HÄVETTÄÄ ja ITKETTÄÄ lapsen puheet isälleen (mun exälle!) Isä tuli aamulla hakemaan
lasta (5v), niin tämä ilmoittaa heti ekana kirkkaalla äänellä ISI MINÄ HALUAN PIKKUVELJEN, VOITKO ANTAA ÄITILLE SIEMENIÄ KUN "PETEN" (=nykyinen puolisoni, nimi muutettu) SIEMENET EI OIKEEN TOIMI?
Tuli sitten meidän lapsettomuusongelmat kivasti ilmi eksälle, kyllä tuli vahingoniloinen ilme sille :( Ei mitkään maailman parhaat välit meillä muutenkaan.
Oisin voinut vajota maan alle. Tyttö on kärttänyt pikkusisarusta jo kohta pari vuotta, sanoin sitten vaan joskus sille, että ei niitä vauvoja niin vaan tilata, aina ei onnistu vaikka haluaisi ja yrittäisi, ja että toivottavasti joskus vielä saadaan meillekin se vauva. Tuon siementeorian (siis miten vauvoja tulee, että mies antaa siemenen naiselle ja siitä alkaa kasvaa vauva) olin kertonut jo paljon aiemmin, ja nyt sitten pikku päässään meidän fiksu neiti päätellyt, ettei isäpuolen siemenet toimi, kun ei mitään tapahdu.
Niin paha mieli, etten tiedä miten tästä päästä yli. Eksän tuntien kertoo nyt "hauskana juttuna" tuon ihan kaikille.. ITKETTÄÄ!
Kommentit (39)
mennään kertomaan epäsuorasti ns. lapsettomuusongelmasta. Eli ap nyt itse niittää niitä kylvämiään siemeniä.
sun kolmivuotiaat joo tietää, mutta eivät tajua tuosta kyllä oikeasti mitään.
7veenä se on edelleen autaan tietämätön, vaikka luulet, että tietää, on tiennyt jo 3veestä asti.
Hah :)
mennään kertomaan epäsuorasti ns. lapsettomuusongelmasta. Eli ap nyt itse niittää niitä kylvämiään siemeniä.
Raha-asiat kuuluvat tähän myös.
Mun mielestä tuo oli ihan ymmärrettävästi, hyvin ja lapsentasoisesti selitetty. Ihan hyvä vastaus, joka ehkä hetkeksi hiljensi pikkusisarusta vinkuvan lapsen.
Nimim. tiedän itse miten rasittavaa se kimuaminen voi olla!
Täällä taas vastaa jotkut perseelle ammutut vittuuntuneet mammat tai vainoharhaiset avohoitopotilaat. Ihan ihme vastauksia osa.
Tunnistan kirjoitustyylisi.
Sinä olet se, joka päivystää (muun elämän puuttuessa?) AV:lla ilmeisesti joka ikinen päivä aamusta iltaan, ja väittää vähintään joka toista aina ketjua provoksi sillä perusteella, että "kirjoitustyyli on sama".
:)
Että pieleen meni.
Harmittaa nyt, että tein koko avauksen. Joskus täällä avautuminen ja mammojen huumori + tsemppaus on mua auttanut tosi paljonkin, tällä kertaa kävi paskempi mäihä.
Ei jutella tästä enää, niin tulee kaikille parempi mieli, ehkä. Jooko. Kiitos ja anteeksi. Case closed.
ap
Tunnistan kirjoitustyylisi.
Sinä olet se, joka päivystää (muun elämän puuttuessa?) AV:lla ilmeisesti joka ikinen päivä aamusta iltaan, ja väittää vähintään joka toista aina ketjua provoksi sillä perusteella, että "kirjoitustyyli on sama". :)
Että pieleen meni.
täällä käyn, eli ilmeisesti usein, koska itse en vakiovieraile aamusta iltaan toisin kuin ilmeisesti eräät.
Onko tuo ihan yleistäkin?
mut ainakin meillä, mun siskon perheessä ja tuttavapiirissäni on näitä tapauksia. Lähes poikkeuksetta muuten tyttöjä nämä kinuajat.
Eikä kannata tehdä ihan kaikkea, mitä lapsi vaatii Muuten, isä ei anna mitään vauvansiementä vaan siittiön, josta ei kasva yhtään mitään ilman munasolua. Siemenestä kasvaa se mitä piti, kunhan löytyy sopiva kasvualusta.
tuon ikäiselle. Ne siittiöt ja munasolut jne tulee sitten hiukka myöhemmin, kun lapsen ymmärrys kasvaa. -ohis-
äitiä ei tarvita kuin hautomakoneeksi. Ja niin moni lapsi sen ymmärtääkin juuri noin, eikä ymmärrä, miksi äidin sukulaiset olisivat hänenkin sukulaisiaan, hän kun on isän siemenestä kasvanut, ei äidin.
