Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä pokkaa myöntää, että meni "rikkaisiin naimisiin",

Vierailija
13.12.2012 |

ja vielä että edes osittain rahan vuoksi?

Minulla on. Rakastan miestäni siis ihan oikeasti, mutta pahasti luulen että jos hän ei olisi ollut niin varakas, niin tietyt kriisit (sim. taloudellinen tiukkuus) olisivat ajaneet meidät jossin vaiheessa erilleen. Hän ei ole erityisen komea ja superhyvä seksissä,. joten ainakaan niiden asioiden takia en olisi hänen luokseen jäänyt. Mutta mieheni on siis tuon varakkuuden lisäksi myös tosi hyvä ja luotettava isä, tunnollinen ja menestyvä työssään, vähön ehkä sosiaalisesti sellainen tuppisuu, mutta menettelee. Kun hönen kanssaan rupesin seurustelemaan, tiesin siis jo silloin että hänelle on varmaankin jossain vaiheessa tulossa mittava perintö (on ainoa lapsi ja vanhempansa varakkaita).

Muita "onnenonkijoita" linjoilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että siedän miestäni paremmin koska hänen varsllisuutensa takaa korkean elämänlaadun.
Seurustelun siis aloitin rahan vuoksi, mutta me teimme avioehdon minun toiveestani, naimisiin menin rakkaudesta.

Vierailija
2/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua usein luullaan onnenonkijaksi, ja tavallaan olenkin. Kun aloin seurustella ja muutin yhteen mieheni kanssa, olimme molemmat persaukisia opiskelijoita, tulot opintotuen verran. Huomasin jossain vaiheessa suhteen laimenneen ja pohdin vakavasti eroa.

Kun mies sitten meni ensimmäiseen (!) työpaikkaansa 19-vuotiaana ja alkoi tienata 4500 euroa tuosta vain, enkelikuoro laskeutui taivaasta ja yksisarviset oksentelivat sateenkaaria. Hyvin nopeasti eroaikeet unohtuivat, kun alkuaikojen kituutus jäi unholaan...

Voisin varmasti erota ja löytää sen unelmieni leiskuvan romanssin, mutta olen rehellisesti sanottuna taantuneen tyytyväinen osaani. Voin työskennellä osa-aikaisena, lomailla, shoppailla ja syödä hyvissä ravintoloissa. Kyllä miestäni rakastan, vähän niin kuin kaveria. Näin parikymppisenä sitä toki odotti enemmän, luuli kaveruuden tulevan kuvioihin vasta vanhemmalla iällä.

Ja juu, minunkin mieheni tulee perimään jonkin verran. Ei mitään miljoonia, mutta satoja tuhansia kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan eronnut pahimmassa kriisivaiheessa, jos taloudellinen tilanne olisi ollut toisenlainen. Mies siis alkoi tienata uudessa työpaikassaan sen verran hyvin, että raha lievensi ärtymystä..

Minulla olisi ollut tilaisuus erota ja olisi ollut ns. unelmien mies minua odottamassakin (josta kriisi vähän niinkuin johtuikin), mutta unelmien mies oli taiteilija-apurahoilla elelevä mies ja jäin rahan luokse. Ja olen tyytyväinen.

Vierailija
4/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaa mulle

Vierailija
5/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri sellainen mies, jonka halusin. Eli rikas, hyvää sukua ja fiksu. Täydellisen geeniperimän ansiosta meillä on koulussa hyvin menestyvät lapset ja kaiken kruunaa mukava anoppi.

Olen itse hieman yli keskituloinen, mies tienaa 12 kertaa sen, mitä minä.

Vierailija
6/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet onnellisia 25 vuotta, seksielämä ja kemia toimii, sitä ei rahalla saa.

Ihan kaiken tarpeellisen olemme saaneet kuitenkin, lapsemme eivät saa pelkkiä kymppejä koulussa, mutta sanotaan, että kultainen keskitie on paras!

Vierailija
7/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet onnellisia 25 vuotta, seksielämä ja kemia toimii, sitä ei rahalla saa. Ihan kaiken tarpeellisen olemme saaneet kuitenkin, lapsemme eivät saa pelkkiä kymppejä koulussa, mutta sanotaan, että kultainen keskitie on paras!

eikä se raha toimivaa kemiaakaan vie!

Vierailija
8/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, tietävätkö miehenne että raha ratkaisi?

Mutta toisaalta... Itse olen kaunis, enkä jaksa tuhlata aikaa sen miettimiseen, valitsiko mies minut ennemmin ulkoisten kuin sisäisten ansioiden perusteella.

Vierailija
9/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en olisi ottanut enkä yhäkään ottaisi tyhjä taskua. Näin se vain on, raha ei tuo onnea, mutta helpottaa elämää.

-kaksi köyhää nuorta meni yhteen, kävi koulut ja kituutti ja nyt tienaavat molemmat kivasti ja pärjäävät taloudellisesti mainiosti:) Myös rakkautta on, kun lähtökohdat oikeat. Tosin miehelle myös perintö odotettavissa, josta en ole aiemmin ollut tietoinen eikä vaikuta meidän avioliittoon.

Vierailija
10/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin suhteen alkaessa aikoinaan se varakas osapuoli. Mies rikastui kyllä myöhemmin ja nykyään hällä on rahaa kuin roskaa.

Vierailija
11/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli todella rikas ja toki se vaikutti.

Vierailija
13/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli "köyhä opiskelija", kun tapasimme. Itse elätin itseni ja välillä miehenikin mallina. Nykyään hänellä on varsin hyvä asema suuren yrityksen johdossa. Meillä on lahjakkaat lapset ja taloudelliset asiat kunnossa. Sanottakoon, että tässä suhteessa olemme hyvin täydentäneet toisiamme. Käyn itsekin töissä nykyään, mutta tuloni ovat pienet. Rakkautta on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi