HÄVETTÄÄ ja ITKETTÄÄ lapsen puheet isälleen (mun exälle!) Isä tuli aamulla hakemaan
lasta (5v), niin tämä ilmoittaa heti ekana kirkkaalla äänellä ISI MINÄ HALUAN PIKKUVELJEN, VOITKO ANTAA ÄITILLE SIEMENIÄ KUN "PETEN" (=nykyinen puolisoni, nimi muutettu) SIEMENET EI OIKEEN TOIMI?
Tuli sitten meidän lapsettomuusongelmat kivasti ilmi eksälle, kyllä tuli vahingoniloinen ilme sille :( Ei mitkään maailman parhaat välit meillä muutenkaan.
Oisin voinut vajota maan alle. Tyttö on kärttänyt pikkusisarusta jo kohta pari vuotta, sanoin sitten vaan joskus sille, että ei niitä vauvoja niin vaan tilata, aina ei onnistu vaikka haluaisi ja yrittäisi, ja että toivottavasti joskus vielä saadaan meillekin se vauva. Tuon siementeorian (siis miten vauvoja tulee, että mies antaa siemenen naiselle ja siitä alkaa kasvaa vauva) olin kertonut jo paljon aiemmin, ja nyt sitten pikku päässään meidän fiksu neiti päätellyt, ettei isäpuolen siemenet toimi, kun ei mitään tapahdu.
Niin paha mieli, etten tiedä miten tästä päästä yli. Eksän tuntien kertoo nyt "hauskana juttuna" tuon ihan kaikille.. ITKETTÄÄ!
Kommentit (39)
Ap on opettanut, että siittiöt ovat vauvansiemeniä eikä munasolusta ole puhunut mitään??? Oletko jopa sukunimesi vaihtanut, kun olet mennyt naimisiin? Nyt palstafemakko suuttui!!!!11
kun Peten silmä välttää. Ei muuta kuin vällyyn vipinää.
Totuus tulee lasten suusta, ei pienet vielä tajua mistä asioista voipuhua ja kenelle.. Ja omat vanhemmat on kyllä ne kenelle ei sitä suodatinta edes tarvitse olla.
Lapsettomuus ei ole hävettävää. Ja jos exäsi on vahingoniloinen niin ainoa mitä miettisin, olisi se ilo kun tietää päässeensä eroon moisesta niviäisestä!
Iloista Joulua ja stressitöntä vauvantekoa :)
Höh Mitäs tosta letkauksesta voi saada muuta selville kuin että lapsi toivoo sisarusta. En mulle tulis mieleen mitkään lapsettomuusongelmat vaan ainoastaan hymyilyttäisi nokkela lapsi joka on itse päätellyt että Peten siemenet ei ilmeisesti toimi kun sisarusta ei tule.
En lukenut etjua, mutta toivottavasti et ole lapselle mennyt kertomaan noi Peten siemenet ei toimi. Lapsille sanotaan vain jotain ympäripyöreää, tyyliin eihan sitä koskaan tiedä saatko vielä sisaruksen.
PS. Ihan hauska idea että lapsi saisi biologisen sisaruksen js kerta Peten siemenet ei toimi ;).
Tsemppiä ja voimia.
sarkasmilla/jopa huumorilla lapsen letkautukseen. Tottahan tyttö varmaan puhui, koska sinulla on biologinen lapsi. Vika varmaan on Petessä tosiaan.Hyvää joulua kaikesta huolimatta!
tilanne tuntui pahalta.
lapset kuitenkin puhuvat kaikenlaista hassua, joten, jos et itse ragoi tuohon juttuun niin pahasti (tai vedät lekkeriksi kertomalla jonkin muun hassun asian mitä lapsesi on sanonut), niin todennäköisesti kaikki vain uskovat, ettette edes halua lisää lapsia.
Lapselle voit kertoa, että hänellä on jäänyt huomaamatta yksi tärkeä asia: vauvanviement eivät tule pelkästään isältä, vaan puolikas tulee isältä ja puolikas äidiltä.
vaikka varmasti kamala tilanne ollut. Otan osaa, oikeasti.
Eikä kannata tehdä ihan kaikkea, mitä lapsi vaatii
Muuten, isä ei anna mitään vauvansiementä vaan siittiön, josta ei kasva yhtään mitään ilman munasolua. Siemenestä kasvaa se mitä piti, kunhan löytyy sopiva kasvualusta.
alkaa vaan nauraa ja sanoa mitään no höpö höpö, mitä sinä höpsit, vaan eksä taatusti näki mun ilmeestä ettei ihan perätön juttu ollut.
Pahinta on se, että TIEDÄN, että se on vahingoniloinen meidän puolesta ja varmasti kertoo jutun aivan kaikille. Hienotunteisina ihmiset tuskin tulee mulle mitään sanomaan, joten miten minä tuota enää selitän/korjaan.. Facebookiinko päivitys, että "Jos kuulette jotain siemenjuttuja meidän tytön sanoneen, niin älkää uskoko, sillä nyt on tapana puhua vähän hassuja höpöjuttuja muutenkin.."
:((
ap
pitä käydä yhdessä siemenkaupassa ensin.
Eikä kannata tehdä ihan kaikkea, mitä lapsi vaatii Muuten, isä ei anna mitään vauvansiementä vaan siittiön, josta ei kasva yhtään mitään ilman munasolua. Siemenestä kasvaa se mitä piti, kunhan löytyy sopiva kasvualusta.
tuon ikäiselle. Ne siittiöt ja munasolut jne tulee sitten hiukka myöhemmin, kun lapsen ymmärrys kasvaa.
-ohis-
Tunnistan kirjoitustyylisi.
Sinä olet se, joka päivystää (muun elämän puuttuessa?) AV:lla ilmeisesti joka ikinen päivä aamusta iltaan, ja väittää vähintään joka toista aina ketjua provoksi sillä perusteella, että "kirjoitustyyli on sama".
:)
vanhemman ikinä pidä alkaa miettimään liikoja.
Eli anna sen eksän vaan pitä sitä hauskana juttuna, eihän se hälle kuitenkaan kuulu, mutta nyt kun tietää, niin ei voi mtn...
Suurin osa perheistä ei käy perheneuvoloissa.
Tosiasia on, että lapsille kannata valehdella. siittiö ei ole siemen. Jos haluaa puhua siemenistä, niin sitten sanoo, että puolikas siementä tulee isältä, puolikas äiditä.
Eikä kannata tehdä ihan kaikkea, mitä lapsi vaatii Muuten, isä ei anna mitään vauvansiementä vaan siittiön, josta ei kasva yhtään mitään ilman munasolua. Siemenestä kasvaa se mitä piti, kunhan löytyy sopiva kasvualusta.
tuon ikäiselle. Ne siittiöt ja munasolut jne tulee sitten hiukka myöhemmin, kun lapsen ymmärrys kasvaa.
-ohis-
Suurin osa perheistä ei käy perheneuvoloissa. Tosiasia on, että lapsille kannata valehdella. siittiö ei ole siemen. Jos haluaa puhua siemenistä, niin sitten sanoo, että puolikas siementä tulee isältä, puolikas äiditä.
tuon ikäiselle. Ne siittiöt ja munasolut jne tulee sitten hiukka myöhemmin, kun lapsen ymmärrys kasvaa. -ohis-
Ja vaikka "suurin osa perheistä" ei siellä käykään, ei ainakaan yhtään tee hallaa yleistiedolle, vaikka silti tietäisi, mikä se on ;)
- siellä perheneuvolassa aikanaan työskennellyt ohis -
*joku "näppärä" kohta takertuu tuohonkin*
miten lapselle kerrotaan biologisia totuuksia?
Meillä kyllä lapset tienneet kolmivuotiaasta että kasvit kasvaa siemenestä mutta ihmislapset vähän toisella tapaa. Siittiö ja munasolu on ihan ymmärrettävoä asioita, eikä tarvitse edes puhua yhdynnästä ellei lapsi erikseen kysy miten ne siittiö ja munasolu pääsee yhteen.
-ohis-
vaan yhtä ainoaa kirjoittajaa "hävettää, itkettää, oksettaa ja ahdistaa" ;)
Itse en usko pätkääkään näihin vainoharhaisiin provoteorioihin. Vaikka täällä aika usein (useemman kerran viikossa) käyn itsekin.