En ymmärrä mitä vaikeaa tupakanpolton lopettamisessa on
Lopetin tupakanpolton 3 kuukautta sitten. En käyttänyt mitään nikotiinivalmisteita. Ei mulle tullut mitään vieroitusoireita! Ei mitään! Päätin lopettaa, ja siihen se loppui. Enkä ole lihonnut yhtään.
Kommentit (8)
ei se ole sun mielipiteistä kiinni vaan ihan faktaa, että ruumis reagoi tupakoinnin lopettamiseen kuten minkä tahansa muunkin asian lopettamiseen eri tavoin, toisilla rajummin, toisilla lievemmin.
Eli älä siellä yhtään jeesustele, vaikka sulla olikin helppo homma.
mä en taas ymmärrä mitä vaikeaa on olla vaikkapa uskollinen, kun seksin puutteeseen ei kuitenkaan kuole. Mulle ei tuota mitään ongelmia, mutta minäpä aina koitan ymmärtää niitä muitakin ihmisiä, heidän valintojaan ja vaikeuksiaan.
yli 10 vuoden ajan. Päätin, että lopetan sitten kokonaan kun täytän 30 ja siihen lopetinkin.
ap
Lopetin kanssa tupakoinnin tosta noin vaan. Ilman mitään korvaushoitoja.
Helppoa oli. Ei mitään ongelmia. Paino nousi, mutta mitäpä siitä.
Vuoden olin polttamatta.
Joten en menisi sanomaan 3 kk jälkeen yhtään mitään.
Lopetin kanssa tupakoinnin tosta noin vaan. Ilman mitään korvaushoitoja.
Helppoa oli. Ei mitään ongelmia. Paino nousi, mutta mitäpä siitä.
Vuoden olin polttamatta.
Joten en menisi sanomaan 3 kk jälkeen yhtään mitään.
Lopetin tupakanpolton 3 kuukautta sitten. En käyttänyt mitään nikotiinivalmisteita. Ei mulle tullut mitään vieroitusoireita! Ei mitään! Päätin lopettaa, ja siihen se loppui. Enkä ole lihonnut yhtään.
Ihmiset vaan ovat erilaisia.
Toisille nikotiiniin syntyy pienempi addiktio kuin toisille. Syyt ovat osittain perinnölliset, osittain kasvatukselliset ja osittain se riippuu aloittamisiästä, lopettamisiästä ja aivojen tiettyjen osien vahvuudesta toisiin nähden.
Minä voisin ihmetellä, että mitä vaikeaa matematiikassa nyt on, joku toinen että mitä vaikeaa on pianonsoiton opettelussa ja kolmas, että mitä vaikeaa on juosta maraton, kun se onnistui jo vaivaisen kuukauden harjoittelun jälkeen.
Olemme erilaisia. Siksi jotkut asiat ovat toisille helpompia ja toisille vaikeampia.
Et varmaan voi ymmärtää myöskään alkoholismia, huumeidenkäyttöä, peliriippuvuutta tai ruokariippuvuuksia...
Ps. Onnittelut! Vaikka lopettaminen olisi sinulle helppoa, ihmisiä on erilaisia...