Miksi joitakin ihmisiä inhottaa ylipainoiset?
Kommentit (34)
ehkä alitajuinen, pelko omasta lihomisestaan. Tai jotain.
Koska muuten en voi tajuta että jollekin TOISEN ihmisen lihavuus on ongelma.
t. hoikka myös
lihoin itse enkä saanut ylipainoa pois kuin hetkellisesti ja inhoan yli kaiken itseäni näiden typerien läskien takia, niin aloin ajattelemaan samoin kaikista läskeistä. Saamattomia idiootteja.
En inhoa, mutta läskit ovat mielestäni. Usein myös tyhmiä. Mutta en minä niitä inhoa, samaan tapaan kun en inhoa muitakaan rumia ihmisiä.
No ok, jos ravintolassa näen lihavan ihmisen ja se mässyttää suu auki niin kyllähän se kuvottaa. Mutta läskit eivät yleensä käy samoissa rafloissa kuin minä, niillekun se määrä ja hinta ovat tärkeämpiä asioita kuin laatu.
Tv. Bmi 20, ikää 37
Pitäisi varmaan käydä kallonkutistajalla, koska en osaa asialle sen tarkempaa syytä sanoa. Minua siis ällöttää reilusti ylipainoiset ihmiset. Jotenkin vain vastenmielistä katseltavaa. En voi sille mitään, mutta näin on. Olen joskus jopa kääntynyt pois pikaruokaketjun ovelta, kun myyjänä oli erittäin iso tyttönen. Ei olisi enää hamppari maistunut.
Pinnallista, tiedän, en vaan voi tuntemuksilleni mitään. Ja ei, en sano ylipainoisille ihmisille mitään pahasti yms., vaan pidän tuntemukset omana tietonani.
Tulee sellainen olo, että lihava ihminen on laiska kun ei viitsi edes omaa vartaloaan kunnioittaa. Lisäksi ärsyttää se, että suurin osa terveydenhuollon varoista menee ylipainoisten hoitoon. Diabetes, sydän- ja verisuonitaudit, nivelrikko. Ja minkälaisen esimerkin antavat lapsilleen? Mulle tulee sama reaktio tupakoitsijoista ja alkoholisteista. Hyvä ystäväni, joka rekrytoi työkseen ihmisiä sanoi, että jos muuten tasaväkinen hoikka ja lihava ihminen hakee työtä, hoikka valitaan aina. Lihavilla on enemmän mielenterveyshäiriöitä. Tälläkin palstalla saa aina lukea kuinka ne psyykenlääkkeet lihottaa eikä voi sille mitään. Jotenkin on sairasta, että nyky-yhteiskunnassa etenkin nuorten äitien keskuudessa lihavuus on yleisempää ja ns. normi ja normaalipaino BMI 20-25 on laihuutta! Ja sitäkin pidetään normaalina, että raskauskiloja tulee 20-30kg. Jos painoa tulee raskaudessa normaali 10kg, niin se on epänormaalia? Suomalaiset ovat Pohjoismaiden lihavinta kansaa ja se näkyy esim. uimahallissa. Aina tulee sellainen olo, että miksi ihmeessä ihminen päästää itsensä tuohon kuntoon? Taustalla on pakko olla jotain psyykkistä, lohtusyöminen, laiskuus, lääkkeet, itsekunniotuksen puute jne.
En inhoa, mutta läskit ovat mielestäni. Usein myös tyhmiä. Mutta en minä niitä inhoa, samaan tapaan kun en inhoa muitakaan rumia ihmisiä.
No ok, jos ravintolassa näen lihavan ihmisen ja se mässyttää suu auki niin kyllähän se kuvottaa. Mutta läskit eivät yleensä käy samoissa rafloissa kuin minä, niillekun se määrä ja hinta ovat tärkeämpiä asioita kuin laatu.
Tv. Bmi 20, ikää 37
No et ole sinäkään kovin fiksu....
Tv. Bmi 20, ikää 37
Ja pinnallisuudesta. Hyvä esimerkki ihmisestä, jonka elämä pyörii ulkonäköseikkojen ympärillä ja jonka aivotoiminta on jäänyt jonnekin teini-ikäisen tasolle.
