Miksi naiset kiinnostuu aina samoista miehistä?
80% naisista kiinnostuu 20% miehistä. Miksi näin on?
Ja noi prosenttiosuudet oli sitten heitettyjä lukuja.
Kommentit (39)
Koska se kuntosalia ja jalkapalloa harrastava myyntipäällikkö Niko vetoaa naisiin alkukantaisesti enemmän kuin kirjallisuutta ja tiedettä harrastava it-nörtti Into.
Koska se kuntosalia ja jalkapalloa harrastava myyntipäällikkö Niko vetoaa naisiin alkukantaisesti enemmän kuin kirjallisuutta ja tiedettä harrastava it-nörtti Into.
...mikä kertookin aika paljon naisten älykkyydestä :D
Mua kiinnostaa mies kuin mies. kunhan voin kuvitella hänet mielessäni komeaksi, lihaksikkaaksi ja varakkaaksi.
T.Johanna
Lohduksi: On sellaisiakin, jotka eivät heitä tavoittele. Minä kiinnostuin miehestä, josta kukaan ei ollut kiinnostunut. Nyt on, mutta olen varannut hänet. Naiset tavoittelevat toistensa hyväksi toteamia miehiä.
Kaikki edelliset kumppanini ovat olleet hyvin samankaltaisia - samat harrastukset, samat ammatit. En etsimällä etsinyt koskaan samanlaisia miehiä, näin jälkikäteen on tullut naureskeltua, kuinka he jakautuvat vain kahteen eri ammattiin :) Luonne sen kai on aina ratkaissut, kyllä minäkin mieluummin sosiaalisen kumppanin otan kuin hiljaisen it-nörtin.
harrastaa kirjallisuutta, tai mitä tahansa kulttuuria :DD olen tehnyt esimiehenä 10 vuotta työtä it-nörttien parissa ja on tasan kaksi asiaa mikä heitä kiinnostaa: 1. energiajuomat ja 2. tietokonepelit. Myös kiinnostus tieteeseen jää ict-tasolle :DD t. nörtti itsekin
Ei tarvitse kuin asioida iltapäiväruuhkassa lähikaupassa todetakseen että tavalliset pulloharteiset aknearpiset miehet saavat ihan nättejä tyttöystäviä, siksi koska naiset, toisin kuin miehet eivät tuijota pelkkää ulkonäköä. Jos joku miesasiamies nyt täällä katkerana valittaa taas ettei saa ketään naista niin se johtuu siitä että hän suhtautuu naisiin niin vihamielisesti että pelottaa kaikki pois.
Suurin osa miehistä kiinnostuu hoikista, hyvä vartaloisista, urheilullisista ja näteistä naisista, joilla myös pilkettä silmäkulmassa.
Itse olen sellainen nainen, josta kukaan mies ei ollut kiinnostunut; olin ikisinkku 30 vuotiaaksi, pelkästään siksi, että kukaan mies ei vaan kiinnustunut minusta, vaikka aina luonnettani kehuttiin supermukavaksi ja sivistyneeksi "pakkaukseksi". Kaverina olisin kyllä kelvannut, mutta en kumppanina.
No, sitten löysin toisen samanlaisen miehen, joka rakastui minuun, vaikka en mikään kaunotar olekaan, mieheni oli ollut piintynyt poikamies yli kymmenen vuotta, koska naisrintamalla ei myöskään lykästänyt.
Molemmat ollaan ulospäinsuuntautuneita, humoristisia ja asiansa hyvin hoitaneita (molemmilla hyvät työt ja omistusasunnot mm.) Molemmat oltiin lapsirakkaita ja eläinrakkaita. Nyt meillä on ihana perhe ollut jo kymmenen vuotta, ja avio-onni kukoistaa. Ei ole ollut pettämisiä puolin sun toisin (eikä pelkoa siit :)
Niinhän eläimet lisääntyvät monesti, että vain parhaatnurokset pääsevät sukua jatkamaan,
Olen ap:n kanssa jokseenkin eri mieltä. Yleensä ihmiset kiinnostuu seksuaalisessa mielessä tasoisestaan.
Mua kiinnostaa mies kuin mies. kunhan voin kuvitella hänet mielessäni komeaksi, lihaksikkaaksi ja varakkaaksi.
T.Johanna
Iltaa, sinäkin täällä.
Saadaanko kohta lukea vauvauutisia keltaisista lehdistä vai miten olet Vauva-palstalle eksynyt? :)
Fakta 1.
Alfauros saa naista. Kuten aikaisempi kirjoittelija jo totesi, naiset haluavat vähintään alitajuisesti aina paritella alfan kanssa. Vaikka eivät itse sitä myöntäisikään. Tämä juttu on geeneissä.
Fakta 2.
Kuka tahansa mies voi feikata olevansa alfa. Tämä vaatii vaan törkeän käytöksen ja muita sortavan asenteen. Ja roimasti röyhkeyttä.
Fakta 3.
Naiset eivät erota feikattua itsetuntoa aidosta itsetunnosta. Testattu on ja monet kerrat.
Eli kyllä, naiset kiinnostuvat hyvin usein samoista, ns. miehisistä miehistä. Mutta kuka tahansa mies pystyy muuttumaan sellaiseksi, tai feikkaamaan sellaista, jolloin sitä naista sitten viimein saa. Tämä tosin johtaa viimeiseen faktaan:
Fakta 4.
Kun mies viimein on tajunnut, miten naisia saa jallitettua (= feikkaamalla, katso yllä), on vastakkaista sukupuolta hyvin vaikea enää arvostaa henkisellä tasolla. Sillä niin helposti huiputettaviahan naiset ovat. Toisaalta, eläimiähän tässä kuitenkin kaikki olemme, viettiemme perässä liihottaen.
Näin olemmekin koostaneet koko ihmissuhteiden muodostumisen modernin länsimais-suomalaisen kaanonin. Eipä hullummin, vai mitä?
Fakta 1.
Alfauros saa naista. Kuten aikaisempi kirjoittelija jo totesi, naiset haluavat vähintään alitajuisesti aina paritella alfan kanssa. Vaikka eivät itse sitä myöntäisikään. Tämä juttu on geeneissä.Fakta 2.
Kuka tahansa mies voi feikata olevansa alfa. Tämä vaatii vaan törkeän käytöksen ja muita sortavan asenteen. Ja roimasti röyhkeyttä.Fakta 3.
Naiset eivät erota feikattua itsetuntoa aidosta itsetunnosta. Testattu on ja monet kerrat.Eli kyllä, naiset kiinnostuvat hyvin usein samoista, ns. miehisistä miehistä. Mutta kuka tahansa mies pystyy muuttumaan sellaiseksi, tai feikkaamaan sellaista, jolloin sitä naista sitten viimein saa. Tämä tosin johtaa viimeiseen faktaan:
Fakta 4.
Kun mies viimein on tajunnut, miten naisia saa jallitettua (= feikkaamalla, katso yllä), on vastakkaista sukupuolta hyvin vaikea enää arvostaa henkisellä tasolla. Sillä niin helposti huiputettaviahan naiset ovat. Toisaalta, eläimiähän tässä kuitenkin kaikki olemme, viettiemme perässä liihottaen.Näin olemmekin koostaneet koko ihmissuhteiden muodostumisen modernin länsimais-suomalaisen kaanonin. Eipä hullummin, vai mitä?
Kuin tästä tekstistä ilmenee, niin en yhtään ihmettele, miksi et saa naista.
Naiset kyllä yleensä vaistoaa sovinistisiat. Fiksut naiset siis. Ja osaavat kiertää heidät kaukaa.
se, tosiasia, että naiset pitävät itsevarmoista miehistä. Siis miehistä, jotka tulevat ja ottavat kontaktia reippaasti.
Yleensä nainen tykkää, kun mies on huomaavainen ja kohtelias, mutta samaan aikaan fyysisesti itsevarma, eli pyrkii esim. reippaasti suutelemaan ja ottaa kunnolla kiinni kropasta.
Nainen kiihottuu siitä, kun mies itsevarmasti hyväilee naisen kroppaa. Tämä on se juju.
Monet miehet sekoittavat tämän siihen röyhkeyteen ja alfauros-jorinoihin.
