Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset kiinnostuu aina samoista miehistä?

Vierailija
13.12.2012 |

80% naisista kiinnostuu 20% miehistä. Miksi näin on?

Ja noi prosenttiosuudet oli sitten heitettyjä lukuja.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta 1.

Alfauros saa naista. Kuten aikaisempi kirjoittelija jo totesi, naiset haluavat vähintään alitajuisesti aina paritella alfan kanssa. Vaikka eivät itse sitä myöntäisikään. Tämä juttu on geeneissä.

Fakta 2.

Kuka tahansa mies voi feikata olevansa alfa. Tämä vaatii vaan törkeän käytöksen ja muita sortavan asenteen. Ja roimasti röyhkeyttä.

Fakta 3.

Naiset eivät erota feikattua itsetuntoa aidosta itsetunnosta. Testattu on ja monet kerrat.

Eli kyllä, naiset kiinnostuvat hyvin usein samoista, ns. miehisistä miehistä. Mutta kuka tahansa mies pystyy muuttumaan sellaiseksi, tai feikkaamaan sellaista, jolloin sitä naista sitten viimein saa. Tämä tosin johtaa viimeiseen faktaan:

Fakta 4.

Kun mies viimein on tajunnut, miten naisia saa jallitettua (= feikkaamalla, katso yllä), on vastakkaista sukupuolta hyvin vaikea enää arvostaa henkisellä tasolla. Sillä niin helposti huiputettaviahan naiset ovat. Toisaalta, eläimiähän tässä kuitenkin kaikki olemme, viettiemme perässä liihottaen.

Näin olemmekin koostaneet koko ihmissuhteiden muodostumisen modernin länsimais-suomalaisen kaanonin. Eipä hullummin, vai mitä?

"Fakta 1. Alfauros saa naista. Kuten aikaisempi kirjoittelija jo totesi, naiset haluavat vähintään alitajuisesti aina paritella alfan kanssa. Vaikka eivät itse sitä myöntäisikään. Tämä juttu on geeneissä."

Miten selvität sen, että steissillä majaileva lapsen tasolle jäänyt lukutaidoton ja kouluttamaton mamu panee yleensä enemmän kuin yksikään alfauros?

Vierailija
22/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ikinä millään alfauroksella ole mitään tehnyt. Kyllästyn siihen kukkoiluun jo alta aikayksikön.

Mutta 90% haluaa paritella kukkopojan kanssa. Niin maailma makaa.

T. MIESASIAMIES

PS. MITEN MÄ AINA LÖYDÄN NÄÄ KETJUT NIINKU JOKA PAIKASTA, PITÄISKÖHÄN HANKKIA ELÄMÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tästä tekstistä ilmenee, niin en yhtään ihmettele, miksi et saa naista.

Naiset kyllä yleensä vaistoaa sovinistisiat. Fiksut naiset siis. Ja osaavat kiertää heidät kaukaa.

Ja miesten pitää oppia pelaamaan samaa peliä, että voisivat joskus päästä heidän ajattelunsa jäljille. Naisille on aina tärkeämpää se, miltä asiat näyttävät, kuin se, miten ne todellisuudessa ovat.

Siispä kukkoilumaneereja vain miehet kehiin, ne purevat oikeasti.

Raukkaparka ei ymmärrä syytä siihen miksi tulee torjutuksi. Näille pitäisi saada lääkitys ajoissa kuntoon.

Vierailija
24/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miesvaltainen työpaikka, jossa työnkuvan ja palkan suhteen samalla viivalla olevia miehiä. Poikamiehiä kaikki, naista vailla ja mikä onni: paikalle on saatu myös miehenkipeitä naisia. Miehistä yksi on kova kukkoilemaan ja öykkäröimään, ja seassa myös leppoisia ja hauskoja miehiä ja vaikka mitä siltä väliltä.

Olen varma, että röyhkeä ja kukkoileva mies ei ole naisten mieleen. Ellei hän sitten ole erityisen hyvännäköinen noihin muihin verrattuna, koska aina on naisia, jotka ovat niin tyhmiä, että eivät piittaa vähääkään miehen luonteesta. Eivät myöskään kaikkein epäsosiaalisimmat miehet naisia heti nappaa, vaan ne mukavat ja rennot tyypit.

En tiedä kuinka erilaisista maailmoista olemme, mutta minun on erittäin vaikea kuvitella, että tuo kukkoileva mies olisi kovin suosittu naisten keskuudessa. Olen sen verran ehtinyt nähdä elämää, että olen huomannut että naisia riittää eniten hyvässä asemassa oleville hauskoille ja sosiaalisille miehille. Aika harva nainen haluaa joutua kynnysmatoksi, epäilen sen olevan jotain wt-piirien juttua, josta en ole itse päässyt osalliseksi. Röyhkeys ja huono käytös on ainakin itselleni oksetus.

