näen selvästi nyt, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (75)
En ole Taivalkoskella käynytkään IKINÄ. . Eläissäni. Täysi huijari olet.! Leikittelet ihmisten tunteilla. T. Mysteerinainen
näen kaksi eri paikkakuntaa. työasiassa tapahtuu jotain uutta ja yllättävää johon kannattaa lähteä mukaan. ap#
Ja saako vielä kysyä lisää?
Jos, niin onko lapsillemme pitkällä tähtäimellä parempi jatkaa tällä nykyisellä paikkakunnalla vai lähteä mukaan uudelle paikkakunnalle, kun kumpikaan ei ole vielä koulussa?
Millaisia tulevaisuudennäkymiä puolison työssä on?
Paraneeko mun poika? Jääkö jotain pysyvää?
-huolestunut äiti
on oikea henkilö ja tarinat suurimmaksi osaksi totta. ap#
En ole Taivalkoskella käynytkään IKINÄ. . Eläissäni. Täysi huijari olet.! Leikittelet ihmisten tunteilla. T. Mysteerinainen
sen verran pakko sanoa, että mistä voit tietää mihin kellosi on päätynyt toukokuun jälkeen?!! Miksi tulla tänne kyselemään jos lähtökohtaisesti asenne on tuo.
En ole ap.
saat pian työtä. se ei aluksi vaikuta siltä mitä oikeasti haluaisit mutta se kannattaa ottaa vastaan, mahdollisuus etenemiseen on hyvä. sinun olisi hyvä olla täysin ilman suhdetta, ainakin muutamia kuukausia. muuten toista samoja virheitä suhteissa ja ne loppuvat. saat kyllä kaksi lasta tulevaisuudessa. ap#
Näetkö onko tuo tuleva työ minulle mieluisaa ja antoisaa vai vain tienesti? Minkätyyppisen alan työ?
Olen ollut jo reilun vuoden sinkku mutta eksä on mielessä edelleen. Toisaalta haluaisin kuitenkin jo tavata uuden miehen koska kello tikittää... Ja haluan niin lapsia!
Missä saattaisin tavata uuden miehen kun aika on?
vaikuttaa oikein hyvältä alalta sinulle. näen myös että voisit olla oikein osaava jollain taiteellisemmalla alalla. ap#
poika paranee mutta tarvitsee vähän enemmän mitä tarjotaan. liittyykö mitenkään sydämeen? minulle näytetään ruotsi ja lund.. ap#
sen verran pakko sanoa, että mistä voit tietää mihin kellosi on päätynyt toukokuun jälkeen?!! Miksi tulla tänne kyselemään jos lähtökohtaisesti asenne on tuo.
En ole ap.
Lisäksi kysyit mistä kellon voisi löytää, et mihin olet sen hukannut. Enkä ole ap minäkään.
Mitä muuta voit kertoa tulevastani?
Näkyykö yhtään onnea ja iloa?
ja vastaan lopuille kun herään ja näen taas vähän selkeämmin :) #
Kukaan ei tiedä varmaksi mikä pojalla on, pää on ykkös epäily. Tarkoittaako enemmän lisätutkimuksia? Parempia lääkäreitä? Kiitos vastauksesta!
Nro51
Onko helpotusta luvassa? Miten työelämä?
saat pian työtä. se ei aluksi vaikuta siltä mitä oikeasti haluaisit mutta se kannattaa ottaa vastaan, mahdollisuus etenemiseen on hyvä. sinun olisi hyvä olla täysin ilman suhdetta, ainakin muutamia kuukausia. muuten toista samoja virheitä suhteissa ja ne loppuvat. saat kyllä kaksi lasta tulevaisuudessa. ap#