Mitä mieltä olet että 39v on 4v lapsi?
Kommentit (10)
ap kirjoitti olevansa 39 vuotta vanha 2 vuotias lapsi.
Itse olen 39-v ja minulla on 2-vuotias lapsi...
Voi hyvin ollakin, jos 39 v on 4v:n tasolla oleva kehitysvammainen ihminen.
Kun mun pikkunelonen oli 4v minä olin 46v
Kun mun pikkunelonen oli 4v minä olin 46v
AP kirjoittaa: "Mitä mieltä siitä, että kolmekymmentäyhdeksänvuotias on neljävuotias".
joskus odottaisi, että numerot osattaisiin kirjoittaa oikein...
T. 39v raskaana oleva, jonka tuttavapiirissä KUKAAN ei ole tehnyt lapsia alle 35v iässä. Useimmat yliopistokoulutuksen saaneet vasta valmistuu 27-30v iässä, sitten töihin, ja lapsa joskus 35+ iässä tai nelikymppisenä.
T. 39v raskaana oleva, jonka tuttavapiirissä KUKAAN ei ole tehnyt lapsia alle 35v iässä. Useimmat yliopistokoulutuksen saaneet vasta valmistuu 27-30v iässä, sitten töihin, ja lapsa joskus 35+ iässä tai nelikymppisenä.
ja kolme lasta (10v, 7v ja 1v) ja olen itse 36v. Lisäksi työkokemustakin jo sen verran, että olen saanut kaksi ikälisää eli yli 10 vuotta. Toiset on vaan vähän tehokkaampia opiskelijoita kuin toiset..
Jos 39-vuotias on neljävuotiaan tasolla, on jotain pahasti pielessä.
Eikä munkaan kaveripiirissä kovin nuorena ole tehty lapsia. Itse olin ensimmäinen ja 28-vuotias, kun sain esikoisen. Seuraavat olikin jo yli 30, kun saivat lapsen.
Kaikki ollaan akateemisesti koulutettuja. Minä opiskelin nopeiten ja työllistyin heti 24-vuotiaana vakituisesti,joten siksi varmaan olin se ensimmäinen lisääntyjäkin.
on vähän eri asia tehdä kaksi tuohivirsutieteen maisterin tutkintoa kun vaikka erikoislääkäriksi opiskeleminen kaikkine harjoittelu- jatko-opinto ja työssäolojaksoineen... kaikki ei tosiaan kaikilta aloilta valmistu missään 4 vuodessa vaikka opiskelisi 150% teholla...
Itse olen 39-v ja minulla on 2-vuotias lapsi...