Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisittekö miehenne Lapin reissulle?

Vierailija
04.12.2005 |

Jokainen varmaan tietää, että niillä reissuilla ei paljon hiihdellä ;-) Oma anoppinikin on kertonut sen verran hurjia juttuja omista ystävistään, jotka vielä reilu viiskymmpisenä lähtevät naisten reissulle Leville eivätkä tansseista koskaan palaa yksin kämpille.

Nyt olis miehellä edessä omien kavereiden kanssa reissu pohjoiseen...pakkohan se on " päästää" mutta vähän hirvittää, pitääkö tänne tulla reissun jälkeen ruikuttamaan pettäjämiestään :(

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty jos on pettäjätyyppiä, niin sittenhän menee huonosti muutenkin. ajattelitko vahtia miestäsi koko elämäsi ajan ? ei varmaan päässe ruotsinristeilyllekään ?

Vierailija
2/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yhtä mäenlaskua kainalosta kainaloon ja monotanssia duettona - Lapin taika on just sitä että irrotaan todellisuudesta ja mennään lujaa... ja luullaan ettei kukaan saa tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvasti sitä mieltä, että jos olosuhteet ovat suotuisat (=paljon viinaa, hyvä meininki, flirttiä ja tanssia), niin siinä voi kunnollisempikin perheenisä (tai -äiti) retkahtaa.

Ja kyllä minä päästän, kysyin vaan päästäisittekö te?

t.ap

Vierailija
4/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maine lapin lumosta pitää paikkaansa. tummat, pienet, sirot naiset ovat todella vastustamattomia. mutta jos miehesi pettää- vika tuskin on kauniissa naisissa... ?

Vierailija
5/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni tekisi hyvää lähteä välillä johonkin tuulettumaan. Hän kun on sellainen kotimuumio. Mutta kun ei lähde.

Vierailija
6/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies etelään tai Lappiin että SAADAAN SYY avioerolle.

Siihen Lapin matka on tosi hyvä väline.

Vierailija
7/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lomareissut tehty yhdessä koko perhe.

Mutta jos mies haluaisi viikoksi lomalle ilman minua,

niin se tietäisi sitten sitä että myös minä

lähtisin ilman miestä viikoksi vaikkapa etelän lämpöön...

Vierailija
8/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäillä. Siellä se on ollut parhaaseen hiihtoloma-aikaan jo muistaakseni 6 kertaa. Aina poikaporukalla laskettelemassa ja moottorikelkkailemassa sekä ovat käyneet myös ravintoloissa. Itse en ole koskaan ollut, siinä kai syy. Minua ei vaan lumilomat kiinnosta.

Mies ei ole koskaan antanut aihetta epäilykseen, on aina vastannut puhelimeen tai soittanut takaisin jne. Mä haluaisin uskoa että ihan kaikkea ei tarvitse epäillä. Joten todellakin sydämessäni luotan että mieheni on luottamukseni arvoinen ja heillä on kiva loma kaveriporukalla niissä harrastuksissa, mihin ovat sanoneet menevänsäkin.

Vierailija
9/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

epäillä. Siellä se on ollut parhaaseen hiihtoloma-aikaan jo muistaakseni 6 kertaa. Aina poikaporukalla laskettelemassa ja moottorikelkkailemassa sekä ovat käyneet myös ravintoloissa. Itse en ole koskaan ollut, siinä kai syy. Minua ei vaan lumilomat kiinnosta.

Mies ei ole koskaan antanut aihetta epäilykseen, on aina vastannut puhelimeen tai soittanut takaisin jne. Mä haluaisin uskoa että ihan kaikkea ei tarvitse epäillä. Joten todellakin sydämessäni luotan että mieheni on luottamukseni arvoinen ja heillä on kiva loma kaveriporukalla niissä harrastuksissa, mihin ovat sanoneet menevänsäkin.

Vierailija
10/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa eläväkin on ihminen omine oikeuksineen ja jos ei sitä saa olla niin sitä varmemmin ottaa ja lähtee. Taivas, päästättekö miehenne ja saako miehenne mennä ja voi kauhee ukolla on pikkujoulu jne......

Vierailija
11/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen mieheni istui vieressäni Lapin lumossa ja vastaili vaimonsa puheluihin ja tekstaili luotettavia viestejä kotiin. Meillä meni tosi lujaa silloin jo.

Vierailija
12/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies lähtee kavereineen kanarialle keskiviikkona. jos se sinne pääsee, niin enköhän se lappiinkin pääsis.

Vierailija
13/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parei et niin pitkälle kuin pippuri kasvaa................

Vierailija
14/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ne ukot pettää, jotka makaavat omalla sohvalla...

Vierailija:

Parisuhteessa eläväkin on ihminen omine oikeuksineen ja jos ei sitä saa olla niin sitä varmemmin ottaa ja lähtee. Taivas, päästättekö miehenne ja saako miehenne mennä ja voi kauhee ukolla on pikkujoulu jne......

Vierailija
15/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja parei et niin pitkälle kuin pippuri kasvaa................

jos mies sieltä tultuaan vielä saa jäädä kotiin, parisuhde yleensä kestää pitkään - syy on lapsellinen vaimo, joka ei tajua totuutta tai välttelee sitä viimeiseen saakka.

Vierailija
16/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pääse vieraisiin, huh huh.

Vierailija
17/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä homma tää nyt oikein on vai antaako ne kaikille ne poronmunien purijat?

Vierailija
18/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et sitten ole kauhean yllättynyt kun mies löytää vielä uuden naisen, vaikkapa vähän sun selän takana. Sehän on ihan sallittu tapa toimia, omalla käytökselläsihän olet sen osoittanut.

Vierailija
19/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte tollasia pähkäillä, kun ollaan jo täällä " parisuhteen koetinkivessä" :)

Pari huomautusta: täällä käy paljon etelän naisiakin ja ihan samoissa puuhissa. Joten " porttolan" rouvat on kyllä enimmäkseen ihan etelän vareksia.. mut toisaalta, tiedän monta tyyppiä jotka vaan hiihtää, laskettelee, saunoo, nauttii luonnosta yms. Outoja perverssejä ;)

Vierailija
20/81 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiusaatteko te vaan tahallanne epävarmoja antamalla ymmärtää että Lapissa ollaan kuksat ojossa 24/7? Siellähän on paljon myös perheitä ym vähemmän kohderyhmään kuuluvia. Vai nekö on niitä pahimpia? Oikeasti, ajattelematta sitä että mun mies käy myös siellä, mä en USKO että meno on muka noin hurjaa. Mun tarttee kyllä itsekin lähteä vielä joskus käymään ja tutkailla tilannetta, ihan mielenkiinnosta.

Terv se jonka mies on 6 vuotta käynyt Lapissa eikä muija huomaa epäillä mitään.