Ja ennen kuin ehdit tai joku muu ehtii, niin mä en ole ylipainoinen ;)
Tv. Bmi 20, ikää 37
Ja pinnallisuudesta. Hyvä esimerkki ihmisestä, jonka elämä pyörii ulkonäköseikkojen ympärillä ja jonka aivotoiminta on jäänyt jonnekin teini-ikäisen tasolle.Ja ennen kuin ehdit tai joku muu ehtii, niin mä en ole ylipainoinen ;)
Ehket ylipainoinen, mutta rasittava näsäviisas huora olet.
-ap
Tv. Bmi 20, ikää 37
Ja pinnallisuudesta. Hyvä esimerkki ihmisestä, jonka elämä pyörii ulkonäköseikkojen ympärillä ja jonka aivotoiminta on jäänyt jonnekin teini-ikäisen tasolle.Ja ennen kuin ehdit tai joku muu ehtii, niin mä en ole ylipainoinen ;)
Ehket ylipainoinen, mutta rasittava näsäviisas huora olet.
-ap
Ja jonnekin alempaan sosiaaliluokkaan kuuluva, kouluttamaton ihminen. Kaiken lisäksi huonotapainen ja ilkeä. Mikä riivaa? Veikö joku ylipainoinen, mukava nainen miehen sun nenän edestä? ;D
Kyllä mua ihan yhtä lailla laiskanpulskeiden lisäksi etoo laihat läskit, eli hoikat/normaalipainoiset, joista näkee, ettei huolehdi itsestään liikkumalla.
lihoin itse enkä saanut ylipainoa pois kuin hetkellisesti ja inhoan yli kaiken itseäni näiden typerien läskien takia, niin aloin ajattelemaan samoin kaikista läskeistä. Saamattomia idiootteja.
en varsinaisesti inhoa,mutta huomaan kaikki ylipainoiset ja toisinaan kommentoin esim miehelleni että katoppa...ja että onpa huonosti pukeutunut kun läskit ei ole piilossa ym. Kun itselläni ei ollut ongelmia, niin en huomannut muidenkaan painoja.
en varsinaisesti inhoa,mutta huomaan kaikki ylipainoiset ja toisinaan kommentoin esim miehelleni että katoppa...ja että onpa huonosti pukeutunut kun läskit ei ole piilossa ym. Kun itselläni ei ollut ongelmia, niin en huomannut muidenkaan painoja.
Aloin käymään salilla ja kun tulosta alkoi tulla, huomasin kiinnittäväni julkisilla paikoilla huomiota ihmisiin, joista näki että ovat trenanneet. :D
Miksi joitakin ihmisiä inhottaa ylipainoiset? T. Hoikka
että heillä on jostain syystä paha olla itsensä kanssa, he eivät tajua sitä ja kohdistavat sen johonkuhun muuhun.
Tv. Bmi 20, ikää 37
Läskistä voi päästä, tyhmyydestä ei ikinä - kirjoituksesikin sen todistaa.
Terveisin läski, ÄO 148, FT
Sama, en mä ylipainoisia ihmisiä inhoa, mutta niitä läskejä. Pelkään itsekin lihovani ja taistelen jatkuvasti sitä vastaan.
Minä en vihaa lihavia. Haluaisin vain, että he ymmärtäisivät muuttaa elämäntapojaan pysyvästi. Surullista katsoa vierestä, kun kaveri kamppailee vakavaa ylipainoa vastaan. Oman koiran ulkoiluttaminenkin on hänelle nykyään liian vaivalloista.
En inhoa ihmisinä, mutten tykkää pulskasta ulkonäöstä, esim löllyvistä reisistä ja mahamakkaroista.
Ensimmäinen ajatus on se ettei toisella ole tahdonlujuutta eikä elämänhallinnan kykyä kun on paisunut valaaksi. Se heijastuu myös ajatukseen siitä minkälainen ko ihminen olisi töissä (mahtaako jaksaa, onko kunnianhimoa, vastuuntuntoa jne), lopulta mietin miten terveys kestää ja minkälaisen mallin antaa lapsille.
En "inhoa" mutta suhtaudun varauksella
Ja tämä ei tietenkään koske niitä jotka oikeasti ovat lihoneet lääkkeiden tai sairauden takia (enkä tässä tarkoita esim masennusta missä ihminen lohduttautuu syömällä tms)
miksi itse tunnet tarvetta korostaa olevasi hoikka?