Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö tällä rahalla yksin lasten kanssa?

Vierailija
12.12.2012 |

Asumismenojen, hoitomaksujen yms. jälkeen jää rahaa 1200,- kuukaudessa käteen.

minä + 3 ala-asteikäistä lasta, jotka harrastavat lajeja joissa kuukausimaksuja

Tuosta rahasta pitäisi maksaa ruoka, pesuaineet, humputtelut, vaatteet, viikkorahat yms.

Eron jälkeistä elämää tässä suunnittelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumismenojen, hoitomaksujen yms. jälkeen jää rahaa 1200,- kuukaudessa käteen. minä + 3 ala-asteikäistä lasta, jotka harrastavat lajeja joissa kuukausimaksuja Tuosta rahasta pitäisi maksaa ruoka, pesuaineet, humputtelut, vaatteet, viikkorahat yms. Eron jälkeistä elämää tässä suunnittelen.

Vierailija
2/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jääkö 1200 käteen sen jälkeen, kun olet maksanut esim puhelinlaskut, netin ja vakuutukset vai kuuluvatko ne tonnikahteensataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maksettu:

- lainanlyhennys + yhtiövastike

- vakuutus

- auton vakuutus

- sanomalehti

- puhelinlaskut

- ip-maksut kahdesta

Sen jälkeen jää 1200.-

Vierailija
4/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahden kouluikäisen yh, mulle jää pakollisten menojen (asuminen, autolaina, sähkö, puhelin, datayhteys) jälkeen noin 800 euroa ja ihan hyvin on pärjätty.

Vierailija
5/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käteen jää pakollisten jälkeen 1000-1200 kuussa ja ihan ok on mennyt.

Vierailija
6/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maksettu: - lainanlyhennys + yhtiövastike - vakuutus - auton vakuutus - sanomalehti - puhelinlaskut - ip-maksut kahdesta Sen jälkeen jää 1200.-

Vierailija
7/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Mulla tosin on 3 kouluikäistä :-)

Josko tämä tästä...

Vierailija
8/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, "pärjääkö", on paljon siitäkin kiinni, mihin olette tottuneet, eli mikä on teidän subjektiivinen määritelmänne pärjäämiseen.

Vierailija
9/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maksettu: - lainanlyhennys + yhtiövastike - vakuutus - auton vakuutus - sanomalehti - puhelinlaskut - ip-maksut kahdesta Sen jälkeen jää 1200.-

600 ja pärjätään jotenkuten, eli halpaa ruokaa ostellaan, jopa niitä parjattuja halpoja eineksiä...

t. kahden teinin yh-äiti, toinen onneksi vain harrastaa, rahan kannalta siis hyvä, muuten ei.

Vierailija
10/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jo ottanut huomioon esim. korotetun lapsilisän? Voisiko toinen huoltaja maksaa elatusmaksun lisäksi jonkin harrastusmaksun säännöllisesti?

Eihän tuo kovin iso summa ole pitkän päälle, vaikka kyllä sillä varmaan toimeen tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi