G: Palkkatulosi vuodelta 2012?
Posti toi vuoden viimeisen palkkalaskelman ja ihan mielenkiinnosta ajattelin laittaa gallupin pystyyn. Paljonko tienasit bruttona vuonna 2012 + ammatti. (Vain palkkatulot)
41260e, aineenope yläkoulussa.
Kommentit (91)
N. 45 000 €, 2. tason tekninen tuki
57 602€ (palkkakuitti tuossa vieressä). Lukion opettaja.
58000, senior software designer, ei bonuksia tänä vuonna
45 200 €, yläasteella aineenopettajana. Kaksi ikälisää ja 5 viikkoylituntia.
67480€
3-vuorotyö valvomossa operaattorina. Ylityöt 250 tuntia
Ja tykkään työstäni hirveästi, ei ylimääräistä stressiä ja vaatimuksia. Voi itse vaikuttaa tavoitteisiinsa ja aikatauluihin.
Aikaisemmin olin keskijohdossa. 40 alaista, tusot, tosut, budjetit ja keharit. Ja älytön stressi, työt tuli uniin asti. Vaikeata uskoa että palkka oli oikeasti silloin kymmenen prosenttia pienempi kuin nyt.
Erikoislääkäri YO-sairaalassa. Päivystän edelleen vapaaehtoisesti n. 2 krt / kk ja teen 2-4 iltavuoroa privaatissa / kk. Otan sitten palkatonta aina välillä tai olen tutkimusvapaalla niin saan olla enemmän lasten kanssa. 10 vuoden ikälisä tuli juuri.
Paljonkos suomalaisten naisten mediaanipalkka oli, jotain 31 000 e vuodessa? Näköjään mammapalstalla on kovat tulot. :)
(Toki täällä on miehiäkin.)
T. Köyhä ja kateellinen, 15 000 e osa-aikaisena asiakaspalvelijana
Mullakin on palkkakuitti tuossa vieressä.
T: Yläkoulun ja lukion ope.
...ihan sama missä olen töissä. Yleensä pari työsuhdetta menossa yhtä aikaa, sekaisin akateemista ja duunarialaa naispalkalla.
Käytännössä mun olis ihan sama olla peruspäivärahalla, mutta aina kivampi olla ihmisten parissa hommissa kuin kotona nyhjäämässä, ja meneehän noista oikeista työtuloista PALJON vähemmän veroja kuin peruspäivärahan 20%, joten pikkusen kannattavampaa rahallisesti tehdä töitä + paljon kivempaa olla töissä kuin kotona völläämässä ;D
Tehtaassa duunarina. Kemianteollisuus ja 3-vuorotyössä. Ammatinvalinnan huono puoli että joulunakin pitää työpaikalla viipyä.
Saako kysyä paljon sulla on työtunteja kuukaudessa?
Kymppitonnissa/vuosi pyörii tulot vuodesta toiseen......ihan sama missä olen töissä. Yleensä pari työsuhdetta menossa yhtä aikaa, sekaisin akateemista ja duunarialaa naispalkalla.
Käytännössä mun olis ihan sama olla peruspäivärahalla, mutta aina kivampi olla ihmisten parissa hommissa kuin kotona nyhjäämässä, ja meneehän noista oikeista työtuloista PALJON vähemmän veroja kuin peruspäivärahan 20%, joten pikkusen kannattavampaa rahallisesti tehdä töitä + paljon kivempaa olla töissä kuin kotona völläämässä ;D
kerran tänävuonna.
-asiakaspalvelu.
oli inan vaja 11 700.. Oon päätoiminen opiskelija ja siinä sivussa kaupassa myyjänä.
Ei kyllä uskoisi tämän palstan tasosta miten hyvin täällä tienataan! Juuri luin ketjua jossa äiti vei kakkavaippaisen lapsen hoitoon ja ihmetteli hoitajan asennetta. Ja sitten muka palstalaisten keskivuosi tulot on jotain 60 000 :D
it-tuki