Miten saan miehen rakastumaan minuun uudelleen?
Kyllä se mua pohjimmiltaan rakastaakin, mutta suhteesta on tullut kauhean arkipäiväinen. Tuntuu, että hän näkee helposti vain negatiiviset asiat minussa, on ehkä vähän kyllästynyt. En tiedä olenko sitten niin tylsää ja ikävää seuraa. Mistä aloitan muuttamaan tilannetta? Haluaisin että hän voisi katsoa mua taas rakastuneesti, huomaisi minut.
Kommentit (22)
Mieti teidän suhteen alkuaiokja. Minkälainen sinä olit? Entä mies? Mitä asioita hän sinussa kehui? En tarkoita että sinun pitäisi muuttua, mutta tuo takaisin itsestäsi ne asiat. Kehu miehesi hyviä puolia, tekemisiä.
Minulla oli sama tilanne vuosi sitten. Lopetin murehtimisen ja turhasta mäkättämisen. aloin taas hassutella ja tehdä asioita joita rakastan (säännöllinen liikunta, kaakaot keskellä yötä, lukeminen). Mies huomasi hyvän oloni ja sanoi että kivakun tulit takaisin.:)
Onnea matkaan!
Sen tiedostankin, että helpompi ja se oikea tie lienee lähteä hakemaan muutosta minusta itsestäni. Jos se sitten heijastuisi suhteeseen, ja siihen miten mieheni minut näkee.
Olen tainnut yleensäkin kadottaa itseni tässä pienten lasten kanssa ollessa. Kuka olen, mistä oikeastaan edes pidän, mitä haluaisin tehdä...
Ja mistä osaisin näihin vastaukset löytää?
miettimällä oletko itse muuttunut. Meillä oli ongelmia eikä ollut enää pilkettä silmäkulmassa. Mä juttelin miehelle miljoonat kerrat ja yritin selvitellä asioita, mutta tuloksetta. Sitten kerran tuo uskalsi sanoa, että mä olen koko ajan vihainen enkä hymyile enää ollenkaan. Se laittoi mut miettimään tosissaan asiaa ja loppujen lopuksi huomasin, että oikeassahan mies oli. Siitä alkoi meidän suhteen palautuminen ja juuri tänä aamuna laitoi miehelleni viestin ja sydän oli pakahtua niin paljon, että oli pakko kirjoittaa, että rakastan häntä. Ei mitään sydämiä tai lyhenteitä ja mieskin sen tajus ja vastas hänkin rakastavansa mua täydestä sydämestään.
Meilläkin yhdessäoloa takana 17 vuotta, joten suhteen eteen on pitänyt tehdä vähän töitäkin. Mä rakastan niitä pieniä arkisia juttuja. Toisella on rankka päivä takana, niin on kiva tehdä toiselle hänen lempiruokaansa, laittaa iltapalaa pyytämättä tai vietellä yllättäin saunassa.
Minäkin olin vähän hukassa. Lapset veivät aikani ja innokkuuteni kaikkeen omaan juttuun. Tai näin kuvittelin. Kun aloin taas harrastaa, huomasin olevani väärässä.
Onko teillä läheisyyttä? Seksiä? Mä uusin alusvaatekokelmani täysin ja aloin kertoa suoraan että haluaisin tulla lähelle..ym..;)
-2-
ja jotain omia juttuja. En edes tiedä mikä mua kiinnostaisi. Läheisyyttä meillä on vähän, enemmänkin voisi olla. Seksiä ei juuri lainkaan erinäisistä syistä (sairaus, myös vauvan saanti on tainnut vähentää minun halujani). Ap
Turhaa haikailua, kun et voi muuttaa itseäsi 25-vuotiaaksi jälleen.
Luulen, että tässä riittää se, että alat kaivamaan naiseutta esille äitiyden alta. Yritä muistella, että mistä ennen lasten syntymää tuli sinulle itsellesi hyvä ja ehkä vähän seksikäskin olo.
Tuo halujen hukkuminen varsinkin imetysaikana on ikävä kyllä varsin yleinen ongelma. Tuttu itsellekin...
Turhaa haikailua, kun et voi muuttaa itseäsi 25-vuotiaaksi jälleen.
Olet tyypillinen luovuttaja ja eron ottaja. "kipinä puuttuu. Emme ole enää samoja kuin aikoinaan. Otan eron." Sinunko mielestä ei tosiaan kannata yrittää?
Olen itse tilanteessa, jossa saan aivan liian vähän huomiota ja rakkautta mieheltäni, vaikka hän sanookin minua rakastavansa. Työ on vienyt koko miehen. Pelkään, että en koskaan enää saa tuntea rakkautta, teen sitten mitä tahansa, jään tai lähden. En voi käskeä miestä rakastamaan enemmän, näkyvämmin, voimakkaammin.
Ehkä se onkin niin, että jos miehelle tulee vielä hetki, että hän "näkee" minut, hän rakastuu minuun uudestaan, jos minussa on mitä rakastaa. Minun pitää siis olla valmis otettavaksi. En tosin tiedä, miten kauan jaksan odottaa.
saada miehemme rakastumaan meihin uudestaan? Minä ainakin aloitan just...NYT! =) Se ei mitään ota jos ei annakaan, ja kyllä minä ainakin haluun sen kipinän meille takasin..
saada miehemme rakastumaan meihin uudestaan?
Minä ainakin aloitan just...NYT! =)
Se ei mitään ota jos ei annakaan, ja kyllä minä ainakin haluun sen kipinän meille takasin..
Jos ei oma mies rakastu, niin joku muu ihana mies kyllä rakastuu!
Miksi TE teette töitä sen eteen?
Miksei miehet pidä kiinni sitä?
Siis tästä ketjusta tuli juuri se "elän ja olen vain miellyyttääkseni miestäni."-fiilis.
Te olette äitejä, olette antaneet kaiken ja tehneet kaiken perheenne (ITSENNE,LAPSIEN ja MIEHEN eteen) ja nyt edelleen te muututte ja mukaudutte?
MITÄ VITTUA?
"Mä laihdutan, hymyilen ja vedän jotain roolia jotta sä hanipöö taas rakastaisit mua..."
Nim.JV
Tässä ketjussa naiset havahtuvat huomaamaan, että vika ei aina ole vain miehessä.
Miksi TE teette töitä sen eteen? Miksei miehet pidä kiinni sitä? Siis tästä ketjusta tuli juuri se "elän ja olen vain miellyyttääkseni miestäni."-fiilis. Te olette äitejä, olette antaneet kaiken ja tehneet kaiken perheenne (ITSENNE,LAPSIEN ja MIEHEN eteen) ja nyt edelleen te muututte ja mukaudutte? MITÄ VITTUA? "Mä laihdutan, hymyilen ja vedän jotain roolia jotta sä hanipöö taas rakastaisit mua..." Nim.JV
Tässä ketjussa naiset havahtuvat huomaamaan, että vika ei aina ole vain miehessä.
Miksi TE teette töitä sen eteen? Miksei miehet pidä kiinni sitä? Siis tästä ketjusta tuli juuri se "elän ja olen vain miellyyttääkseni miestäni."-fiilis. Te olette äitejä, olette antaneet kaiken ja tehneet kaiken perheenne (ITSENNE,LAPSIEN ja MIEHEN eteen) ja nyt edelleen te muututte ja mukaudutte? MITÄ VITTUA? "Mä laihdutan, hymyilen ja vedän jotain roolia jotta sä hanipöö taas rakastaisit mua..." Nim.JV
Miksei ne/me naiset hymyile/hymyillä?
Ai niin, kun naisilla menee se kaikki aika kodin ja arjen pyörittämiseen, kun se pitäisi käyttää pimpakkalihasten treenaamiseen ja harjaamiseen JOTTA TAAS MIELLYTETÄÄN SITÄ MIESTÄ!!!!
Missä on ne oikeasti ONNELISET naiset?
ainoa tehtäväni maailmassa on antaa miehelle pesää, antaa miehelle lapsia, miellyttää miestä.
Kyllä se mua pohjimmiltaan rakastaakin, mutta suhteesta on tullut kauhean arkipäiväinen. Tuntuu, että hän näkee helposti vain negatiiviset asiat minussa, on ehkä vähän kyllästynyt. En tiedä olenko sitten niin tylsää ja ikävää seuraa. Mistä aloitan muuttamaan tilannetta? Haluaisin että hän voisi katsoa mua taas rakastuneesti, huomaisi minut.
Niin käänteistä kuin se vain onkin, niin tunteaksesi rakkautta, rakasta. Ja sitä me oikeasti halutaan, tuntea rakkautta! On toki ihanaa myös tulla rakastetuksi, mutta sekään ei tunnu hyvältä, tai sitä ei pysty ottamaan vastaan, jollei ei itse tunne rakkautta. Ja: rakkaus vetää puoleensa rakkautta. Kun tunnen rakkautta, on minun seurassani muidenkin (miehenkin) helppo tuntea rakkautta. Jos molemmat vain odottavat rakkautta toiselta, ei kumpikaan sitä saa! Eikä ole edes kykenevä ottamaan vastaan, ainakaan yhtään enempää kuin itse rakastaa.
Joten siis: Voin tehdä itse asialle paljon! LIsätä rakkautta elämässäni monin tavoin. Rakastaa, enemmän, laajemmin, loistavin silmin, isoja ja pieniä asioita, itseäni ja läheisiäni. Erityisesti miestäni. Kaikki se rakkaus palaa myös pikkuhiljaa takaisinpäin. Pidä yllä rakkauttasi, harjoita rakastamisen kykyäsi, osoita rakkauttasi niin itseäsi kuin lähimmäisiäsi kohtaan, etkä ikinä enää ole ilman rakkautta.
Niin kuin olisi väärin olla yrittää hyvä ja kaunis ja ihana, koska se on miehen miellyttämistä. Sitä samaahan me naiset toivomme miehiltämme. Jos ei kelpaa, niin tuossa on ovi -mentaliteetilla ei onnea löydä kukaan.