Tuhkimotarinoita, Erilaiset äidit ym. realitysarjat
Mikä siinä on, että nykyisin kaikki kotimaiset realityt perustuu katkerien elämän päähän potkimien naisten säälinhaulle? Tyyliin "exäni jätti minut ja nyt avaudun koko kansan edessä TV:ssä siitä, kuinka paskoja miehet ovat ja itsessäni ei ole mitään vikaa, ja btw, olen 5 lapsen yh, joilla kaikilla on eri isä" tai "olen koditon ja viimisilläni raskaana, mutta silti mulla tuhansien eurojen arvosta lenkkareita". Ja mikä hiton tuhkimotarina sellanen on, että joku nisti-akka istuu 2 vuotta avovankilassa taposta ja palkinnoks "rankasta elämästä" sille raahataan vankilaan kalliita merkkivaatteita, joita harvalla työssä käyvällä lainkuuliaisella ihmiselläkään on varaa ostaa, ja hyysätään pitkin kaupunkia kaikenmaailman kauneushoidoissa ja hampaidenvalkasuissa. Mun mielestäni joskus voitas tehdä juttu näistä TODELLISISTA tuhkimoista, siitä, miten he ovat vuosikausia paiskineet hemmetisti töitä saavuttaakseen asemansa työelämässä ja taatakseen lapsellensa hyvän ja tasapainosen elämän eivätkä keksi jatkuvia tekosyitä tai ulkopuolisia syyllisiä sille, miksi elämä ei mennyt niinku ku piti.