Tätä vääristymää joudutaan sitten koulussa hienovaraisesti korjaamaan, kun monelle lapselle on yllätys, että pelkkä siemen ei riitä, tarvitaan munasolukin. Erityisen hauskoja ovat ne tarinat, joissa äiti on niellyt isän antamia siemeniä ja siksi tulee nyt lapsi. Kauhistuneet ipanat pelkäävät omenansiemeniä, ettei vain heille kävisi samoin...
Eikä kannata tehdä ihan kaikkea, mitä lapsi vaatii Muuten, isä ei anna mitään vauvansiementä vaan siittiön, josta ei kasva yhtään mitään ilman munasolua. Siemenestä kasvaa se mitä piti, kunhan löytyy sopiva kasvualusta.
tuon ikäiselle. Ne siittiöt ja munasolut jne tulee sitten hiukka myöhemmin, kun lapsen ymmärrys kasvaa. -ohis-
äitiä ei tarvita kuin hautomakoneeksi. Ja niin moni lapsi sen ymmärtääkin juuri noin, eikä ymmärrä, miksi äidin sukulaiset olisivat hänenkin sukulaisiaan, hän kun on isän siemenestä kasvanut, ei äidin. Tätä vääristymää joudutaan sitten koulussa hienovaraisesti korjaamaan, kun monelle lapselle on yllätys, että pelkkä siemen ei riitä, tarvitaan munasolukin. Erityisen hauskoja ovat ne tarinat, joissa äiti on niellyt isän antamia siemeniä ja siksi tulee nyt lapsi. Kauhistuneet ipanat pelkäävät omenansiemeniä, ettei vain heille kävisi samoin...
hyi hitto teitä!!
Ja mun lapsi muuten kyllä ainakin automaattisesti tajuaa että se vauva on äidin koska äiti sen synnyttää. Ehkä sit keskimääräistä fiksumpi tenava mulla ;)
Onko tuo ihan yleistäkin?
mut ainakin meillä, mun siskon perheessä ja tuttavapiirissäni on näitä tapauksia. Lähes poikkeuksetta muuten tyttöjä nämä kinuajat.
Tiedän kyllä muutaman, jotka ovat halunneet sisaruksen, mutta eipä se onneksi olen heidän kinuamisistaan kiinni tehdäänkö niitä vai ei.
Ap:lla siinä eri tilanne.
Mitäs tosta letkauksesta voi saada muuta selville kuin että lapsi toivoo sisarusta. En mulle tulis mieleen mitkään lapsettomuusongelmat vaan ainoastaan hymyilyttäisi nokkela lapsi joka on itse päätellyt että Peten siemenet ei ilmeisesti toimi kun sisarusta ei tule.
En lukenut etjua, mutta toivottavasti et ole lapselle mennyt kertomaan noi Peten siemenet ei toimi. Lapsille sanotaan vain jotain ympäripyöreää, tyyliin eihan sitä koskaan tiedä saatko vielä sisaruksen.
PS. Ihan hauska idea että lapsi saisi biologisen sisaruksen js kerta Peten siemenet ei toimi ;).
Tsemppiä ja voimia.
.
Tiedän kyllä muutaman, jotka ovat halunneet sisaruksen, mutta eipä se onneksi olen heidän kinuamisistaan kiinni tehdäänkö niitä vai ei. Ap:lla siinä eri tilanne.
Luuletko, että ap lapsensa mieliks vaan sen siaruksen tekis???? Mä kyl käsitin ihan toisin.
äitiä ei tarvita kuin hautomakoneeksi. Ja niin moni lapsi sen ymmärtääkin juuri noin, eikä ymmärrä, miksi äidin sukulaiset olisivat hänenkin sukulaisiaan, hän kun on isän siemenestä kasvanut, ei äidin. Tätä vääristymää joudutaan sitten koulussa hienovaraisesti korjaamaan, kun monelle lapselle on yllätys, että pelkkä siemen ei riitä, tarvitaan munasolukin. Erityisen hauskoja ovat ne tarinat, joissa äiti on niellyt isän antamia siemeniä ja siksi tulee nyt lapsi. Kauhistuneet ipanat pelkäävät omenansiemeniä, ettei vain heille kävisi samoin...
hyi hitto teitä!! Ja mun lapsi muuten kyllä ainakin automaattisesti tajuaa että se vauva on äidin koska äiti sen synnyttää. Ehkä sit keskimääräistä fiksumpi tenava mulla ;)
äidin mahassa kasvaa vauva ja se on saanut alkunsa isän antamasta siemenestä, niin looginen lapsi ajattelee, että siemenet vatsaan menevät suun kautta. Aivan kuin omenassa.
mutta jos exäsi nauraa tuolle tai levittelee juttua eteenpäin, niin hän on se, jonka pitäisi hävetä, ei sinun.
Lapsettomuudelle ei mitään voi eikä siinä ole mitään hävettävää.
Tyyli on aina sama: "hävettää", "itkettää", "oksettaa", "ahdistaa". T. Provobongari
kolmevuotiaillesi menet liian tarkkaan selittämään omaa seksielämääsi.