Miehen pitää olla henkisesti huomaavainen, mutta fyysisesti taas aktiivinen ja reipas, kuitenkin ottaa seksuaalisesti nainen huomioon.
Eli jos suutelet, suutele kunnon otteella, äläkä hiplaa. Tai jos puristat tisseistä, purista reippaasti eikä löysällä otteella. Sama juttu seksissä. Kun mies aktiivisesti koskettaa naisen ruumista ja hyväilee itsevarmalla otteella, niin se on vaan parempaa kuin sellainen ujo, epävarma ja epätietoinen pimeässä peitonalla meininki.
Kuin tästä tekstistä ilmenee, niin en yhtään ihmettele, miksi et saa naista.
Naiset kyllä yleensä vaistoaa sovinistisiat. Fiksut naiset siis. Ja osaavat kiertää heidät kaukaa.
Ja miesten pitää oppia pelaamaan samaa peliä, että voisivat joskus päästä heidän ajattelunsa jäljille. Naisille on aina tärkeämpää se, miltä asiat näyttävät, kuin se, miten ne todellisuudessa ovat.
Siispä kukkoilumaneereja vain miehet kehiin, ne purevat oikeasti.
se, tosiasia, että naiset pitävät itsevarmoista miehistä. Siis miehistä, jotka tulevat ja ottavat kontaktia reippaasti.
Yleensä nainen tykkää, kun mies on huomaavainen ja kohtelias, mutta samaan aikaan fyysisesti itsevarma, eli pyrkii esim. reippaasti suutelemaan ja ottaa kunnolla kiinni kropasta.
Nainen kiihottuu siitä, kun mies itsevarmasti hyväilee naisen kroppaa. Tämä on se juju.Monet miehet sekoittavat tämän siihen röyhkeyteen ja alfauros-jorinoihin.
Miehen pitää olla henkisesti huomaavainen, mutta fyysisesti taas aktiivinen ja reipas, kuitenkin ottaa seksuaalisesti nainen huomioon.
Eli jos suutelet, suutele kunnon otteella, äläkä hiplaa. Tai jos puristat tisseistä, purista reippaasti eikä löysällä otteella. Sama juttu seksissä. Kun mies aktiivisesti koskettaa naisen ruumista ja hyväilee itsevarmalla otteella, niin se on vaan parempaa kuin sellainen ujo, epävarma ja epätietoinen pimeässä peitonalla meininki.
Käykö sulle aina niin, että kiinnostut miehestä vasta, kun olet testannut hänen tissinkosketusotettaan peiton alla? Useimmiten se kai - ainakin perinteisesti - käy toisin päin. Ensin kiinnostutaan, sitten vasta selviää millainen toinen on sängyssä.
Tottahan se on, että tietyille miehille ja naisille on ottajia enemmän kuin muille, se on puhdasta biologiaa. Naiset ja miehet arvostavat tiettyjä ominaisuuksia, jotka ovat hyviä suvunjatkamisen kannalta ja miehissä kyllä vetää puoleensa menestys vähintään yhtä paljon kuin ulkoiset seikat tai itsevarmuus. Naisissa taas ulkoiset avut ovat merkittävimpiä.
Mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää ja se tosiaankin näkyy katukuvassa. Useimmat ihmiset löytävät halutessaan pysyvän puolison jossain vaiheessa, ja jos se on vaikeaa, on kyse monesti myös huonosta tuurista ja hyvin erilaisista asioista.
hymyilevät ja mukavat miehet. Sellaiset huomaavaiset, jotka eivät huomioi vain minua, vaan myös muita kanssaihmisiä.
En mä ikinä millään alfauroksella ole mitään tehnyt. Kyllästyn siihen kukkoiluun jo alta aikayksikön.
En mä ikinä millään alfauroksella ole mitään tehnyt. Kyllästyn siihen kukkoiluun jo alta aikayksikön.
Mutta 90% haluaa paritella kukkopojan kanssa. Niin maailma makaa.
Miksi miehet kiinnostuvat aina samoista naisista? ;)
Jotkut vain ovat puoleensavetävämpiä.