Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolettaa....

Vierailija
11.12.2012 |

Hei!

Olisin halunnut kysellä jos jollain olis ollu kokemusta tämmöisestä, kun 2 vuotiaalla perusterveellä pojallani nousi viime perjantaina patti tuonne korvan taakse leukaluun viereen...Käytiin päivystyksessä ja siellä lääkäri ensin epäili että olisi imusolmuke, mutta tänään tuolla tk:ssa sanottiin että voisikin olla kysta...Saatiin aika ultraääni tutkimukseen kk:den päästä...Tuo patti on ihan pehmeetä eli siinä ei mitään varsinaista kovaa pattia tunnu ja ei arista.Muutenkin poika on ihan normaali eli ei mitään muita oireita kun tuo ihme patti :/ Huolettaa vaan kun se on noin iso ehkä n.3cm kokonen...Osaako kukaan sanoa jos on omia kokemuksia tai tietää niin onko noi kystat vaarallisia jos se nyt semmonen on...?

2 lapsen äiti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli just samajuttu ja samassa paikassa,sekä mulla oli toinen tommonen patti vielä leuan alla ja kainalossa. kesti 1,5vkoa ja ne katosi. ihan imusolmukkeita oli tulehtunut. olin ollu just kipeenä ni se sit oli laukassut ne. kystat muodostuu hitaammin.

Vierailija
2/3 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä ole, vaikka joskus harvoin voi toki kyse olla jostain vakavammasta kuten imusolmukesyövästä. Silloin yleensä on kyllä jotain yleisoireitakin kuten väsymystä ja kuumeilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon..ei kai oo mitään vakavaa kun ei tosiaan muita oireita ole...odotellaan nyt sitä ultraa ja katotaan sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä