G: Palkkatulosi vuodelta 2012?
Posti toi vuoden viimeisen palkkalaskelman ja ihan mielenkiinnosta ajattelin laittaa gallupin pystyyn. Paljonko tienasit bruttona vuonna 2012 + ammatti. (Vain palkkatulot)
41260e, aineenope yläkoulussa.
Kommentit (91)
Näkyy myös meidän päiväkodissa tämä.
Sairaanhoidon opiskelija, kevään ja kesän keikkaliksat laskettuna yhteen. En tänä vuonna ehtinyt enkä jaksanut opiskelujen, työharjoitteluiden ja raskauden takia tehdä kauheasti töitä. Niin ja tulihan se vauvakin, se kun vie aikaa!:D
http://yle.fi/uutiset/nain_moni_tienaa_vahemman_kuin_sina_-_kokeile_its…
Katsokaahan tuolta, mikä on totuus..
Insinööri Baijerissa: n. 79000 €/vuosi.
Millainen on sitten av-mamma? Aina kotona oleva elämäntapatyötön? Pätkätöillä itsensä elättävä? Vajaata viikkoa painava kaupankassa? Lähihoitaja? ISS:n siivoaja? Lääkäri? Opettaja? Insinööri? Helsingistä? Sallasta? Äänekoskelta? Kaikkea näitä eikä mitään. Yksi tienaa paljon ja toinen vähemmän ja kolmas on lähes tuloton.
Jotta mediaanipalkka on mitä on niin niitä kovatuloisiakin täytyy olla huomattavasti. Pienituloiset jättää vain vastaamatta lähes kokonaan näihin kyselyihin. Eihän pienituloinen myöskään hanki esimerkiksi 400 000€ asuntoa.
Minun tienestit 27 500€ vuodessa ja olen lähihoitaja.
Täällä on kova palkkaiset, jotka ruikuttavat kun ovat lihavia ja mies makaa sohvalla! (paria tapausta lukuunottamatta, jotka luikivat aamulla töihin panemaan sihteeriään) Vierasta tekis mieli, ja ei tietystikkään perseeseen panoa, sehän on varattu jätteen ulos tuloon! Auto on mikä lie ja kaupan kassalla näytellään poonus kortit. Asutaan kehän tuntumassa ja naapureille ollaan vahingon iloisia kun niillä mene huonosti. Nyksällä on liian pieni mutta joskus olen saanut sellaista nahkapalaa että paikat meinas revetä.
-Nyt ei jaksa enää muuta kirjoittaa- Hyvät uudet vuodet :) Ehkä ensi vuonna olisi pari euroa enemmän!
t.köyhä mutta onnellinen mies
kokenut IT konsultti, ei pk-seudulla, DI
hoitovapaalla. Eli normaalisti vuositulot on jotain 32000€ luokkaa..
Toimistosihteeri äitiyslomalla, eli lomarahat siis.
on 2 eri työpaikasta. Ensivuonna tulossa vainn 43k€
Tälläisten avausten totuusarvo on täysi nolla. Väitän, että puolet kommentoijista on joko työttömiä, täysin pee aa tai elää miehen rahoilla, elareilla jne.
eli viimeinen palkka vasta 15. päivä, mutta tuohon menee. Edellinen vuosi palkkakuitin mukaan 69451,23 ja tuota luokkaa nytkin. Ihan oikeita tuloja nämä ovat kuten luultavasti muillakin vastaajilla, mutta oikeasti varmaan noin, että näihin vastaa helpommin, jos niitä tuloja edes jotain on.
t. ainakin kolmas lukion ope
eli viimeinen palkka vasta 15. päivä, mutta tuohon menee. Edellinen vuosi palkkakuitin mukaan 69451,23 ja tuota luokkaa nytkin. Ihan oikeita tuloja nämä ovat kuten luultavasti muillakin vastaajilla, mutta oikeasti varmaan noin, että näihin vastaa helpommin, jos niitä tuloja edes jotain on.
t. ainakin kolmas lukion ope
Montako ikäisää sulla on, paljonko opetusta, mitä muita erillishommia? Aika hurjat tulot lukion opeksi! Mä olen luullut tienaavani hyvin lukion opettajaksi kun tulot on 56000e...
himpun alle 70 000
eli viimeinen palkka vasta 15. päivä, mutta tuohon menee. Edellinen vuosi palkkakuitin mukaan 69451,23 ja tuota luokkaa nytkin. Ihan oikeita tuloja nämä ovat kuten luultavasti muillakin vastaajilla, mutta oikeasti varmaan noin, että näihin vastaa helpommin, jos niitä tuloja edes jotain on.t. ainakin kolmas lukion ope
http://norssiportti.oulu.fi/~mixa/cgi-bin/palkka/index.cgi?TASO=LU&vaih…
En ole tiennyt, että lukion ope tienaa 70 000 e vuodessa. Se on niillä lomamäärillä mielestäni ihan törkeän hyvä liksa.
Itse olen toimittaja ja vuosiansio on noin puolet tuosta open liksasta.
Täytyy kyllä huomioida että näihin palkkagallup ketjuihin useimmin vastaa henkilöt joilla on paremmat tulot. En mäkään silloin pätkä-ja silpputyökautenani 90-luvulla edes tiennyt vuositulojani, kunhan yritin tulla toimeen.
Nykyään kyllä tiedän vuosituloni :-)