Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa tyttären isä, jolle lupasin järkätä joulun

Vierailija
22.12.2012 |

Se on yksinäinen ja kutsuin sen meille, saunaankin saa mennä. Kirjoitin ukolle sähköpostia, että laitan nämä ja nämä ruoat, sanoo jos ei pidä jostain, etten tee liikaa.

Kehotin ostamaan juomat ja vaikka jotain suolakeksejä tms, minä teen kaiken muun. Ja mitä vastaa äijä: miks pitää laittaa paljon ruokaa, ei jaksa paljon syödä, ei nappaa sauna, ei kiinnosta koko joulu, ois vaan äkkiä ohi, en oo laittanu tikkua ristiin, ei kiinnosta.

Ei tullut vastausta että mitä syö tai ei syö (muistan että joskus hän sanoi vihaavansa jouluruokia), ei myöskään vastausta että aikooko huolehtia juomapuolesta. Hänellä on kuitenkin auto, jolla voisi hoitaa juotavien kuskauksen. Itse olen vain lastenrattaiden varassa, ja niillä olen kyörännyt jouluostokset lahjoineen päivineen kotiin tuolla pakkasessa ja kinoksissa.

Mä en oikeasti tiedä miten ison raivarin ja mielipahan saan jos se mies ilmestyy tänne naama väärinpäin ja ilman mitään tuotavaa/lahjaa edes lapselle ja mököttää täällä koko aaton. Kyseessä siis ihminen, joka on täydellisen negatiivinen pessimisti.

Miten joku voi suhtautua noin ja vartavasten olla oikea ilonpilaaja? Mulla on lahjakin sille.

Kaduttaa että kutsuin sen ukon laisinkaan. MIKSI TEIN NIIN???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei todellakaan ole tänne pakotettu. Ensin se vihjaili kuinka tulee yksinäinen joulu ja "kun se on sellainen perhejuhla vink vink..." Ja tästä heltyneenä ehdotin että meillekin voi tulla.

Ap

Vierailija
2/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teillä on niin tulehtuneet välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoa. Vaikka kai sitäkin voisi vähän ottaa. Kiitti vinkistä, lieventäisi ehkä suurinta vitutusta.

Ap

Vierailija
4/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kuitenkin toi ukko ihan idiootilta että älä nyt heltiä liikkaa ettet enempää ala sitä tapailemaan, säälistä.

Hyviä jouluja ja koita nyt nauttia silti :)

Vierailija
5/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle mieluisen juhlan sittenkin hyvissä tunnelmissa. Yritä siinä sitten olla leppoisa kun toinen istuu poskilihakset kireenä ja ohimosuoni pullottaen. Voinko heittää sen pihalle, jos tyyli on tämä? Vaikka siitähän se viikkojen mökötys alkaa.

Ap

Vierailija
6/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että saat kyrpää, vaikka ihan hyvä yritys oli kieltämättä. Parempaa onnea ensi kerralla.

Vierailija
7/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että saat kyrpää, vaikka ihan hyvä yritys oli kieltämättä. Parempaa onnea ensi kerralla.

Vierailija
8/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kauankin erossa kun et enää muista mistä exä tykkää? Vai ettekö koskaan seurustelleetkaan?