N35

Vierailija
25/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä yleensä vaistoaa sovinistisiat. Fiksut naiset siis. Ja osaavat kiertää heidät kaukaa.

Ja miesten pitää oppia pelaamaan samaa peliä, että voisivat joskus päästä heidän ajattelunsa jäljille. Naisille on aina tärkeämpää se, miltä asiat näyttävät, kuin se, miten ne todellisuudessa ovat.

Raukkaparka ei ymmärrä syytä siihen miksi tulee torjutuksi. Näille pitäisi saada lääkitys ajoissa kuntoon.

Olen kyllä tuosta samaa mieltä, että naisille kaikki kaikessa on ukokuori, varakkaalta näyttäminen ja nuorempana esim autot jne. Se on ihan sama on se "ulkokuori" oikea vai ei. Itsekin naiset osaavat pettää itseään hienosti.

Vierailija
26/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miesvaltainen työpaikka, jossa työnkuvan ja palkan suhteen samalla viivalla olevia miehiä. Poikamiehiä kaikki, naista vailla ja mikä onni: paikalle on saatu myös miehenkipeitä naisia. Miehistä yksi on kova kukkoilemaan ja öykkäröimään, ja seassa myös leppoisia ja hauskoja miehiä ja vaikka mitä siltä väliltä.

Olen varma, että röyhkeä ja kukkoileva mies ei ole naisten mieleen. Ellei hän sitten ole erityisen hyvännäköinen noihin muihin verrattuna, koska aina on naisia, jotka ovat niin tyhmiä, että eivät piittaa vähääkään miehen luonteesta. Eivät myöskään kaikkein epäsosiaalisimmat miehet naisia heti nappaa, vaan ne mukavat ja rennot tyypit.

En tiedä kuinka erilaisista maailmoista olemme, mutta minun on erittäin vaikea kuvitella, että tuo kukkoileva mies olisi kovin suosittu naisten keskuudessa. Olen sen verran ehtinyt nähdä elämää, että olen huomannut että naisia riittää eniten hyvässä asemassa oleville hauskoille ja sosiaalisille miehille. Aika harva nainen haluaa joutua kynnysmatoksi, epäilen sen olevan jotain wt-piirien juttua, josta en ole itse päässyt osalliseksi. Röyhkeys ja huono käytös on ainakin itselleni oksetus.

N35

Itse ainakin nuorena ja hyvännäköisenä sanoin kukkoilijoiden kohdalla vain, että hohhoijaa ja hakeuduin hauskojen ja leppoisten miesten seuraan.

Kukkoilu on ehdottomasti joku wt -juttu.

Vierailija
27/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tuosta samaa mieltä, että naisille kaikki kaikessa on ukokuori, varakkaalta näyttäminen ja nuorempana esim autot jne. Se on ihan sama on se "ulkokuori" oikea vai ei. Itsekin naiset osaavat pettää itseään hienosti.

Paitsi ai niin, teidän miesasiamiesten mielestä yli 25-vuotias nainen ei enää ole kiinnostava, onko ihme siis että nuo sairaat yleistykset sopivat lähinnä teinityttöihin ja siinäkin vain siihen pissis-marginaaliin.

Vierailija
28/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei silti tarkoita, että ns. vähemmän suositut jäisivät ilman kumppania. Syynä viehättävyyteen voi olla esim. äly, huumori, karisma, itsevarmuus ilman ylimielisyyttä, status jne. Naisena huomaan, että miehet kiinnostuvat huumorintajuisista, hoikista, urheilullisista, avoimista, helposti lähestyttävistä ja hyvännäköisistä naisellisista naisista.

Vierailija
29/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin mene. Ovat joukon johtajia, älykkäimpiä, suurimpia, rohkeimpia, komeimpia.

Vierailija
30/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti joku wt-koodi.

Siis hei autot? Ketä naista jotkut autot oikeesti kiinnostaa?

Vierailija
31/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni halunnut "omakseni" kolmea miestä. Kaksi näistä sain, kolmatta en yrittänyt, koska oli varattu. Ei mitään tungosta ollut näiden miesten ympärillä. Makuja on monenlaisia, minä pidän mukavista, kilteistä, minua isokokoisemmista, lihaksikkaista miehistä.

Vierailija
32/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista.

Jos opettelisit ajattelemaan naisista positiivisemmin saattaisi se flaksikin käydä paremmin.

Vierailija
33/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotka sen vuoksi haluaa täysi-ikäisen poikaystävän :D palstan miesasiamies on max 19, iältään joko oikeasti mutta ainakin henkisesti :D

Vierailija
34/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim ystävättereni (opettaja Tapiolassa) on olevinaan niin sivistynyt ja äänestää vihreitä ja kun mies meinasi ostaa Skodan niin nainen sanoi, että ei suostu ajamaan sillä kertaakaan :) Tuo on nin yleistä, ettet kuule edes uskoisi :) Naisille auto tuntuu nykyään merkkaavan enemmän kuin monelle miehelle, se on se näyttämisenhalu jne.

