Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittämättömät joulukorttikuvat

Vierailija
16.12.2012 |

Tota, tota. Kyllä ison meren toisella puolella osataan... :D

http://assankakena.blogspot.fi/2012/12/enemman-kuin-tuhat-jouluista-san…

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa vähääkään on juuri ne nassukoitten kuvat.

Vierailija
22/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa vähääkään on juuri ne nassukoitten kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään korteista, joissa on kuva jälkikasvusta tai lemmikeistä. Säästän joulukortit ja niistä on mukava katsella lasten kasvua. Olen siiskolmekymppinen ja tykkään katsella vanhoja joulukortteja (ei tarvitse pilkata, tutut tekevät jo sen).

Yhtä paljon arvostan tiimarin kortteja. Pelkästään osoitteiden ja allekirjotusten raapustamiseen menee hyvä tovi, joten uskon merkitseväni lähettäjälle jotain, koska näkee vaivan.

Printatut osoitetarrat alkaa jo mielestäni mennä siihen "lähetän, kun on pakko"- kategoriaan.

Ennen askartelin itse korttini, kunnes ääliö siskonmies totesi, että taas on säästetty rahaa tekemällä itse! Itse tekemällä säästääkin paljon verrattuna esim. tiimarin kortteihin.

Nykyään räpsin lapsista kuvat ja tilaan netistä. Ei pakota tonttuasuja päälle, vaan yritän saada hyvän ilmeen.

Hauskaa joulun odotusta kaikille :)

Vierailija
24/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyä... Mäki saan joskus joulukortteja joissa on lasten kuva tonttupuvuissa, ja veikken heitä niin tunnekaan taikka tartte niitä kortteja nii en mä nyt pois niitä heitä.

Säästätkö sinä kaikki saamasi joulukortit? Vai vain kuvakortit?

Minä säästän muutaman hienoimman askarrellun kortin, muut menevät meillä roskiin heti loppiaisen jälkeen. No, jotain saatan säästää lasten askarteluihin.

Vierailija
25/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.28

Vierailija
26/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin muuten joku vuosi tiimarista tosi nättejä martta wendelinin kuvista tehtyjä joulukortteja, eli kyllä sieltäkin voi löytyä nättejä (useimmat kyllä ovat minustakin tylsiä tai jopa rumia).

Itse muuten valitsen joka vuosi kaikille erilaiset joulukortit, ja mietin vielä että millaisestahan kortista saaja tykkäisi, enkä esim. osta 30 samanlaista korttia kaikille.

Lapset on jo isoja ja lemmikkejäkään ei ole, mutta vissiin pitäisi jostain alkaa kuvia räpsimään etät uskottaisi että muutkin kuin oman lapsen/koiran/hamsterin kuvia lähettävät voivat nähdä vaivaa korttien eteen.

Vierailija
27/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koko joulukorttirumba on ihan turhaa. Niille niitä enimmäkseen tulee läheteltyä, joita muutenkin näkee.

Vierailija
28/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskoja kuvia. En jaksa ottaa joulukorttiasioita niin vakavasti kuin näemmä monet... Lisää hauskuutta jouluun ja elämään!!

Vierailija
29/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulle tuli vähän pahakin mieli siitä, miten rumasti täällä ajatellaan esimerkiksi lasten kuvista joulukorteissa. En ole aikaisemmin tajunnut, että ne herättävät noin suuria (negatiivisia) tunteita. :( Ja kyllä, kuvan otin kahdesta lapsestamme lumiukon vieressä. Mielikuvituksetonta ja ilmeisesti ärsyttävää. :(

Omatpahan ovat sukulaiseni ja korttien saajat. Polttakoot tai mitä ikinä haluavatkaan.

Vierailija
30/37 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään ja hyväntahtoisesti.

Linkin kuvat kirvoittivat kyllä sekä pienen hörötyksen että ihmettelynkin. Hyvä tarkoitus varmaan noillakin kaikilla, vaikka viimeisen tarkoitus ei ehkä ihan jakeluun menekään. Miksi tuollainen kuva pitää ottaa?

Vierailija
31/37 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli hyvät iltanaurut... XD Uskomattomia kuvia!

Vierailija
32/37 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt piirtyny kuva siitä miltä meidän tutut näyttäis tollasissa asetelmissa.

Vierailija
33/37 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista noloimpia kortteja on ne tyyliin Tiimarista mahdollisimman halvalla ostetut joihin on just just saatu oma nimi alle.

Se että näkee vaivaa on vaikka se lapsen/koiran kuva, askarreltu kortti tai edes joku henk. koht lisäys kortissa on arvostettavaa.

musta sellanen tiimari kortin lähettäminen on sitä että vaan velvollisuudesta lähettää kortin.

Meillä säästetään lapsikortit, musta ne on ihania. Tiimari kortit joutaa joulun jälkeen takkaan.

Vierailija
34/37 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mieluummin lähettämättä korttia kuin pistäisin Tiimari-tervehdyksen menemään.

Vierailija
35/37 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi sattua aika pahaan aikaan, vaikka taitaa ollakin vanha. Ajankohtainen silti. :(

Vierailija
36/37 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cdn2.teen.com/wp-content/uploads/2012/01/funny-pic-washing-machi…

Viime joulun alla törmäsin sivustoon, jonne oli kerätty tosi paljon noloja perhepotretteja. Tuolle kyseiselle räkätin vaikka kuinka kauan. Onneksi löysin sen taas. :D

Vierailija
37/37 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovatkin huumorimielessä tehtyjä.