Silikonien oton jälkeen miehet antaa enemmän huomiota ja olen haluttu
Koko elämä muuttunut parempaan
Aina mies viekussa öisin
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Se sama
Vierailija kirjoitti:
Kumitissit boing boing
Tuo on vähän loukkaavaa
Kieltämättä moni transnainen saa enemmän huomiota miehiltä kun ottaa silikoonit.
Jos kumpparit päättää ottaa niin vinkkinä ettei halvalla saa hyvää. Virossa tai Turkissa otetut pallot kaukana toisistaan on kauheat.
Se nyt ei ole vaikeaa ilman silikonejakaan naisena olla siinä mielessä haluttu, että jonkun miehen aina petiin saa jos tahtoo. Riittää, että näyttää helpolta ja on vähän kännissä, niin johan niitä tarjokkaita tulee ovista ja ikkunoista, vaikka olisi vähän lihava eikä kauniskaan. Itse asiassa mulla hassusti niin, että kun olin nuori ja kaunis, ei tullut lähestyjiä, mutta kun 30 v. jälkeen lihoin ja rupsahdin, niin kas kummaa johan kun baariin menee, on miehiä jonossa. Ilmeisesti näytän nyt sellaiselta, jolta on mahiksia saada :D
Silikonit saa näyttämään vähän yksinkertaiselta ja helpolta.
Ethän sinä sitä huomiota saa, tekotissisi saavat. Ilman silikoneja et ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä moni transnainen saa enemmän huomiota miehiltä kun ottaa silikoonit.
Silikoni ei kooni🤮
Vierailija kirjoitti:
Ai vähänkö?🤣
Siis elätkö sinä miesten huomiosta? Olisiko seuraavaksi hankintalistalla parempi itsetunto? Säälittävä näyttelyesine.
Vierailija kirjoitti:
Siis elätkö sinä miesten huomiosta? Olisiko seuraavaksi hankintalistalla parempi itsetunto? Säälittävä näyttelyesine.
Miten tunnut kateelliselta
Vierailija kirjoitti:
Kumitissit boing boing
Lauta kumipalloilla on parempi kuin pelkkä lauta! T: M65+
Hyi ellei lääkäri osaa asiansa niin silikonitissit näyttä usein täysin feikeiltä ja kyllä penis lerpahtaa itselläni ainakin
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllähän ne ainakin on merkki siitä, että tyyppi hakee miesten huomiota ulkonäöllään. Eli on todennäköisemmin kiinnostunut miesten seurasta, kuin joku nutturapäinen kuivanlaiha akateeminen joka näyttää siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut hänen ulkonäöstään ajattelee.
Mikä kuvaa miesten typeryyttä ja järjen köyhyyttä enempä kuin kumitissien ihailu?
Tulee ilmeisesti mieleen vauva-ajat, tutti kun kun kumia.
Voiko enää naurettavampaa olla. Alkakaa hommaamaan kumikikkeleitä, sellaisia kunnon kokoisia ja katsotaan saatteko naisilta huomitota! :D
Kerropa ap muuten missä operaatio suoritettiin, mitä tekniikkaa käytettiin, minkälaiset implantit? Mitä toimenpiteitä oli ennen operaatiota? Jos et ole mies ja trolli, sinun pitäisi osata vastata näihin.
Hyi, enpä haluaisin sellaisten miesten huomiota, jotka haluaisi minua vain joidenkin keinotekoisten pallojen vuoksi.
Lusikassa oman kullan kanssa
Niin parasta