Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä haisee tapaamisessa kaljalle.

Vierailija
14.12.2012 |

Mitähän se sos. huolto tai laki sanoo sellaisesta, että isälla tapaamisaika lapsen kanssa ja isä haisee kaljalle. Ei ota selvää onko humalassa vai vaan krapulassa, ei huoju. Onko pakko ottaa kotiin kun kerta sovittu tapaamisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti saa juoda lastenkin läsnäollessa jokusen, mutta lasten hyvinvointi ei saa vaarantua.

Vierailija
2/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän touhuaa omalla ajallaan, ajatus lähinnä olikin se että onko pakko päästää sisään, kun haisee kaljalle eli en voi olla varma onko vielä humalassa vai vaan krapulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisit siltä ihan suoraan onko juonut:)

Vierailija
4/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kehuu asialla, mutta pointti siis edelleen on se, että onko minulla oikeus passittaa hänet pois jos epäilen hänen olevan humalassa?

Vierailija
5/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten isä ei saisi haista pahalle. Miksi tapaamisetjärjestetään sinun luonasi? Eivätkö lapset voi mennä hänen luokseen?

Vierailija
6/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee seuraavan kerran selvinpäin tai ei tule ollenkaan:) 4

Vierailija
7/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kehuu asialla, mutta pointti siis edelleen on se, että onko minulla oikeus passittaa hänet pois jos epäilen hänen olevan humalassa?

Jos vähääkään epäilet että on kännissä, niin ei tarvitse päästää kotiisi.

Vierailija
8/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihminen nyt haista vaikka mille, hielle jos on ollut lenkillä, kaljalle jos on juhlinut edellisenä iltana...Olennaista on se, kykeneekö huolehtimaan lapsista. Kaljalle haiseminen ei vielä merkitse etteikö kykenisi. Tarvitset muuta evidenssiä jos haluat estää tapaamiset.

Vierailija
9/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos epäilet miehen olevan humalassa. Eikä krapulainenkaan ole mikään hyvä lapsenhuoltaja.

Ja sen muuten pidät sitten joka kerta niin johan alkaa isäkin tajuta, ettei oikeasti hänen käytöstään mahdolliseteta.

Terv. alkoholistimiehestä eronnut.

Vierailija
10/10 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Idea tosiaan oli siinä että riittääkö epäily syyksi sanoa, ettei voi nyt tulla. Minusta se haju itsessään ei siis ole este vaan se, että tiedän että tod. näk. hän on humalassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan