Saatoin yhden postineidin onnelliseksi tänään,
kehumalla hänen punaisia hiuksiaan.
Eli siis kerronpa koko tarinan vaikka ette haluaisikaan kuulla, menin siis hieman väärään aikaan tänään postiin hakemaan omaa lahjaani ja jouduin jonottamaan. Siinä katsellessani sitä touhua ja meitä naamavääräisiä asiakkaita, niin alkoi käydä nää asiakaspaövelijat sääliksi.
Hetken mielijohteesta sitten kehaisin tyttelin kauniita punaisia hiuksia ja vaikutus oli suorastaan sähköinen, tytön huulille tuli hymy ja pilkee syttyi silmäkulmaan. Lisäksi olin vielä opetellut saapumisviestistä paketin hyllypaikan ulkoa, niin ilahdutin tätä jumalatarta vieä silläkin, että hän pääsi hoitamaan tehtäväänsä tehokkaasti.
Tosin arvasin ja tiesin jo etukäteen, että tämä nainen ilahtuu sanoistani, sillä hän oli muutenkin aika tavalla laittautunut ja meikannut itsensä, siis ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen, eikä siis minun arvoasteikossani kovin korkealla.
Siitä huolimatta, jos olisin ollut poikamiesvuosieni vedossa olisin pyytänyt häntä siltä seisomalta treffeille ja tuon kommentin ja karismani turvin ei olisi ollut epäilystäkään, ettenkö olisi saavuttanut tavoitettani...
Tero
Kommentit (33)
Luuli että vittuilen ja meinasi vetää levyksi.
Kertoo hyvin perussuomalaisesta luonteesta.
hämmentävän negatiivinen ilmapiiri, joka iskee kuin löyly saunan ovelta suoraan päin näköä kun astuu saunaan sisään.
Nyt sen oikein huomaa, kun on vähän aikaa muualla.
Tero
Se on sen omahyväisyys, vaikka olisi vitsiäkin, joka ärsyttää.
Asun USA:ssa ja täällä on ihan arkipäivää huomioida toiset, kehutaan milloin mitäkin ja saadaan toisten kasvoille hyvän mielen tunne. Sullapa kaunis pusero tänään päällä, tykkään siitä. Mistä löysin noin kauniin laukun? (Multa kyselty viimeksi Marimekon laukun kohdalla) Kiva kampaus sulla... jne. Ei paljoa vaadi ja toinen tulee huomioitua, eikä tarkoitus ole päästä toisen pöksyihin. Olin muuten eilen fysikaalisessa hoidossa, miespuolinen jumppari kehui, kuinka mulla on kivanväristä kynsilakkaa varpaissa! Ihan on perus hetero vielä :)
limaiset ukot ne vaan aina jaksaa sulostuttaa asiakaspalvelijoiden muuten niin harmaita päiviä. Muistithan kehaistessasi vielä tytötellä tätä kyseistä "tytteliä"?
Onko minusta tullut vanha limainen setä, joka lirkuttelee kaupan tytöille?
Vasta eilenhän minä olin vielä solakka nuori mies...
hän oli muutenkin aika tavalla laittautunut ja meikannut itsensä, siis ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen
:)
Kirjoitustyyli ei ole teromainen, meidän Tero ei kirjoita tuollaista tekstiä.
Olisikohan 11cm mies?
Olisikohan 11cm mies?
Menkää ny kattoon vaikka viesti 14! Ei palstan vakiomiehet heitä tämmöstä läppää keskenään!! :D
Menkää ny kattoon vaikka viesti 14! Ei palstan vakiomiehet heitä tämmöstä läppää keskenään!! :D
Heittäähän. May way or hayway!
T: 11cm mies
Terolla on särmää, mutta tyylikkäällä tavalla.
Tero on sitäpaitsi loppujen lopuksi ihan herrasmies.. =)
Enkä muuten usko että 11cm mieskään on aito ja oikea. Hänen tapansa ei ole olla ihan noin "tyrkky"
että kahdessa viimeisessä kappaleessa lähti vähän mopo keulimaan, minuun istahti piru.
Eli viestin alku on ihan toteutunutta faktaa, mutta tuo ulkonäköluonnehdinta ja poikamieskorskeus oli pientä testiä miten täällä pieni provosoiminen ottaa tuulta.
Anteeksi.
Tero
Eikä suotta teillä kasva sielä palmuja ja kaktuksia. Onneksi teikäläinen iloinen sosiaalinen kultuuri on rantautunut meillekin hitaasti, mutta varmasti saippuasarjojen ja tositeeveen mukana.
Sama lämpö on jo arkipäivää nuorten keskuudessa Helsingissä. Siskoni muuten on vaihtarina amerikassa. Koko meidän perhe on amerikkahenkinen. Onhan meillä toki sukuakin amerikassa. Itse tahtoisin kovasti matkustaa vielä amerikkaan. Lämmintä joulua sinne amerikkaan :) God Bless United states of America.