Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen rakastumaan minuun uudelleen?

Vierailija
13.12.2012 |

Kyllä se mua pohjimmiltaan rakastaakin, mutta suhteesta on tullut kauhean arkipäiväinen. Tuntuu, että hän näkee helposti vain negatiiviset asiat minussa, on ehkä vähän kyllästynyt. En tiedä olenko sitten niin tylsää ja ikävää seuraa. Mistä aloitan muuttamaan tilannetta? Haluaisin että hän voisi katsoa mua taas rakastuneesti, huomaisi minut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käänteistä kuin se vain onkin, niin tunteaksesi rakkautta, rakasta. Ja sitä me oikeasti halutaan, tuntea rakkautta! On toki ihanaa myös tulla rakastetuksi, mutta sekään ei tunnu hyvältä, tai sitä ei pysty ottamaan vastaan, jollei ei itse tunne rakkautta. Ja: rakkaus vetää puoleensa rakkautta. Kun tunnen rakkautta, on minun seurassani muidenkin (miehenkin) helppo tuntea rakkautta. Jos molemmat vain odottavat rakkautta toiselta, ei kumpikaan sitä saa! Eikä ole edes kykenevä ottamaan vastaan, ainakaan yhtään enempää kuin itse rakastaa.

Joten siis: Voin tehdä itse asialle paljon! LIsätä rakkautta elämässäni monin tavoin. Rakastaa, enemmän, laajemmin, loistavin silmin, isoja ja pieniä asioita, itseäni ja läheisiäni. Erityisesti miestäni. Kaikki se rakkaus palaa myös pikkuhiljaa takaisinpäin. Pidä yllä rakkauttasi, harjoita rakastamisen kykyäsi, osoita rakkauttasi niin itseäsi kuin lähimmäisiäsi kohtaan, etkä ikinä enää ole ilman rakkautta.

Vierailija
22/22 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada miehemme rakastumaan meihin uudestaan?

Minä ainakin aloitan just...NYT! =)

Se ei mitään ota jos ei annakaan, ja kyllä minä ainakin haluun sen kipinän meille takasin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän