Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes puolet naisista lihavia Kainuussa

Vierailija
14.12.2012 |

Tällaista luki iltasanomissa. Aika huolestuttavan kuuloista. Mikä saa itäsuomalaiset syömään itsensä melkein hengiltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, ettei pelkästään Itä-Suomessa, vaan joka puolella Suomea maaseutupaikkakunnilla ihmiset on ainakin vähemmän liikunnallisia, jos ei nyt ylipainoisia kuin kaupungeissa.

Vai tunnetteko crossfittiä tai kamppailu-urheilua harrastavaa maajussia tai fitnessiä harrastavaa maatalon emäntää?

Vierailija
2/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessillä en tarkoita mitään kilpailemista, vaan sellaista juoksun ja salitreenin yhdistelmää, jolla kroppa on rasvaton, mutta treenatun muodokas.

Vähän ehkä väärä sana kuvailemaan toi fitness.

t.edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut asiaan. Millaisen sakin arvelet jääneen Kainuuseen, synnytysikäisistä?

Vierailija
4/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat maalaismiehet harrasti karatea mut asiaan. Millaisen sakin arvelet jääneen Kainuuseen, synnytysikäisistä?

Entisellä kotipaikkakunnalla ne harrasti ammuntaa.

Vierailija
5/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat maalaismiehet harrasti karatea mut asiaan. Millaisen sakin arvelet jääneen Kainuuseen, synnytysikäisistä?

Entisellä kotipaikkakunnalla ne harrasti ammuntaa.

Mun tuntemat maajussit käy uimassa kolmesti viikossa. En tosin tiedä, miten he Kainuun ylipaino-ongelmaan vaikuttaa. Suurin osa Suomen maatiloista kun sijaitsee Länsi- ja Etelä-Suomessa eikä missään Kainuussa.

Vierailija
6/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessillä en tarkoita mitään kilpailemista, vaan sellaista juoksun ja salitreenin yhdistelmää, jolla kroppa on rasvaton, mutta treenatun muodokas.

Vähän ehkä väärä sana kuvailemaan toi fitness.

t.edellinen

Minkäs ammatin edustajat sitten laajalti harrastaa tätä sun fitnessiä siinä määrin, että kroppa on rasvaton mutta treenatun muodokas? :D

Vierailija
7/7 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä maalla juuri ole. Omalla kylällä on naisvoimistelijoiden mummojumppa kerran viikossa. Fyysistä työtä ei enää ole, kaikki kulkee joka paikkaan autolla, kaikki muutkin on lihavia, lähikaupan ruokavalikoima erityisesti viherosastolla on talvisaikaan surullisen rajallinen.

Itse yritän käydä jumpassa kerran viikossa ja kävelyllä, mutta kyllähän se niin on, että liikuntamahdollisuuksien rajallisuus rajoittaa liikkumista. Lisäksi käyn istumatyössä 20 km päässä, joten suurin osa päivästä on istumista. Itse olen erittäin sutjakassa kunnossa muihin kyläläisiin verrattuna - mutta työtovereihini kaupungissa verrattuna pienesti plösähtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi