiä.työskentelen ravintola alalla ja kaikkea näkee ja kuulee.miehet vonkaavat naisia mukaansa ja yleensä näillä miehillä on kolme lasta ja vaimo kiltisti kotona odottamassa!

Vierailija
27/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sä sitten saat itse olla rauhassa töissäsi vai lähdetkö aina jonkun etelän turistin mukaan? Uskallatko pitää miestäsi (vaimoasi) pihalla yksin ollenkaan, ettei noi hurjapäät nappaa sitä?

Vierailija
28/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut sitä mieltä, että jos missä tahamnsa reissussa toisen kelkkaan lähtee, niin eipä ollut sen arvoista. Mä en ole ikinä ollut sellaista tyyppiä, että vatvoisin hirveästi tuollaisia asioita. Ja se on kyllä tehty selväksi aikoja sitten meidän parisuhteessa,että se on kerrasta poikki,jos sellaisesta nalkkiin jää...Mä en pystyis sellaisen jälkeen omaa ukkoani katteleen, en sekuntiakaan samassa taloudessa.

Ja ei ne nyt aina niin kauheita matkoja ole kuin hehkutetaan, itse asiassa nykyisin miesten matkat voi olla säyseämpiä kuin naisten vastaavat reissut...

Vierailija
29/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman miestä viikoksi reissuun???

Vierailija
30/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

odista.

Vierailija
31/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla fiksusti käyttäytyvä miesporukka liikkeellä. Meitä oli 4 naista, iät 35-55v. Miesporukassa oli 10 suunnilleen samanikäistä kaveria. Ainuttakaan vonkaamista ja vehtaamista ei tapahtunut, vaikka kovasti tanssittiin ja pidettiin todella hauskaa. Olen ollut naisten kesken myös Levillä, eikä meidän kämppään ketään raahattu. Kerran yksi ystäväni meni miehen majapaikkaan. Mies oli kylläkin naimisissa, ystäväni sinkku...

Vierailija
32/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinpäin, olemme kaksi aikuista täysvaltaista ihmistä. Kummastuttaa tuollainen " päästätkö miehesi/vaimosi" . Ei kai parisuhde ole vankila?

Vierailija
33/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaa Thaimaahan niin kiellä. Mutta Lappi...

Vierailija
34/81 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

objektiivisesti tarkkailla omaa miestäni mutta näenpä ainakin miltä ravintolameno noin yleisesti vaikuttaa. Tulen sitten kertomaan kokemuksistani ;)

Vierailija
35/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalalle ja metsästysreissuille..aika lailla hohto pois siitä hommasta...jossain kairassa mäkäräisten syötävänä ..päissäänhän ne sielä miesten kesken koko reissun ovat=D

ei pidä heti ajatella pahaa toisesta..

Vierailija
36/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiseudulle kun pääsee minunkin kanssani ilmaiseksi asumaan, joten en usko, että erikseen millään miesporukalla haluaisi lähteä ja esim. mökistä maksaa. Mutta jos haluaisi , niin sinne menisi. Luotan mieheeni ja uskonpa tuntevani sen verran hyvin, että jos siellä pettäisi, niin sen kyllä huomaisin. Asia voisi olla eri, jos meillä olisi lapsia ja olisimme vanhempia. (Juu, olen vielä nuori ja naiivi...)

Vierailija
37/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kotiseudulle kun pääsee minunkin kanssani ilmaiseksi asumaan, joten en usko, että erikseen millään miesporukalla haluaisi lähteä ja esim. mökistä maksaa. Mutta jos haluaisi , niin sinne menisi. Luotan mieheeni ja uskonpa tuntevani sen verran hyvin, että jos siellä pettäisi, niin sen kyllä huomaisin. Asia voisi olla eri, jos meillä olisi lapsia ja olisimme vanhempia. (Juu, olen vielä nuori ja naiivi...)

Vierailija
38/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkkuvuosina töissä firmassa, jossa joka vuosi vietettiin erittäin kostea viikonloppu jossain hiihtokohteessa, ja se meno oli monesti surullista katseltavaa. Neljänlaisia pettäjätyyppejä rekisteröin reissujen aikana:

1. Se mielessä. Tietyt tyypit häipyivät joka ikinen kerta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa hotellihuoneeseen tai mökkiin, eli selvästi sitä oltiin pelimielellä liikenteessä. Heillä ei juodun viinan määrä välttämättä merkannut yhtään mitään, sitä saattoi olla juotuna joko paljon tai vähän.

2. Liikaa viinaa. Nämä tyypit tarpeeksi viinaa saatuaan ryhtyivät kopeloimaan lähes ketä tahansa vastaantulevaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

3. Tilanne päällä. Kriisinpoikanen henkilökohtaisessa elämässä ja liikaa viinaa, niin harmillisen monet ryhtyvät hakemaan itsellensä hyväksyntää jollakin keinoin, ja mikäs sen mukavampaa, kuin vastakkaisen sukupuolen huomio.

4. Koti mielessä - tällä reissulla. Osaavat pitää hauskaa ilman sekoilua - tällä kertaa. Mikään ei nimittäin takaa, että kun esim. joku kriisi kohtaa (ei välttämättä parisuhteessa), niin eikö henkilö muuttuisi kategorian 3 tyypiksi. Sellaisia tuli valitettavasti nähtyä.

Jokaisessa firmassa, jossa olen ollut töissä, on ollut saman jaottelun mukaisia ihmisiä. Firman sisäisestä " kulttuurista" riippuen pettäminen on hyväksytympää, ja varsinkin firmoissa, jossa on palkkalistoilla nuorempaa porukkaa, pettämistä tapahtuu useammin. Ja mitä korkeammat pomot sitä tekevät, sitä hyväksytympää se on. Näin meikäläisen kokemuksen mukaan.

Vierailija
39/81 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy vastustamaan. Tarpeeksi kun sitä viinaa on päässä, niin kyllä se ajattelukyky niin paljon sumentuu, että varmaan tuntuu jo siltä, ettei se vaimoa haittaa vaikka tuota yhtä tuossa nyt sitten vähän ruuvailisinkin, koska sehän on vain seksiä ja vaimoahan minä oikeasti rakastan.

Vaikka miehesi ei sinne Lappiin lähdekään ajatuksena pettää, niin paljon siellä niitä naisia riittää, jotka metsästävät varattuja miehiä. Varattu mies on paljon parempi seksikumppani...eipä ainakaan soittele perään ja halua jotain muutakin.

No viimekädessähän jokainen miettii asiat niinkuin itse haluaa...nämä olivat vain minun mietteitäni.

Vierailija
40/81 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat pettämisestä ja seksistä niin tyystin eri tavalla kuin naiset, just että eihän se nyt vaimolta ole pois, jos tota kottaraista vähän kiksautan. Kongressihotelleissa ja laivoilla työskennelleenä olen kans nähnyt sen verran liikaa, että olen tullut hieman kyyniseksi tämän aiheen suhteen.