Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä " Idols-tyypin" paljastaja!

Vierailija
04.12.2005 |

Kyllä olet harvinaisen valopää tyyppi. Haukkua nyt takanapäin nimellä ihmistä. Aivan epäeettistä. Sinuthan tunnistetaan, jos ko. tyyppi saa ystävältään tietää, että hänestä puhutaan paskaa täällä.

Tuskin teitä sunnuntaina aamuvuorossa kovin montaa ihmistä on. Jossain pitkäaikaispuolella varmaan olet työssä. Hetihän sen tajuaa, että kuka täällä juoruaa.

Oletteko todella noin tyhmiä, että ette tajua, että nämä jutut leviää tosi nopeasti. Itsekin olen tunnistanut ihmisten juttujen perusteella täältä jopa oman työpaikkani ihmisen ( haukkui vielä esimiestämme täällä koko ajan todella tarkoin yksityiskohdin).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet naurettava! Minä en edes tiedä kenestä puhutaab ja minkäs sille voi jos on typerys. Erittäin hölmöä käytöstä hoitaja-sijaiselta.

sh

Vierailija
2/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkasi sijaisista täällä nimellä kaikkia yksityiskohtia, niin kertoo kyllä aika paljon " tasostasi" . Kaltaisiasi ruudinkeksijöitä kyllä sairaalamaailmassa riittää.

Ensinnäkään en ymmärrä, että mitä ihmeellistä on siinä,että hänellä ei ollut kenkiä mukanaan. Jos otti aamulla vastaan keikan, niin kengät saattoivat olla jossain muussa työpisteessä.

Onneksi itse olen edennyt muihin hommiin eikä tarvitse kaltaistesi kanssa työskennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden henkilöistä saa kirjoittaa ja niitä saa arvostella.

Vierailija
4/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keikkalainen oli osallistunut Idolsiin ja ap:n piti tulla tänne haukkumaan ko. ihmistä oikein urakalla.

Vierailija
5/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo keikkalainen oli osallistunut Idolsiin ja ap:n piti tulla tänne haukkumaan ko. ihmistä oikein urakalla.

Johan tuo muija on haukuttu täällä silloin KUN OSALLISTUI IDOLSSIEN KARSINTAAN!

Vierailija
6/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos minun työpaikalleni tulisi joku ihminen töihin... Olisiko ihan ok, että haukkuisin häntä täällä oikein olan takaa, jos hän olisi jostain syystä ollut esim. jossain Tangimarkkinat-finaalissa tai seurustellut jonkun julkkiksen kanssa? Todella omistuista kyllä olisi.

Enhän minä naapureitakaan hauku nimillä täällä, en hauku lapsen opettajaa tms? Joku raja jo....

Vierailija
7/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas tässä onkaan valopää...kukaan ei ole sen tyypin NIMEÄ paljastanut, ulkoisia olemuksia vaan!!

Vierailija
8/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kiusaaja paljastuu työpaikallaan. Tällainen ihminen varmaan puhuu pahaa muistakin ja syövyttää työyhteisön ilmapiiriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme