Harmittaako ja kaduttaako lasten saaminen koskaan?
Mietitkö millaista elämä voisikaan olla ILMAN LAPSIA?
Kommentit (11)
oli lapsia. Pelotti kaikenlainen joutava, ettei kukaan huoli, kun on lapsia ja joutuu olemaan vain äiti lopun ikäänsä eikä kukaan tykkää sellaisesta jne.
lapset ei harmita, isän olisi voinut valita paremmin, mutta kaikkea ei aina voi tai osaa ennakoida kuitenkaan
(enkä jaksa uskoa että myöhemminkään), lapsi 4 kk.
Enkä usko että kaduttaa jatkossakaan, koska niin paljon hyvää tämä pieni 2,5v. tyttönen on elämäämme tuonut tullessaan.
itse olen lopen uupunut ja seuraavana päivänä olis jaksettava paljon ja oltava virkeänä, on käynyt mielessä että voi kuinka helppoa olisi jos ei olisi lapsia. Ei sitä osannut riittävästi arvostaa mahdollisuutta nukkua kun ei vielä ollut lapsia. Saatoin nukkua pitkään aamulla. Nykyään lapsi herättää puoli kahdeksan ja yhdeksän välillä...
syystä että: jos ei olisi lapsia, ei tarvitsisi aina hullun lailla pelätä jonkun puolesta, ei tarvitsisi pelätä lapsen kuolemaa, sairastumista
ei olisi itse niin korvaamaton, jos kuolisin, ei kukaan kaipaisi mua niin paljoa kuin omat lapset kaipaa
rahaa ei oel tarpeeksi, jotta voisin antaa lapsille kaiken minkä haluan ja isomman asunnon hyvältä alueelta
Joskus kyllä tunnen itseni hirveän vajavaiseksi tähän hommaan, pelkään että mokaan jotenkin...
Mutta sitten kun katsoo lasten leikkejä, ja miten ne muistuttavat toisiaan (ja isäänsä ja äitiään), niin tulee emomainen olo enkä mistään hinnasta niistä luopuisi.
Vierailija:
itse olen lopen uupunut ja seuraavana päivänä olis jaksettava paljon ja oltava virkeänä, on käynyt mielessä että voi kuinka helppoa olisi jos ei olisi lapsia. Ei sitä osannut riittävästi arvostaa mahdollisuutta nukkua kun ei vielä ollut lapsia. Saatoin nukkua pitkään aamulla. Nykyään lapsi herättää puoli kahdeksan ja yhdeksän välillä...
Minulle yksi tuttu sanoo, että varmasti katuisin jos en lapsia tee. Mutta kun minua EI KIINNOSTA YHTÄÄN OIKEASTI. Minä varmasti katuisin, jos menisin lapsia tekemään.
Iloa elämäänne, äidit ja lapsettomat!
se kyllä harmittaa hirveästi, että suurperheemme lapsilla ei ole isovanhempia, jotka välittäisivät lapsenlapsistaan. Sen asian aion itse korjata joskus, jos mummoksi pääsen.