Olenko ainoa joka ei pidä Katja Ståhlista?
Kommentit (66)
Minä. Jotenkin tulee sellainen kuva, että on rooli päällä ja todellisuudessa häntä ei voisi vähempää voisi kiinnostaa. Kommentit on sellaisia "ohhoh, no vau, onpa hienoa" tyylisiä, jotka on alkaneet kuulostaa sarkastisilta. On Katja tietysti älykäs, ja kansa tykkää, niin eipä siinä.
En tykkää, näyttää ettei kiinnosta toiset ihmiset millään tapaa. Tympeä asenne on aina läsnä.
Miten älykäs ihminen ei osaa laittaa muuta ruokaa kuin valmista kanasuikaletta pannulla? Kapen ohjelmassa nähtyä.
Ihme töksäyttelijä eikä osaa viedä keskustelua eteenpäin millään lailla, kun joku vieras on anekdoottinsa kertonut. Tuijottaa vaan tyyppiä useita sekunteja kuin ei voisi vähempää kiinnostaa ja sitten tokaisee jotain "Ai jaa!"
Älykäs ihminen löytää kookosmaidon Lidlistä vaivaamatta myyjää laiskuudellaan.
No enpä tiedä. Oli aluksi ihan OK, mutta ei enää, hänen huumorinsa on jotenkin halpaa ja väkinäistä, samanlaista ohjelmasta toiseen. Pidän 50 %, en pidä 50 %, sii kom saa.
Kyllä se kuiva tilannehuumori on kivaa kuunneltavaa. Parempaakaan ei ole siihen rooliin.
En jaksa. Maneroitunutta roolikänätystä
Olettepa itse " älykkäitä". Älyä se on tunneälykin ja siihen ei kuulu anonyyminä puskista henkilöön käyvä haukkuminen.
Voi sanoa, että en pidä juontajana. Makuja on monia. Mutta että ei ole älykäs, tai ei osaa laittaa ruokaa, on ilkeä.. camoon tyypit, jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Jotenkin tulee sellainen kuva, että on rooli päällä ja todellisuudessa häntä ei voisi vähempää voisi kiinnostaa. Kommentit on sellaisia "ohhoh, no vau, onpa hienoa" tyylisiä, jotka on alkaneet kuulostaa sarkastisilta. On Katja tietysti älykäs, ja kansa tykkää, niin eipä siinä.
Hän varmaan tarvii paljon rahaa hevosharrastukseensa, joten voihan se olla, että aito kiinnostus ei ole rahanhankintakeinoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan kärttyiseltä linnulta 🤣🤣
Hahahahahhh olet kuin ala-aste ikäinen lapsi kun haukut muiden ulkonäköä!
Vierailija kirjoitti:
Olettepa itse " älykkäitä". Älyä se on tunneälykin ja siihen ei kuulu anonyyminä puskista henkilöön käyvä haukkuminen.
Voi sanoa, että en pidä juontajana. Makuja on monia. Mutta että ei ole älykäs, tai ei osaa laittaa ruokaa, on ilkeä.. camoon tyypit, jotain rajaa.
Hän on julkisuudessa omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysi k*sipää...
Niin, sinä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Maneroitunutta roolikänätystä
Voikohan tuota välttää noissa hommissa? Eikä noiden halutakaan muuttuvan, kuuluu nykyiseen turvallisuuspumpuliin että viihde on läpipureskellun ennustettavaa, tv julkkikset kuin tuttavia jotka juttelevat vain kivoja. Ok, kai hyvän mielen ohjelmia on oltava mutta kaikki eivät näitä tarvitse.
Ei tartte sitten kattoa ohjelmia missä hän on. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Miten älykäs ihminen ei osaa laittaa muuta ruokaa kuin valmista kanasuikaletta pannulla? Kapen ohjelmassa nähtyä.
ja naapurista kylään tuli aito ransu
Yksi suosituimmista ohjelmista, joka kertoo jotain ammattitaidosta. Pakkoko sitä on katsoa jos ei tykkää?
Olet. Se on huumoria ja hyvin hellää sellaista.