Voinko vaatia esimieheltäni, että kehityskeskustelu pidetään täysin kahden kesken?
Esimieheni pitää kehityskeskustelun ruokasalissa, joka täynnä ruokailijoita.
Kommentit (9)
Pelottaa vaan ettei esimies suostu ja sanoo ettei ole muuta paikkaa missä keskustelun voisi pitää.
Meillä ihan yhtä typerä esimies. Aina pitää keharit siinä salissa, ja monta kertaa oon siinä lähes vieressä työskennellessä kuullut mistä puhutaan.
Esimiehen tehtävää on järjestää paikka, meillä yleisin paikka pitää ne on pieni neukkari tai vetäytymistila.
Mun edellinen pomo oli ihan hauska, se vei meidät kaupungin parhaaseen ravintolaan tarjoten lounaan ja itse otti aina ison oluen. Sain jopa henk. koht palkankorotuksen. Ja se teki siis saman jokaisen tiimin jäsenen kanssa vuorotellen.
joten kyllä, voit vaatia. Jos esimies kieltäytyy, ota yhteyttä työpaikan tai liiton edunvalvojaan.
Esimiehen tehtävää on järjestää paikka, meillä yleisin paikka pitää ne on pieni neukkari tai vetäytymistila.
Mun edellinen pomo oli ihan hauska, se vei meidät kaupungin parhaaseen ravintolaan tarjoten lounaan ja itse otti aina ison oluen. Sain jopa henk. koht palkankorotuksen. Ja se teki siis saman jokaisen tiimin jäsenen kanssa vuorotellen.
No kyllä oli varmaan äijä kännissä illalla
Eikä hänellä ollut suoria alaisia kuin kymmenkunta, alaisen alaiset kävivät keskustelut tietenkin omien esimiestensä kanssa.
ai niin kun se oli mukava pomo. Mukavat on laiskoja. Hengaillaan vaan alaisten kanssa ja työt jää tekemättä.
Onpa tehoton pomo jos vaan yhden päivässä ai niin kun se oli mukava pomo. Mukavat on laiskoja. Hengaillaan vaan alaisten kanssa ja työt jää tekemättä.
Kehityskeskustelu nimenomaan kuuluu pitää kahdestaan. Mielellään puolueettomalla maaperällä, eli kummankaan työhuoneessa. Eli kyllä voit vaatia.