Vierailija
35/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa mies kuin mies. kunhan voin kuvitella hänet mielessäni komeaksi, lihaksikkaaksi ja varakkaaksi.

T.Johanna

Onks tää Tuksu?

Vierailija
36/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavia nää "tyly alfauros vie kaikki naiset" -teoriat.

Ainakin omissa piireissäni sellaisille pullisteleville ja kukkoileville isottelijoille vain nauretaan naisten kesken. Eikä todellakaan heillä käy flaksi.

Parhaiten naisrintamalla menestyvät hauskat "läppämestarit" ja todella komeat miehet.

Vierailija
37/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten naisrintamalla menestyvät hauskat "läppämestarit" ja todella komeat miehet.

miestä pelkän ulkonäön perusteella. Kyllä ammatilla (ja sitä kautta palkalla) on aika suuri merkitys. Ja siinä mielessä myös auto on jonkinlainen statussymboli.

Luuletko, että todella hyvännäköisellä roskakuskilla käy parempi flaksi kuin fiksulla ja mukavalla ylemmällä toimihenkilöllä? En minäkään. Ellei tässä puhuta alle 20-v tytöistä tai yhden yön jutuista. Tietysti tulee mieleen että pitäisikö tässäkin jakaa ihmiset eri kasteihin tuloluokkansa ja koulutuksen perusteella. Siivoojaa saattaa roskakuski napata enemmän.

Vierailija
38/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta 1.

Alfauros saa naista. Kuten aikaisempi kirjoittelija jo totesi, naiset haluavat vähintään alitajuisesti aina paritella alfan kanssa. Vaikka eivät itse sitä myöntäisikään. Tämä juttu on geeneissä.

Fakta 2.

Kuka tahansa mies voi feikata olevansa alfa. Tämä vaatii vaan törkeän käytöksen ja muita sortavan asenteen. Ja roimasti röyhkeyttä.

Fakta 3.

Naiset eivät erota feikattua itsetuntoa aidosta itsetunnosta. Testattu on ja monet kerrat.

Eli kyllä, naiset kiinnostuvat hyvin usein samoista, ns. miehisistä miehistä. Mutta kuka tahansa mies pystyy muuttumaan sellaiseksi, tai feikkaamaan sellaista, jolloin sitä naista sitten viimein saa. Tämä tosin johtaa viimeiseen faktaan:

Fakta 4.

Kun mies viimein on tajunnut, miten naisia saa jallitettua (= feikkaamalla, katso yllä), on vastakkaista sukupuolta hyvin vaikea enää arvostaa henkisellä tasolla. Sillä niin helposti huiputettaviahan naiset ovat. Toisaalta, eläimiähän tässä kuitenkin kaikki olemme, viettiemme perässä liihottaen.

Näin olemmekin koostaneet koko ihmissuhteiden muodostumisen modernin länsimais-suomalaisen kaanonin. Eipä hullummin, vai mitä?

"Fakta 1. Alfauros saa naista. Kuten aikaisempi kirjoittelija jo totesi, naiset haluavat vähintään alitajuisesti aina paritella alfan kanssa. Vaikka eivät itse sitä myöntäisikään. Tämä juttu on geeneissä."

Miten selvität sen, että steissillä majaileva lapsen tasolle jäänyt lukutaidoton ja kouluttamaton mamu panee yleensä enemmän kuin yksikään alfauros?

Minuakin kiinnostaa tämä vai onko vastakappalleet ns samalla tasolla? Nuo kun ovat Ö-urkoksia, sitä paskinta ainesta mitä voi kuvitella olevan ja silti ilmeisen usein pääsevät naimaan.

Vierailija
39/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä pelkän ulkonäön perusteella. Kyllä ammatilla (ja sitä kautta palkalla) on aika suuri merkitys. Ja siinä mielessä myös auto on jonkinlainen statussymboli.

Luuletko, että todella hyvännäköisellä roskakuskilla käy parempi flaksi kuin fiksulla ja mukavalla ylemmällä toimihenkilöllä? En minäkään. Ellei tässä puhuta alle 20-v tytöistä tai yhden yön jutuista. Tietysti tulee mieleen että pitäisikö tässäkin jakaa ihmiset eri kasteihin tuloluokkansa ja koulutuksen perusteella. Siivoojaa saattaa roskakuski napata enemmän.

Havaintoni tulevat ison yliopiston opiskelijapiirejä seurattuani. Siellä monet pariutuvat keskenään ja oletusarvoisesti tuloluokat ovat kaikille (naisille ja miehille) kutakuinkin samat, enkä ole edes ajatellut, että jotkut pitäisivät tuloasiaa merkittävänä pariutumiskriteerinä.