Käsittämättömät joulukorttikuvat
Tota, tota. Kyllä ison meren toisella puolella osataan... :D
http://assankakena.blogspot.fi/2012/12/enemman-kuin-tuhat-jouluista-san…
Kommentit (37)
Omituinen lapsiaiheinen joulukorttikuva oli eräältä bloggarilta viime jouluna, jossa lapsi oli laitettu vaahtokylpyyn tonttulakki päässä. Se oli kummallinen, mauton, korni.
Melkein kyllä mielummin katselin noita kuin kuvia puolituttujen penskoista olevinaan niin söpöissä tonttuasuissa. Takan lämmikkeeksi menee ne joulukortit. :D
Aika tylyä... Mäki saan joskus joulukortteja joissa on lasten kuva tonttupuvuissa, ja veikken heitä niin tunnekaan taikka tartte niitä kortteja nii en mä nyt pois niitä heitä.
Mutta joo, oli ihan kauheita kortteja
oli kyllä tuo viimeinen kuva. On Amerikan aselaki aikamoinen. (Vaikken siitä oikeasti paljon tiedäkään...)
vaikkakin se adam and eve -juttu varmaan oli vaan siksi, että rouva sai esitellä kroppaansa :).
Oli perheenäiti käynyt useamman kerran kuntosalilla ja halusi päästä esittelemään itseään.
Toista se olisi meikäläisen Eeva-kortti... Vaikka en kyllä tuollaiseen suostuisi, vaikka olisi minkälainen kroppa! :D
et muakin nauratti ja tulin iloiselle mielelle. Osassa toki koin vähän myötähäpeää (esim. se mies koiravillapaidassaan) ja olihan se viimeinen järkyttävä, mutta ehkä me voitais itsekin olla vähän irrottelevampia joulukorttikuvissamme ja lyödä vähän leikiksi. Ymmärtäisköhän kukaan, jos mun mies makais taljalla? :DD
Kaikenlaista... :D Hakusanalla awkward christmas photos löytyy näemmä noita samoja ja vielä lisääkin.
Melkein kyllä mielummin katselin noita kuin kuvia puolituttujen penskoista olevinaan niin söpöissä tonttuasuissa. Takan lämmikkeeksi menee ne joulukortit. :D
ihan suoraan vaan niin en enää lähetä. Säästyypä minultakin aika ja vaiva tuollaisen ihmisen kohdalla. Hyvää olen tarkoittanut, muttet sitä selvästikään ansaitse.
on kyllä kovia inhoamaan kaikenlaista, toisten lapsia varsinkin. No joo, ei tietenkään kaikki, blaa blaa, mutta jo on ankeaa, jos pitää joulukorttejakin aiheen tai toteutustavan takia heittää tuleen.
housuihin. Kiitos näistä, kyllä tässä omat lähettämättömät kortit unohtuivat! :D
Kyllä niitä noloja joulukorttikuvia on nähty taas monessa blogissakin lähiaikoina. Ja Facebookissa. Aina istutetaan tai seisotetaan sitä omaa mukeloa se tonttuhattu päässä jossain ja siitä räps vaan.
Mä just tänä vuonna vihdoinkin sain exceliin osoitteet ja printtasin osoitetarrat niihin itse huolella askarrelluihin kortteihin. Kun kirjoittaa sen 70 osoitetta, niin on käsi aika kipeä eikä lopussa käsialastakaan oikein saa selvää, niin musta toi printtaus on varsin hyvä juttu - ei todellakaan lähetän koska on pakko
Printatut osoitetarrat alkaa jo mielestäni mennä siihen "lähetän, kun on pakko"- kategoriaan.
ihmeessä joku joulukorttiasia voi ärsyttää ihmisiä niin paljon? Harva tässä on ammattikuvaaja ja ajatus on tärkein, eli toisen muistaminen jouluna. Ihan sama, onko se kortti valmis kaupasta ostettu vai jonkun lapsi lumihangessa tonttulakki päässä. Kiva se on saada.
Blogikuvat oli hauskoja. Osa noloja, osa vain hauskoja ja pilke silmäkulmassa otettuja.
:D Käsittämättömiä tosiaankin. :D
tai vaikka kuvia niistä lapsista jos niiden kuvien ottaja on osannut valokuvata. En ymmärrä että laitetaan lapselle pipo päähän, räpätään se kuva jossa todennäköisesti on punaisena kiiluvat silmät, taustalla tiskiallas ja lähetetään se kaikille. Eihän siinä ole mitään ajatusta tai yritystä! Ennemmin sitten niitä tiimarin kauniita kortteja kuin kuva lapsesta räkä poskella. Palkatkaa ammattilainen ottamaan ne joulukorttikuvat niin niitä kestää katsella.
terv. 2
uimat mitalit on ripustettu joulukuuseen ja sitten kakarat on istutettu uikkareissaan eteen ja ylpeät vanhemmat taustalle. Korniuden huippu :D.
ihan suoraan vaan niin en enää lähetä. Säästyypä minultakin aika ja vaiva tuollaisen ihmisen kohdalla. Hyvää olen tarkoittanut, muttet sitä selvästikään ansaitse.
että ei muut kuin ehkä isovanhemmat ole kiinnostuneet teidän nassukoiden kuvista. En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta sanoinpahan vaan.
On se hienoa, että meitä on niin moneen junaan. Taas sai kunnon naurut pitkästä aikaa. Kiitos AP:lle linkistä :D